Siemens KI87SSD30

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hanno 20-06-2016

Siemens KI87SSD30 zeer stille en goed koelende koelvriescombi.

Deze inbouw-koelvriescombi van Siemens stelt niet teleur qua geluidsniveau (35db) wat dan ook 1 van de redenen was voor de aanschaf. Na vervanging van mijn 21 jaar oude Siemens combi is dit een enorme verbetering. Makkelijk is het middels de tiptoetsen instellen van de temperaturen van het koelgedeelte en het vriesgedeelte. Jammer is dat niet zichtbaar is wat de uiteindelijke temperatuur is, maar 48 uur na het ingebruikstellen van de combi blijken de temperaturen aardig te kloppen. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, incl. flessenhouder. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten. Het is echter wel wat lastiger om bv een grotere ijsblokjeshouder dan de standaard bijgeleverde te plaatsen zonder te morsen. Al met al ben ik zeer tevreden over deze combi en hoop hier zeer lang van te kunnen blijven genieten.

steensel 18-11-2017

Siemens KI87SSD30 voorraad flessen rek groot vriesvak

Bij aanschaf van onze nieuwe keuken lang gezocht naar de meest ideale koel/ vrieskast.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Siemens KI87SSD30 super fijne koelkast met name het flessen rek voor extra voorraad gekoeld drinken of wijn er passen gewoon grote 1,5ltr flessen in en zo heb je toch wat meer ruimte gaat ook niet liggen rollen of zo.
Tevens wilden wij een vries gedeelte direct in de keuken bij deze combi heb je twee lade waar van een een big box is super om een aantal grote broden in te leggen zodat je s'morgens direct alles bij de hand hebt.
deze koelvries combinatie vindt ik echt een aanrader

Pluspunten

• flessenrek voorraad flessen
  • groot vries vak waar hele broden in kunnen

Minpunten

• nog niet kunnen ondekken

mark 23-01-2017

handigheidje

Heerlijk apparaat , veel ruimte en goede indeling , simpel in te stellen en prachtig design zeker met de led verlichting, ook het geluid is minimaal het enige nadeel vind ik dat er geen stop zit op de deuren kwa uitslag . heb twee stoppen op de muur gemaakt .

Machteld 10-12-2016

Overzichtelijk

De koelkast is handig ingedeeld maar ook naar eigen wens in te richten. Koelingstemperatuur en vriesvaktemperatuur handig digitaal af te lezen.

Ben 20-11-2016

Groot koelgedeelte met een klein vriesgedeelte

Wij hebben een lange tijd gezocht naar een grote koelkast met een hyperfresh lade en met een kleinere diepvriesunit. Wij zijn uitgekomen bij Siemens. Wij zijn heel tevreden met deze koel/vries combinatie met een heel praktische indeling die aan onze wensen voldoet. Het koelgedeelte van de combi is erg makkelijk anders in te delen door de schuifbare lades, inclusief flessenhouder en hyperfresh lade. Met de hyperfresh lade blijven groenten en fruit langer vers. Het vriesgedeelte bevat een zeer grote lade en een kleine lade. Met name de grote lade is handig voor grote producten.

Pluspunten

• groot koelgedeelte
  • (flexibele) indeling
  • hyperfresh lade

Minpunten

• prijs

Maggie 07-07-2016

Koelkast is nat

Werkt verder prima, alleen is de koelkast van binnen elke dag opnieuw nat! Ook bevriest de aan de binnenkant de achterwand waardoor er weer extra water in de koelkast ligt!