Siemens KI34VV50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV50 op Kieskeurig.nl.

Ellen 26-12-2016

Ruim en geruisloos

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Wij ervaren deze koel/vries combinatie als erg ruim en daarbij is hij ook erg stil en overzichtelijk in te delen. er is genoeg ruimte voor flessen, potjes en pannetjes! alle glazen platen zijn in hoogte verstelbaar

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • verstelbaar

Irenevn 17-01-2018

Goede koel-/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Het apparaat inmiddels twee maanden in ons bezit en erg tevreden. Koelt/vriest goed en heeft veel opbergruimte

Hester 11-02-2017

Koel/ vries

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mooie grote koelkast, met prima indeling. Ook een mooie grote groente la. De vriezer vinden wij (met 2 pers) te klein.

Minpunten

• vriezer

D.O. 21-02-2021

Koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat. Eenvoudig, practisch en overzichtelijk.

Anoniem 09-02-2021

Fantastische koel/vriescombinatie!

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer ruim van opzet. Stevige bakjes en laden en zeer gemakkelijk schoon te maken. Kortom de beste koelvriescombinatie tot nu toe!

johan 31-01-2021

super koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon een goede grote koelkast waar veel ruimte in zit. De producten blijven langer vers in deze koelkast. De vriezer biedt ook voldoende opberg ruimte. gewoon een goede koelkast.

JosvB 25-01-2021

Een ‘cool’e kast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima zelf in te bouwen aan de hand van duidelijke aanwijzingen
Handige indeling van het interieur, die eenvoudig is aan te passen

EJZZ 19-10-2020

Koelvriescombi zoals het hoort

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelvriescombinatie heeft alles in huis om tot tevredenheid te stemmen! Logische indeling (koeling) die naar wens aangepast kan worden! Het vriesdeel is voor de etenswaren die je snel wilt kunnen pakken, in plaats van te lopen naar de berging waar de grote vrieskast staat. Superhandig dus!

EJZZ 19-10-2020

Koelvriescombi zoals het hoort

Frank 08-08-2020

Mooie koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] makkelijke indeling, waarbij wij speciaal gekozen hebben voor een product met de "oude" indeling, waar bij de bakken in de vriezer iets groter zijn. gewoon een goede eenvoudige combinatie met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Kolk 26-07-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelt goed , stevige glasplaten . Zeer tevreden

Kolk 26-07-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelt goed , stevige glasplaten . Tevreden

Jan 30-06-2020

Mooie, ruime apparatuur

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Tot nu toe zeer tevreden over deze apparatuur. Veel ruimte. Werkt erg prettig en heel goed afgewerkt.

Koel-vriescombinatie 10-06-2020

Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koel-vriescombinatie bevalt prima in gebruik, heeft grote lades in zowel koel- als vriesgedeelte.

karin 10-05-2020

koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn formaat koelkast maar maakt veel geluid voor een nieuwe koelkast. Zelfs nadat monteur is langsgeweest en een geluidswerend pasta op motor heeft gesmeerd. Nu is het geluid nog meer te horen!

karin 10-05-2020

koelkast

Dit is Cool 08-05-2020

Mooie koel en vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het koelgedeelte is hog en gemakkelijk om een overzicht te hebben. Het onderhoud is minimaal, alleen de groentenla regelmatig schoonmaken.Alles wordt goed gekoeld en ruime indeling om onze weekvoorraad (2 personen) in op te begen.
De vrieslades (drie in totaal) voldoen prima. Duidelijke handleiding, die zegt in welke lade de verschillende gerechten opgeborgen moeten worden. Geen aanvries van condens.

Niek Siemens koelkast 26-04-2020

IQ100 Siemens koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben onze 14 jaar oude Siemens koelkast vervangen door deze nieuwe IQ100 vooralsnog super tevreden met deze vervolg serie koelkast.
Gewend met Siemens apparatuur zullen we er zeker weer 12 jaar of langer plezier van hebben.

Michiel 22-04-2020

Stille goed koelende koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast is erg ruim en koelt erg goed. Bovendien is hij erg stil. Wij zijn enorm blij met deze aanschaf. De diepvries is voldoende.

Anoniem 01-04-2020

Ruime koelkast, vriezer voldoende voor 2 personen

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime koelkast. Handig vriezer in de keuken.