Siemens KI87SSD30

192 liter
AEG SCS61800FF

Machteld 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk

De koelkast is handig ingedeeld maar ook naar eigen wens in te richten. Koelingstemperatuur en vriesvaktemperatuur handig digitaal af te lezen.

Ben 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Groot koelgedeelte met een klein vriesgedeelte

Wij hebben een lange tijd gezocht naar een grote koelkast met een hyperfresh lade en met een kleinere diepvriesunit. Wij zijn uitgekomen bij Siemens. Wij zijn heel tevreden met deze koel/vries combinatie met een heel praktische indeling die aan onze wensen voldoet. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, inclusief flessenhouder en hyperfresh lade. Met de hyperfresh lade blijven groenten en fruit langer vers. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten.

Pluspunten

• groot koelgedeelte
  • (flexibele) indeling
  • hyperfresh lade

Minpunten

• prijs

Maggie 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Koelkast is nat

Werkt verder prima, alleen is de koelkast van binnen elke dag opnieuw nat! Ook bevriest de aan de binnenkant de achterwand waardoor er weer extra water in de koelkast ligt!

Hanno 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens KI87SSD30 zeer stille en goed koelende koelvriescombi.

Deze inbouw-koelvriescombi van Siemens stelt niet teleur qua geluidsniveau (35db) wat dan ook 1 van de redenen was voor de aanschaf. Na vervanging van mijn 21 jaar oude Siemens combi is dit een enorme verbetering. Makkelijk is het middels de tiptoetsen instellen van de temperaturen van het koelgedeelte en het vriesgedeelte. Jammer is dat niet zichtbaar is wat de uiteindelijke temperatuur is, maar 48 uur na het ingebruikstellen van de combi blijken de temperaturen aardig te kloppen. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, incl. flessenhouder. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten. Het is echter wel wat lastiger om bv een grotere ijsblokjeshouder dan de standaard bijgeleverde te plaatsen zonder te morsen. Al met al ben ik zeer tevreden over deze combi en hoop hier zeer lang van te kunnen blijven genieten.