Siemens KI34VV50 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV50 op Kieskeurig.nl.

Ellen 26-12-2016

Ruim en geruisloos

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Wij ervaren deze koel/vries combinatie als erg ruim en daarbij is hij ook erg stil en overzichtelijk in te delen. er is genoeg ruimte voor flessen, potjes en pannetjes! alle glazen platen zijn in hoogte verstelbaar

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • verstelbaar

Irenevn 17-01-2018

Goede koel-/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Het apparaat inmiddels twee maanden in ons bezit en erg tevreden. Koelt/vriest goed en heeft veel opbergruimte

Hester 11-02-2017

Koel/ vries

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mooie grote koelkast, met prima indeling. Ook een mooie grote groente la. De vriezer vinden wij (met 2 pers) te klein.

Minpunten

• vriezer

ruud vd werf 30-05-2019

grote laden fijn berijkbaar

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

hoogste planken in de koelkast alleen als je wat groter bent. kleine kinderen kunnen alleen bij de onderste planken.
deur loopt soepel en niet te zwaar

Pluspunten

• grote vries laden

Minpunten

• geluid in stil huis

Hans 21-05-2019

Voldoende ruimte

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

In ons 2-persoons huishouden hebben we met deze koelvriescombinatie voldoende ruimte om onze levensmiddelen een plek te geven. Met 3 ruime lades in het vriesgedeelte kunnen we altijd zorgen voor voldoende voorraad.
Goed dat de schappen flexibel instelbaar zijn. Het kostte even moeite om de handigste indeling te vinden, maar dat is uiteindelijk zeker gelukt.
Handig dat de achterwand automatisch wordt ontdooid.

Pluspunten

• volautomatische ontdooiing achterwand.
  • geeft weinig geluid

Antoma 21-05-2019

Perfecte indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Prachtige kolekast met fijne indeling en gemakkelijk schoon te maken. Siemens staat voor degelijk daarom hebben wij voor dit merk gekozen. Tevens is de koelkast zo goed als stil, bij ons is deze ingebouwd in de open keuken.

M Remken 16-04-2019

koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Zeer gebruiksvriendelijke koel vries combinatie, Goede koeling en overzichtelijk .We zijn zeer tevreden!

Caroline1974 09-08-2018

Prima koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Heel tevreden mee wat ik alleen jammer vind is dat in de deur maar 1 diepe houder zit voor flessen. De andere drie zijn minder diep waardoor je alleen in de onderste grote flessen staand kwijt kunt. Daarnaast had ik verwacht dat het apparaat stil zou zijn.

Gwen 13-07-2018

Fijne koude, praktische koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

In de winkel vond ik het een handzaam, praktisch model, opent en sluit makkelijk en goed, daarnaast heeft het veel opties om zelf je koelkast in te delen. Hij koelt ontzettend goed, koel is ook echt koel.

Juist de combinatie met de vriezer is erg fijn en praktisch. De vriezer heeft fijne lades, waar je veel in kwijt kan.

Pluspunten

• Opent en sluit makkelijk en goed
  • Koel is ook echt koel
  • Praktisch zelf in te delen

JV 05-11-2018

De afmetingen van de lades (binnenzijde) van de vriezer zijn nergens te vinden. Kunt u mij deze afmetingen misschien doorgeven?

Francoisvanderhek 30-06-2018

Geweldige koel/vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

We zijn super tevreden. Deze koel/vriescombinatie zit in onze nieuwe keuken. Bijna geruisloos en heel handig qua indeling.

Martine 27-02-2018

lekker ruim

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

mooie koelvries combinatie. genoeg ruimte in vriesgedeelte. Alleen vakjes in deur wat aan de kleine kant doordat deze afgerond zijn. Mooie koelvrieskast

Peter46 21-12-2017

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Naar 14 jaar stopte de oude er mee .
Dus weer voor een siemens gekozen.
Even gebeld wat de vervanger voor mijn oude was en dat was deze kon hem zo er inzetten 1om 1 makelijker kan niet en doet het weer naar behoren ,aleen de ander was wat luxer maar deze doet zijn werk ook

Stefan1 17-12-2017

Degelijke basis koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Pluspunten:
Stil,
Stevige scharnieren
Minpunten:
Beperkt aantal hoogtes planken koelkast,
Verlies van inhoud door vorm groentelade

GerardMeijer 22-11-2017

Doet wat hij beloofdH

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Heb deze koel/vriescombinatie, samen met 3 andere Siemens apparaten, nu 3 weken in huis en ik ben er erg blij mee. het ziet er allemaal heel degelijk uit met een minimaal stroomverbruik.Ook prettig sluitende deuren.

Germ 31-10-2017

Veel ruimte en verstelmogelijkheden

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Fijne ruime koelkast waarbij ik twee "planken" dichter bij elkaar heb ingesteld om daar liggend pakken drinken en yoghurt te plaatsen. Daarboven en onder blijven dan twee grote ruimtes over voor schalen, grote verpakkingen of evt. zelfs een pan met eten voor de volgende dag, in de deur blijft zo veel ruimte over voor sausflessen, een fles wijn, o.i.d. en in de andere rekjes de potjes met pesto en truffelmayonaise, boter etc.
Ook in het vriesgedeelte veel ruimte. Eén minpuntje misschien...ik vind een extra vlakke lade voor ijsblokjes heel fijn maar deze ontbreekt.

Pluspunten

• meerdere verstelmogelijkheden 'planken'
  • veel planken
  • veel vakjes in de deur
  • kan overal goed bij met mijn 1, 72m

Minpunten

• geen ijsblokjeslade in de vriezer

Leonie 24-09-2017

Prima inbouw koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Dit product bij een nieuwe keuken gekocht. Werkt goed, koelt goed. Maakt alleen af en toe een brommend geluid. Maar schijnt dat dit hoort....

fritsendebbie 02-08-2017

Onpractisch

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Het vries gedeelte is qua temperatuur gekoppeld aan de koelkast. Hierdoor moet de koelstand altijd hoger staan dan noodzakelijk omdat anders de vriezer ontdooit. Verder vind ik het jammer dat de deurindeling niet aangepast kan woeden.

ViefV 30-07-2017

Goed functionerende koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Deze koel-vriescombinatie doet wat hij moet doen. Koelt goed, eveneens de vriezer prettig. Voldoende ruimte voor een gezin.
De afstanden tussen de laatjes in de deuren, mogen wel groter zijn. Ook de afstand tussen de legplanken, die welliswaar verandert kunnen worden zijn beperkt.

Bloem 17-07-2017

overzichtelijk en ruim

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

De koel/vriescombinatie is ruim en makkelijk in te delen, ook met visite als hij erg vol staat is het nog overzichtelijk.

foxjes 14-07-2017

fijne overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

we zijn heel blij met deze koelkast; praktische indeling, ruime lades. Alleen jammer dat je de temperatuur niet los kan instellen van de koelkast en de vriezer