Siemens KI41RAD40 - Reviews

Inhoud koelruimte
211 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI41RAD40 op Kieskeurig.nl.

Mark 27-06-2018

Goede koelkast, prima service

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Het is een ruime inbouwkoelkast. Bij levering bleek dat 1 plastic bak gescheurd was. Na melding ontvingen we geheel gratis en binnen een paar dagen een nieuwe!

Pluspunten

• Ruim
  • Goede indeling
  • Energiezuinig
  • Gunstige prijs

Oscar1976 26-03-2015

Zeer mooie koelkast van binnen. rvs randjes, twee led-verlichting voor extra licht en soft-close sluiting.

Zeer zuinig a+++

Christina 30-07-2020

Inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Ben er super blij mee, heel veel plaats en koelt super. Geluidsarm en prima indeling !! toppie apparatuur [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen 14-06-2020

Mooie en heel slim in te bouwen koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Siemens vervangt Siemens bij mij. Wat me vooral opviel is de zeer slimme constructie waarmee het front voor de deur te plaatsen en te stellen is. Verder mooie koelkast, verbruik heb ik gemeten en is ook echt conform opgave, extreem zuinig dus. Enige is dat ik hem toch nog wel hoor koelen. Maar echt heel zachtjes. Als dat ook nog perfect is is het een 10. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kamphuis 28-04-2020

Zuinig, ruim en stil

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Praktische, stille, zuinige en mooie koelkast. Ik heb goede ervaringen met Siemens-producten en deze inbouwkoelkast bevestigt dat maar weer eens.

• Zuinig

Minpunten

• Niet de allergoedkoopste

Ton K 15-03-2020

eerste week gebruik

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

wat een mooi apparaat, heldere verlichting en prima koeling [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Gooijer 18-02-2020

Goede, energiezuinige en fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Deze Siemens inbouw koelkast voldoet meer dan verwacht. Er is genoeg ruimte (te maken) en de koelkast is erg energiezuinig. Het openen en sluiten van de deur loopt erg soepel, alsook het 'softclose' systeem.
Een minpunt is de felle LED verlichting, dat had iets meer genuanceerder gemogen, maar om hier nu een punt van te maken... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bonke 01-11-2019

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Koelkast ingebouwd in keuken. Voldoet geheel aan de verwachtingen. Gekocht op advies van de consumentenbond, komt als zeer goed uit de test.

Pluspunten

• zuinig in ebruik en koelt perfect

Jamila 07-10-2019

Ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Fijne ruime koelkast. Minpunt is wel dat de indeling niet zo flexibel is. Iedere plank kun je op twee hoogtes stellen. Verder maakt hij niet veel geluid, koelt goed en mijn groente lijkt inderdaad langer vers te blijven onderin. En fijn dat hij zacht en automatisch sluit vanaf een bepaalde stand!

Pluspunten

• ruimte
  • geluid
  • verse groente
  • automatisch sluiten deur

Minpunten

• geen flexibele indeling planken

CarlaKees72 28-06-2019

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Oktober 2018 gekocht, een mooie flexibele indeling met name de groentelade voldoet prima. We zijn zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ft1975 17-06-2019

Zeer goede indelingen, vakken en functie

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

We gebruiken hem reeds een tijdje en zijn er erg blij mee. De deur die automatisch dichtgaat, indien open deur het alarm, zeer stil en zeer energiezuinig. Voldoende rekken en zeer goede 2 LED lampen om allees goed te kunnen zien.

Quatermass 27-05-2019

zeer praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

De keuze is op deze koelkast gevallen omdat er ruimte is voor twee flessenrekken in de deur. Dat is echt een uitkomst. Ook de groentelade met een schuif om de vochtigheid te regelen is een gouden greep. De koelkast is super stil. Vier sterren omdat het tweede flessenrek geen hoge rand heeft.

ArieO 14-05-2019

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Inmiddels staat deze koelkast een maand (af en toe) zachtjes te zoemen in onze open keuken.
Het geluid is minimaal en de inhoud voor ons tweepersoons huishouden meer dan groot genoeg. De led verlichting is mooi helder en verlicht de hele koelkast. De softclose deur werkt perfect: nooit meer na een tijdje ontdekken dat de deur nog op een kiertje staat. Nog geen minpunt kunnen ontdekken.

Dropjenoga 21-04-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Erg ruime en overzichtelijke koelkast
Handig in te delen
Het touchscreen is super handig om de temperatuur in te stellen

bmonninkhof 24-01-2019

prima koelkast, maar flessenrek missen we wel

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Door de goede isolatie van de koelkast is de ruimte toch beperkter dan onze vorige koelkast. Ook missen we het flessenrek, maar is op te lossen. De koelkast is erg stil en soms hoor je alleen een ventilator licht draaien.

Sylvia63 26-09-2018

Super blij! Goede indeling, veel ruimte.

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Koelkast nu een week in huis. Heel fijn! Erg ruim, fijne vakindeling en koelt heel goed! Verademing!

Lenn 12-09-2018

Fijne koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Hebben deze aangeschaft ivm oude Siemens van 20 jaar oud... deze werkte nog echter is dit een meer energiezuinig apparaat.

Guus 28-08-2018

ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

We hebben deze koelkast nu ongeveer 2 maanden. Fijne indeling. De groente la is erg handig. Met een gezin met 4 personen is deze koelkast uitermate geschikt.

Pluspunten

• deur open indicatie
  • fijne indeling

Minpunten

• geen minpunten

Joost van der Maarel 21-06-2018

Siemens KI41RAD40 inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Sinds een week zijn we in het bezit van de Siemens KI41RAD40 inbouwkoelkast.

De indeling van de koelkast met groente/fruit lade zijn handig in gebruik.

De tiptoetsen voor het instellen van de temperatuur zijn handig en bovendien ook makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Indeling
  • tiptoetsen voor temperatuur instelling
  • Groente/fruit lade

rob6598 22-01-2018

Fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Deze koelkast via de webshop aangeschaft, het resultaat is verbluffend, goede indeling, zeer goede verlichting, zeer goede beschrijving voor de montage van de keukendeur en natuurlijk het belangrijkste, de koelkast koelt wat een koelkast behoort te doen.