Siemens KI87SSD30

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI87SSD30 op Kieskeurig.nl.

8,9

Hanno 20-06-2016

Siemens KI87SSD30 zeer stille en goed koelende koelvriescombi.

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Deze inbouw-koelvriescombi van Siemens stelt niet teleur qua geluidsniveau (35db) wat dan ook 1 van de redenen was voor de aanschaf. Na vervanging van mijn 21 jaar oude Siemens combi is dit een enorme verbetering. Makkelijk is het middels de tiptoetsen instellen van de temperaturen van het koelgedeelte en het vriesgedeelte. Jammer is dat niet zichtbaar is wat de uiteindelijke temperatuur is, maar 48 uur na het ingebruikstellen van de combi blijken de temperaturen aardig te kloppen. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, incl. flessenhouder. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten. Het is echter wel wat lastiger om bv een grotere ijsblokjeshouder dan de standaard bijgeleverde te plaatsen zonder te morsen. Al met al ben ik zeer tevreden over deze combi en hoop hier zeer lang van te kunnen blijven genieten.

Scheveningen 02-09-2018

Lekker koel

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Stille geruisloze koelkast, goede praktische indeling voldoende ruimte voor een normaal gezin, diepvries bakken voldoende voor invriezen restanten en voorraad.
Energieverbruik A++ dus milieu vriendelijk.

Pluspunten

• afmetingen
  • indeling

steensel 18-11-2017

Siemens KI87SSD30 voorraad flessen rek groot vriesvak

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Bij aanschaf van onze nieuwe keuken lang gezocht naar de meest ideale koel/ vrieskast.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Siemens KI87SSD30 super fijne koelkast met name het flessen rek voor extra voorraad gekoeld drinken of wijn er passen gewoon grote 1,5ltr flessen in en zo heb je toch wat meer ruimte gaat ook niet liggen rollen of zo.
Tevens wilden wij een vries gedeelte direct in de keuken bij deze combi heb je twee lade waar van een een big box is super om een aantal grote broden in te leggen zodat je s'morgens direct alles bij de hand hebt.
deze koelvries combinatie vindt ik echt een aanrader

Pluspunten

• flessenrek voorraad flessen
  • groot vries vak waar hele broden in kunnen

Minpunten

• nog niet kunnen ondekken

JosFrickus 08-08-2017

Tevreden

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Heb de koelkast nu 6 maanden in gebruik, bevalt prima alleen de indeling van de deur van de koelkast is slecht. Veel potjes passen er niet in en de alternatieve hoogtes waarop je de houders kan plaatsen is naar mijn mening niet handig, past allemaal net niet / net wel, waarbij als het wel past je toch een beetje moet wrikken om ze er in / eruit te krijgen. Ik heb geprobeerd foto's toe te voegen maar dit lukt niet.

huib en rory 14-07-2017

Doet alles wat die moet doen

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

We hebben de koelkast nu ruim een jaar en zijn er nog steeds erg blij mee. Hij koelt en vriest goed en snel, de "soft close" van de deuren is erg prettig en het is ook handig dat er een alarm afgaat als de temperatuur te hoog wordt.

Jdj50 30-05-2017

Mooiste

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Wij hebben de koelvriescombinatie nu 5 weken in gebruik en we hebben nog steeds ruimte over door de perfect ingedeelde koelkast en ook in de vriezer kan je heel wat kwijt
De uitsraling is zeer luxe aan de binnenzijde

mark 23-01-2017

handigheidje

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Heerlijk apparaat , veel ruimte en goede indeling , simpel in te stellen en prachtig design zeker met de led verlichting, ook het geluid is minimaal het enige nadeel vind ik dat er geen stop zit op de deuren kwa uitslag . heb twee stoppen op de muur gemaakt .

Machteld 10-12-2016

Overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

De koelkast is handig ingedeeld maar ook naar eigen wens in te richten. Koelingstemperatuur en vriesvaktemperatuur handig digitaal af te lezen.

Ben 20-11-2016

Groot koelgedeelte met een klein vriesgedeelte

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Wij hebben een lange tijd gezocht naar een grote koelkast met een hyperfresh lade en met een kleinere diepvriesunit. Wij zijn uitgekomen bij Siemens. Wij zijn heel tevreden met deze koel/vries combinatie met een heel praktische indeling die aan onze wensen voldoet. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, inclusief flessenhouder en hyperfresh lade. Met de hyperfresh lade blijven groenten en fruit langer vers. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten.

Pluspunten

• groot koelgedeelte
  • (flexibele) indeling
  • hyperfresh lade

Minpunten

• prijs

EATK 26-07-2016

Voldoet prima.

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Was voor inbouw afhankelijk van de afmetingen van het vorige apparaat. Gelukkig voldeet dit apparaat daar volledig aan en de inbouw ging vlekkeloos, inclusief overzetten van de oude deurpanelen. Sluitmechanisme geeft een goed gevoel en de verlichting is heel mooi. Ook de gescheiden temperatuurregeling ziet er goed uit.

Maggie 07-07-2016

Koelkast is nat

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Werkt verder prima, alleen is de koelkast van binnen elke dag opnieuw nat! Ook bevriest de aan de binnenkant de achterwand waardoor er weer extra water in de koelkast ligt!

Stein 18-06-2016

Stille en grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

De koelkast is stil en heeft genoeg ruimte voor een vierpersoons huishouden. Erg fijn is de precieze temperatuurinstelling.
Na een aantal weken kwamen we erachter dat twee diepvrieslades eigenlijk minder prettig zijn dan drie lades. Het zoeken naar je ingevroren eten wordt al snel een gegraaf. Met drie lades hadden we het 5 sterren gegeven

Katinka 28-04-2016

Goede vervanging

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Aangeschaft ter vervanging van onze oude koel-vriescombinatie. Zeer goed in te bouwen met dezelfde deuren en kasten. Zeer stil en energiezuinig. Er hadden wat ons betreft wat meer richels voor de platen in mogen zitten, dat maakt de koelkast nog flexibeler, ook had de vriezer misschien beter 3 laden kunnen hebben. Maar al met al bied deze combinatie vele indelingsmogelijkheden, en heeft een zeer goede binnenverlichting.

jan koomen 07-01-2016

Koelkast na 19 jaar vervangen om defect scharnier

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

onze nog werkende koelkast na 19 jaar vervangen, omdat scharnieren rot waren. vonden de investering van nieuwe scharnieren niet opwegen tegen zuinigere koel vries combinatie dus besloten om een energie zuinig A+ label Siemen aan te schaffen.
De vorige was ook en Siemens en heeft zijn klasse bewezen.

Peter 46 15-09-2015

Koel/vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI87SSD30

Koelkast is mooi afgewerkt , in vergelijking met mijn vorige siemens koelkast vind ik de koelruimte aan de krappe kant. Jammer dat je niet apart de vriezer kan ontdooien.