Siemens KI34VV50 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
199 liter
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ellen 26-12-2016 Product paar maanden in bezit

Ruim en geruisloos

Wij ervaren deze koel/vries combinatie als erg ruim en daarbij is hij ook erg stil en overzichtelijk in te delen. er is genoeg ruimte voor flessen, potjes en pannetjes! alle glazen platen zijn in hoogte verstelbaar

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • verstelbaar

Hester 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Koel/ vries

Mooie grote koelkast, met prima indeling. Ook een mooie grote groente la. De vriezer vinden wij (met 2 pers) te klein.

Minpunten

• vriezer

Ak 20-09-2016 Product paar maanden in bezit

super praktische koelkast

Ik heb deze koelkast gekocht met nog vijf andere siemens apparaten voor mijn keuken. Alleen bleek bij de installatie een schroefgat niet voorzien te zijn van schroefdraad waardoor het keukenfrontje niet aan de koelkast deur gemonteerd kon worden. Siemens heeft deze deur binnen drie dagen vervangen voor een goed nieuwe deur. De koelkast was immers nog splinternieuw. Maar wat ik wil vertellen is dat de vervangen deur een metaalkleurige omlijsting heeft en de nieuwe vervangen niet in deze kleur geleverd kan worden dus heeft het een wit plastic omlijsting!! Enfin deze deur is voor de rest exact het zelfde en werkt ook hetzelfde. Voor de rest een super fijne en praktische koelkast en een super service van Siemens!! De koelkast is heel stil en koelt super goed, tevens zijn de beide deurtjes koel en vries deel zowel linksom als rechtsom af te monteren, zodat het ingesteld kan worden in de richting wat voor jou gebruiksgemak het handigste is.
Alleen jammer dat ik nu op een spin splinter nieuwe koelkast twee verschillende deurrandjes heb aan de binnenzijde, Siemens kan dit dus blijkbaar niet anders leveren. En voor de zelfde montage levert Siemens bij dit model een montage handleiding voor een koelkast met een enkele deur!!!!! terwijl het er twee zijn!! TIP: je loopt de stappen gewoon vanaf punt 1 af voor beide deuren, heel handig en overzichtelijk, werkt prima!!

Pluspunten

• Zuinig
  • Aparte koel- en vriesvak

Minpunten

• kleur verschil deur

Inbouw koelvriescombinatie 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw koel-vriescombinatie

Mooie ruim ingedeelde koelkast. Zeer stil. Ook de vriezer is makkelijk in gebruik en de lades zijn ruim.