Siemens KI32LVF30 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
139 liter
Type/soort
koelkast

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Beeker13 06-04-2017 Product paar weken in bezit

Klein maar fijn

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken ervoor gekozen om alle apparatuur van Siemens te nemen. De reden hiervoor is goede ervaringen in het verleden. De inbouwkoelkast is niet extreem groot, maar wat direct opvalt is hoe extreem snel hij koelt en de manier waarop hij ingericht is. Wij kunnen hier meer in kwijt dan onze vorige (en iets grotere) koelkast.

Pluspunten

• Koelt snel
  • Zuinig
  • Goede indeling

Minpunten

• Klein vriesvak

schuiling 14-12-2016

indeling en energie zuinig ,goede verlichting

Ik heb deze koelkast vorige maand gekocht ,ben zeer tevreden ruim en overzichtelijke indeling , ruim vriesvak, energie zuinig ,zeer goede verlichting .
ruime groentebak .
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

APP 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

FIjne nieuwe koelkast

Mooie inbouwkoelkast, niet te groot maar goed geschikt voor een klein huishouden. Koelt snel en goed.
Vriesvak is niet groot, maar er passen twee broden in.

roynl 29-05-2016

Compacte efficiente koelkast

Voor een kleine keuken, en voor 1-2 personen een ideale afmeting. Daarnaast is de koelkast energiezuinig en goed in te bouwen. Enige wat mij tot nu toe is opgevallen is dat er net geen twee broden naast elkaar in het vriesvak kunnen, omdat ik mijn brood invries zou dit (nog) idealer zijn.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Annemiek99 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het vriesvak sluit makkelijk en is makkelijk schoon te maken (gladde randen). Het had alleen wel wat groter mogen zijn. De indeling van het koelgedeelte is verstelbaar, maar er is geen 'half schap' te maken. Het energielabel is A++, dus duurzaam. De koelkast is net een maatje groter dan een tafelmodel, maar te klein voor een gezin.