De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKK0881S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Anne 29-03-2024

weggegooid geld

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Door de goedkopere prijscategorie gekozen, helaas, als iets het maar 3 jaar doet is het dus alsnog heel duur!

Minpunten

• goedkoop is duurkoop
  • gaat nog geen 3 jaar mee
  • geen bereikbare klantenservice
  • lossen niets op zonder dat het geld kost

p***********@g******** 07-08-2023

Hij koelt fantastisch!

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Vanuit mijn nieuwsgierige en positief kritische blik deed ik onderzoek naar een inbouwkoelkast. Bijna viel ik voor de verleiding van een duur merk, zoals vrienden van mij aanraadden. Gelukkig ben ik zelfstandig (en misschien een tikkeltje eigenwijs) genoeg om mijn eigen keuzes te maken en dacht ik: de functie van een koelkast is koelen en ik geloof dat een Inventum dat prima kan. Als alleenstaande moeder van twee snelgroeiende pubers (nu weet je waarom de koelkast zo belangrijk is, ze blijven maar vreten...) is mijn budget ook niet aan de grote kant, dus dat is eerlijk gezegd ook een factor die meespeelt. De koelkast van Inventum is fantastisch, handige indeling, mooi led-licht and last but not least: hij koelt geweldig! Bijvangst: door de gebruiksvriendelijke eenvoud heb ik ZELF de draaikant van de deur veranderd en de koelkast (oké, met een beetje hulp) geïnstalleerd. Ik wist niet dat ik het in mij had! Dus dank Inventum voor het vergroten van mijn zelfvertrouwen. Ik <3 Inventum!

Pluspunten

• verlichting en indeling
  • prijs/ kwaliteitverhouding
  • koelt goed
  • eenvoudig zelf te installeren
  • eenvoudig draairichting deur wijzigen

Toon Willemse 07-01-2023

Goede kwaliteit en garantie.

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Mooie inbouwkoelkast van goede kwaliteit Fijn de extra 5 jaar garantie van Inventum. Van harte aanbevolen.

c**************@h****** 15-09-2022

Top aankoop!

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Pracht inbouw koelkast voor een hele mooie prijs!
Veel ruimte binnenin en makkelijk schoon te maken.
Plaatsen door mijzelf ging perfect, ook de deur omzetten, was een peulenschil, evenals de sleepdeur bevestigen!
Een echte aanrader! Top
Goede bezorging en onbeschadigd geleverd zonder vracht of verzendkosten voor een bedrag van €269,00 bij HT Witgoed outlet via Bol.Com. Tevens 5 jaar garantie!
Top++

Pluspunten

• Mooie prijs
  • Goede levering
  • Simpel zelf te plaatsen
  • Goede beschrijving

c***********@z******* 15-04-2022

Bevalt uitstekend een goed product.

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Zeer nette product heel netjes thuis gebracht voldoet aan onze verwachtingen en wat de prijs betreft een heel goede en nette prijs voor dit product.

Pluspunten

• nette begleiding
  • nette bezorging
  • Mooi product

d*******@h****** 18-02-2022

Prima koelkast

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

prijs kwaliteit verhouding is prima en er zit een gemakkelijk te lezen omschrijving bij hoe in te bouwen

Pluspunten

• simpele bediening en goed indeling
  • makkelijk in te bouwen

Minpunten

• geen

Erve Fakkert 11-11-2020

Inbouwkoelkast IKV0881S

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

De koelkast voldoet aan de wensen van onze gasten in de b&b. Mooi groot vriesvak en een aparte groentelade. We kunnen hier jaren mee vooruit.

Pluspunten

• groot vriesvak
  • prima prijs

Rico 11-10-2020

Mooie inbouwijskast

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Mooie inbouwijskast met goede prijs kwaliteit verhouding ,goede duidelijke inbouw instructie is een toppertje.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding

Charles de Ridder 07-09-2017

Perfecte inbouwkoelkast

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Strak vormgegeven koelkast met goed gedocumenteerde inbouwmogelijkheid. Ruim van binnen met goede, verstelbare indeling en prima led-verlichting. Snelle, geruisloze koeling tot op het juiste koelniveau. Zeer energiezuinig en goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Draairichting deur probleemloos aan te passen door goede voorbereiding ombouwmogelijkheden.

Pluspunten

• Energiezuing
  • Ruim en indeelbaar
  • heldere led-verlichting

EKOK 01-08-2017

Mooie ruime, degelijke inbouw koelkast

Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Super degelijke en mooie inbouw koelkast. Goede verlichting en simpel zelf te plaatsen. 5 jaar garantie, zuinig in het verbruik en een goede aanschafprijs hebben ons doen besluiten deze inbouwkoelkast aan te schaffen.

Pluspunten

• Degelijk
  • 5 jaar garantie
  • Flessenrek

tvalk 29-05-2015
Geschreven voor: Inventum IKK0881S

Mooie ruime koelkast met een handig flessenrek. We hebben deze koelkast ter vervanging gekocht van de oude koelkast. Dit is een geode keus geweest. In onze keuken hebben wij de vriezer en de koelkast naast elkaar ingebouwd. Wij zullen zeker Inventum in de gaten houden als er weer een apparaat stuk gaat.