Siemens KI34VV50 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV50 op Kieskeurig.nl.

Ellen 26-12-2016

Ruim en geruisloos

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Wij ervaren deze koel/vries combinatie als erg ruim en daarbij is hij ook erg stil en overzichtelijk in te delen. er is genoeg ruimte voor flessen, potjes en pannetjes! alle glazen platen zijn in hoogte verstelbaar

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • verstelbaar

Irenevn 17-01-2018

Goede koel-/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Het apparaat inmiddels twee maanden in ons bezit en erg tevreden. Koelt/vriest goed en heeft veel opbergruimte

Hester 11-02-2017

Koel/ vries

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mooie grote koelkast, met prima indeling. Ook een mooie grote groente la. De vriezer vinden wij (met 2 pers) te klein.

Minpunten

• vriezer

Jan 30-06-2020

Mooie, ruime apparatuur

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Tot nu toe zeer tevreden over deze apparatuur. Veel ruimte. Werkt erg prettig en heel goed afgewerkt.

Koel-vriescombinatie 10-06-2020

Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Deze koel-vriescombinatie bevalt prima in gebruik, heeft grote lades in zowel koel- als vriesgedeelte. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

karin 10-05-2020

koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Fijn formaat koelkast maar maakt veel geluid voor een nieuwe koelkast. Zelfs nadat monteur is langsgeweest en een geluidswerend pasta op motor heeft gesmeerd. Nu is het geluid nog meer te horen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

karin 10-05-2020

koelkast

Dit is Cool 08-05-2020

Mooie koel en vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Het koelgedeelte is hog en gemakkelijk om een overzicht te hebben. Het onderhoud is minimaal, alleen de groentenla regelmatig schoonmaken.Alles wordt goed gekoeld en ruime indeling om onze weekvoorraad (2 personen) in op te begen.
De vrieslades (drie in totaal) voldoen prima. Duidelijke handleiding, die zegt in welke lade de verschillende gerechten opgeborgen moeten worden. Geen aanvries van condens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niek Siemens koelkast 26-04-2020

IQ100 Siemens koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

We hebben onze 14 jaar oude Siemens koelkast vervangen door deze nieuwe IQ100 vooralsnog super tevreden met deze vervolg serie koelkast.
Gewend met Siemens apparatuur zullen we er zeker weer 12 jaar of langer plezier van hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michiel 22-04-2020

Stille goed koelende koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Deze koelkast is erg ruim en koelt erg goed. Bovendien is hij erg stil. Wij zijn enorm blij met deze aanschaf. De diepvries is voldoende. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 01-04-2020

Ruime koelkast, vriezer voldoende voor 2 personen

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Ruime koelkast. Handig vriezer in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Burghart 18-01-2020

geluidsproductie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

de koel-vriescombinatie produceerd een hinderlijk geluid en dit steeds langdurig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jeanet 01-12-2019

goed product

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Een prima koelkast, die geen nare geurtjes heeft ruime groente la en voldoende ruimte in de koelkast, vreezer lade wat laag kan geen brood rechtop in staan en heeft wat ijsafzetting, logisch want het is geen no frost [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-11-2019

mooie ruimte

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

zowel de koelruimte als de vriesruimte zijn practies in gedeeld [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willem 05-11-2019

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mis de aanduiding van de temperatuur. Moest de vriezer al na drie maanden ontdooien. Wel geluidsarm [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J. 14-10-2019

Prima koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Mooie inbouwkoelkast welke functioneert naar behoren. Mooi ingedeeld en van alle gemakken voorzien.
Wel maar 1 lade onderin.

Pluspunten

• Mooie glazen legplaten
  • Groot

Minpunten

• 1 lade

Adrie Floris 11-10-2019

Prettige indeling en goede temperaturen

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Zoals alle Siemens producten is de afwerking keurig, de werking eenvoudig, het stroomverbruik en de geluisproductie laag. Kortom een goede aankoop.

Pluspunten

• Handige en flexibele indeling
  • Ruim

ruud vd werf 30-05-2019

grote laden fijn berijkbaar

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

hoogste planken in de koelkast alleen als je wat groter bent. kleine kinderen kunnen alleen bij de onderste planken.
deur loopt soepel en niet te zwaar

Pluspunten

• grote vries laden

Minpunten

• geluid in stil huis

Hans 21-05-2019

Voldoende ruimte

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

In ons 2-persoons huishouden hebben we met deze koelvriescombinatie voldoende ruimte om onze levensmiddelen een plek te geven. Met 3 ruime lades in het vriesgedeelte kunnen we altijd zorgen voor voldoende voorraad.
Goed dat de schappen flexibel instelbaar zijn. Het kostte even moeite om de handigste indeling te vinden, maar dat is uiteindelijk zeker gelukt.
Handig dat de achterwand automatisch wordt ontdooid.

Pluspunten

• volautomatische ontdooiing achterwand.
  • geeft weinig geluid

Antoma 21-05-2019

Perfecte indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV50

Prachtige kolekast met fijne indeling en gemakkelijk schoon te maken. Siemens staat voor degelijk daarom hebben wij voor dit merk gekozen. Tevens is de koelkast zo goed als stil, bij ons is deze ingebouwd in de open keuken.