Siemens KI34VV50 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV50 op Kieskeurig.nl.

De GNP 2313 Comfort NoFrost is een diepvriestkast van Liebherr. Je kunt met een netto inhoud van 185 liter flink wat producten in deze vrieskast kwijt. Hoe je het apparaat indeelt, is dankzij het VarioSpace-systeem aan jou. Ook handig: dankzij het NoFrost-systeem hoef je nooit meer te ontdooien. Er ontstaat namelijk geen ijsvorming op verpakkingen of in laden. De invriesautomaat (de SuperFrost-functie) zorgt voor snelle een temperatuurdaling naar -32°C, zodat etenswaren snel worden ingevroren. De functie schakelt zichzelf automatisch uit. Dat is een van de redenen waarom de GNP 2313 Comfort NoFrost van Liebherr ook een vrij energiezuinige vrieskast is.

Ellen 26-12-2016

Ruim en geruisloos

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Wij ervaren deze koel/vries combinatie als erg ruim en daarbij is hij ook erg stil en overzichtelijk in te delen. er is genoeg ruimte voor flessen, potjes en pannetjes! alle glazen platen zijn in hoogte verstelbaar

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • verstelbaar

Hester 11-02-2017

Koel/ vries

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mooie grote koelkast, met prima indeling. Ook een mooie grote groente la. De vriezer vinden wij (met 2 pers) te klein.

Minpunten

• vriezer

Jan 30-06-2020

Mooie, ruime apparatuur

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Tot nu toe zeer tevreden over deze apparatuur. Veel ruimte. Werkt erg prettig en heel goed afgewerkt.

J. 14-10-2019

Prima koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mooie inbouwkoelkast welke functioneert naar behoren. Mooi ingedeeld en van alle gemakken voorzien.
Wel maar 1 lade onderin.

Pluspunten

• Mooie glazen legplaten
  • Groot

Minpunten

• 1 lade

Adrie Floris 11-10-2019

Prettige indeling en goede temperaturen

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Zoals alle Siemens producten is de afwerking keurig, de werking eenvoudig, het stroomverbruik en de geluisproductie laag. Kortom een goede aankoop.

Pluspunten

• Handige en flexibele indeling
  • Ruim

ruud vd werf 30-05-2019

grote laden fijn berijkbaar

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

hoogste planken in de koelkast alleen als je wat groter bent. kleine kinderen kunnen alleen bij de onderste planken.
deur loopt soepel en niet te zwaar

Pluspunten

• grote vries laden

Minpunten

• geluid in stil huis

Hans 21-05-2019

Voldoende ruimte

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

In ons 2-persoons huishouden hebben we met deze koelvriescombinatie voldoende ruimte om onze levensmiddelen een plek te geven. Met 3 ruime lades in het vriesgedeelte kunnen we altijd zorgen voor voldoende voorraad.
Goed dat de schappen flexibel instelbaar zijn. Het kostte even moeite om de handigste indeling te vinden, maar dat is uiteindelijk zeker gelukt.
Handig dat de achterwand automatisch wordt ontdooid.

Pluspunten

• volautomatische ontdooiing achterwand.
  • geeft weinig geluid

M Remken 16-04-2019

koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Zeer gebruiksvriendelijke koel vries combinatie, Goede koeling en overzichtelijk .We zijn zeer tevreden!

Gwen 13-07-2018

Fijne koude, praktische koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

In de winkel vond ik het een handzaam, praktisch model, opent en sluit makkelijk en goed, daarnaast heeft het veel opties om zelf je koelkast in te delen. Hij koelt ontzettend goed, koel is ook echt koel.

Juist de combinatie met de vriezer is erg fijn en praktisch. De vriezer heeft fijne lades, waar je veel in kwijt kan.

Pluspunten

• Opent en sluit makkelijk en goed
  • Koel is ook echt koel
  • Praktisch zelf in te delen

JV 05-11-2018

De afmetingen van de lades (binnenzijde) van de vriezer zijn nergens te vinden. Kunt u mij deze afmetingen misschien doorgeven?

Martine 27-02-2018

lekker ruim

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

mooie koelvries combinatie. genoeg ruimte in vriesgedeelte. Alleen vakjes in deur wat aan de kleine kant doordat deze afgerond zijn. Mooie koelvrieskast

Germ 31-10-2017

Veel ruimte en verstelmogelijkheden

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Fijne ruime koelkast waarbij ik twee "planken" dichter bij elkaar heb ingesteld om daar liggend pakken drinken en yoghurt te plaatsen. Daarboven en onder blijven dan twee grote ruimtes over voor schalen, grote verpakkingen of evt. zelfs een pan met eten voor de volgende dag, in de deur blijft zo veel ruimte over voor sausflessen, een fles wijn, o.i.d. en in de andere rekjes de potjes met pesto en truffelmayonaise, boter etc.
Ook in het vriesgedeelte veel ruimte. Eén minpuntje misschien...ik vind een extra vlakke lade voor ijsblokjes heel fijn maar deze ontbreekt.

Pluspunten

• meerdere verstelmogelijkheden 'planken'
  • veel planken
  • veel vakjes in de deur
  • kan overal goed bij met mijn 1, 72m

Minpunten

• geen ijsblokjeslade in de vriezer

Leonie 24-09-2017

Prima inbouw koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Dit product bij een nieuwe keuken gekocht. Werkt goed, koelt goed. Maakt alleen af en toe een brommend geluid. Maar schijnt dat dit hoort....

Ak 20-09-2016

super praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Ik heb deze koelkast gekocht met nog vijf andere siemens apparaten voor mijn keuken. Alleen bleek bij de installatie een schroefgat niet voorzien te zijn van schroefdraad waardoor het keukenfrontje niet aan de koelkast deur gemonteerd kon worden. Siemens heeft deze deur binnen drie dagen vervangen voor een goed nieuwe deur. De koelkast was immers nog splinternieuw. Maar wat ik wil vertellen is dat de vervangen deur een metaalkleurige omlijsting heeft en de nieuwe vervangen niet in deze kleur geleverd kan worden dus heeft het een wit plastic omlijsting!! Enfin deze deur is voor de rest exact het zelfde en werkt ook hetzelfde. Voor de rest een super fijne en praktische koelkast en een super service van Siemens!! De koelkast is heel stil en koelt super goed, tevens zijn de beide deurtjes koel en vries deel zowel linksom als rechtsom af te monteren, zodat het ingesteld kan worden in de richting wat voor jou gebruiksgemak het handigste is.
Alleen jammer dat ik nu op een spin splinter nieuwe koelkast twee verschillende deurrandjes heb aan de binnenzijde, Siemens kan dit dus blijkbaar niet anders leveren. En voor de zelfde montage levert Siemens bij dit model een montage handleiding voor een koelkast met een enkele deur!!!!! terwijl het er twee zijn!! TIP: je loopt de stappen gewoon vanaf punt 1 af voor beide deuren, heel handig en overzichtelijk, werkt prima!!

• Zuinig
  • Aparte koel- en vriesvak

Minpunten

• kleur verschil deur

Inbouw koelvriescombinatie 07-08-2016

Inbouw koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mooie ruim ingedeelde koelkast. Zeer stil. Ook de vriezer is makkelijk in gebruik en de lades zijn ruim.