Bosch Serie 2 KIV34V21FF - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
199 liter
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,1

Clyvia 20-06-2017

Kanjer in zijn soort.

Erg blij met onze nw inbouw koelvriescombinatie. Alles op ooghoogte en het apparaat koelt goed. Helaas vind ik het jammer dat je de gehele diepvrieslade eruit moet halen als je een heel brood eruit wil halen. Maar dat is te verwaarlozen boven het gemak.

hacvdburg 21-10-2016

Goede koel-vriescombinatie

Doordat dit een inbouwmodel is moeten wij even wennen aan de beperkte ruimte. Verder werkt het apparaat goed.

yarude 30-08-2016

koelt goed

We vinden hem wat smal. Verder koelt hij goed. Ook voor frisdrank-, bier- en wijnflessen én de dagelijkse etenswaren is hij niet geschikt. Gelukkig hebben we van de flessen onze vrijstaande koelkast nog in de garage staan.

chrisvdbeek 17-08-2016

Functionele koel- vriescombinatie

Een mooie oplossing voor in onze nieuwe keuken. Met de drie vrieslades het belangrijkste bij de hand. De oude Bosch vrieskast is naar de schuur gegaan. Je kan er moeilijk afscheid van nemen toch? Met de koelkast zijn we ook weer helemaal bij de tijd qua zuinigheid en geluid!

peterenina 09-02-2016

uitstekende kwaliteit

veel ijsvorming in mijn vorige koelkast en door de automatische ontdooien totaal geen last van apparaat maakt ook geen buitensporig geluid