Neff KI1313D30 - Reviews

Inhoud koelruimte
172 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Neff KI1313D30 op Kieskeurig.nl.

Jeanette 18-06-2020

Een topper voor groente

Geschreven voor: Neff KI1313D30

Ik heb deze koelkast niet zelf uitgezocht, maar hij zat in mijn nieuwe keuken. De dealer wist dat ik een echte liefhebber van groente ben. Nou, ik moest even wennen aan de indeling, het groentevak is niet al te groot. Maar De groente blijft super vers, dagenlang ook buiten de groentelade.
De koelkast koelt enorm goed.
Jammer dat je de indeling in de deur niet kan veranderen.

Pluspunten

• Groente blijft heel vers
  • Koeling is in te stellen met graden

Minpunten

• Indeling deur staat vast

Yolande 06-12-2019

Koelkast

Geschreven voor: Neff KI1313D30

Prima kast koelt goed met handige groentelade [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boanvdv 20-06-2018

Niet praktisch

Geschreven voor: Neff KI1313D30

Helaas geen prettige indeling. Er kan op zich voldoende in voor 2 personen. Echter alles moet achter en boven elkaar gezet worden. Voldoet niet voor mij.

Marn 10-01-2018

Supercool!

Geschreven voor: Neff KI1313D30

Een hele fijne ruime koelkast. Handig dat de planken kunnen worden ingedeeld. Ook fijn dat er één plank is met een opstaande rand. Én fijn dat er een (variabele) ventilatie is aangebracht in de groentelade. Bovendien geven de vele plankjes aan de deur veel opbergmogelijkheid.

De alarmering die gaat als ie (te) lang open staat is een pluspunt, en daarbij dat deze ook kan worden uitgezet. De digitale instelling van de koelstand is mooi en gebruiksvriendelijk.
Al met al een supercoole koelkast!!

fokke schuitema 01-10-2017

prima koeler

werking koeler prima
genoeg opbergmogelijkheid
zelfsluitend de deur hebben andere merken niet
prima in te bouwen