ETNA EEK141VA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EEK141VA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Eveline 22-06-2020

Simpel maar praktisch

Geschreven voor: ETNA EEK141VA

Geen poespas, maar een prima koelkast met handige indelingsmogelijkheden. Werkt goed, vriesvak goede maat. De glazen legplanken zijn voor mijn gevoel wel wat beschadigings-gevoelig, maar nog geen problemen mee gehad. De LED-verlichting is lekker fel.
De koelkast maakt voor mijn gevoel wel behoorlijk wat geluid/gezoem, maar niet hinderlijk.

Pluspunten

• Indeling
  • LED-verlichting

Minpunten

• Glazen legplanken
  • Gezoem/ veel geluid

Officiele reactie van Atag 23-06-2020

Beste Eveline,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de EEK141VA. Bedankt voor deze mooie review.
Heel veel plezier met de koelkast
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Paul Vreeke 23-12-2019

lekker compact en goed overzichtelijk

Geschreven voor: ETNA EEK141VA

Wij zijn van een hele grote naar een kleine compacte koelkast gegaan. Enerzijds omdat we kleiner zijn gaan wonen en anderzijds is ons nieuwe appartement vlakbij en supermarkt. De koelkast met vriesvak is dus groot genoeg voor ons tweetjes en het vriesvak wordt nagenoeg niet gebruikt.

Pluspunten

• praktisch ingedeeld
  • overzichtelijk ingericht
  • lekker zuinig

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Paul,
Bedankt dat je de moeite neemt voor het plaatsen van deze mooie review. Heel veel plezier met de koelkast.
Groet, Femke
Webcareteam ETNA

Sabine 25-11-2019

Nette, strakke koelkast

Geschreven voor: ETNA EEK141VA

Ik heb de koelkast gekocht bij mijn keuken. Budget van mij was niet veel. Een supermooie koelkast, mooie vakken, stevig materiaal, geluidloos en prima vriesvak.

Officiele reactie van Atag 26-11-2019

Beste Sabine,
Dank voor deze review, Het wordt door ons gewaardeerd dat je een positieve reactie hebt achtergelaten.
Wij wensen je veel plezier met de koelkast.
Met vriendelijk groet, Alice Webcare team.

Anneke 02-10-2019

Heel tevreden! Goede koop, goede kwaliteit!

Geschreven voor: ETNA EEK141VA

Werkt prima en draait met vrij weinig geluid. Heldere verlichting met LED. Fijn 4 rekken aan de deur!

Officiele reactie van Atag 03-10-2019

Beste Anneke, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze koelkast. Hartelijk dank voor het delen van je mening. Groet Heidi van webcareteam ETNA