Bosch KIV34V21FF - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
199 liter
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Dhr. Rood 08-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima koelvries combinatie

Prima koelkast en vriezer. Ruimte genoeg, mogelijkheid om gesorteerd en overzichtelijk de neer te zetten. Een klein puntje van kritiek is, dat ik iets meer ruimte tussen de deur schappen zou willen hebben voor wat langere producten neer te zetten. Dat je het zelf kan verstellen. Voor de rest, zeer tevreden!

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk
  • makkeiljk te bedienen

Minpunten

• Vaste deurschappen

Clyvia 20-06-2017

Kanjer in zijn soort.

Erg blij met onze nw inbouw koelvriescombinatie. Alles op ooghoogte en het apparaat koelt goed. Helaas vind ik het jammer dat je de gehele diepvrieslade eruit moet halen als je een heel brood eruit wil halen. Maar dat is te verwaarlozen boven het gemak.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Sander 15-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super strak en handig

Bosch heeft hiermee een enorm fijne kast geleverd. De vakken zijn handig, de deur draait vloeiend en het is natuurlijk koud binnen.

Pluspunten

• Strak
  • Sluit mooi
  • Inbouw

hacvdburg 21-10-2016

Goede koel-vriescombinatie

Doordat dit een inbouwmodel is moeten wij even wennen aan de beperkte ruimte. Verder werkt het apparaat goed.

yarude 30-08-2016

koelt goed

We vinden hem wat smal. Verder koelt hij goed. Ook voor frisdrank-, bier- en wijnflessen én de dagelijkse etenswaren is hij niet geschikt. Gelukkig hebben we van de flessen onze vrijstaande koelkast nog in de garage staan.

chrisvdbeek 17-08-2016

Functionele koel- vriescombinatie

Een mooie oplossing voor in onze nieuwe keuken. Met de drie vrieslades het belangrijkste bij de hand. De oude Bosch vrieskast is naar de schuur gegaan. Je kan er moeilijk afscheid van nemen toch? Met de koelkast zijn we ook weer helemaal bij de tijd qua zuinigheid en geluid!

goede koelkast 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

goede en gebruiksvriendelijke koelkast

Het is een fijne koelkast met veel planken en ruimte in de deur. Ook koelt hij erg snel na het eerste gebruik. Ook de vriezer is groot genoeg voor al je spullen.

Dennis 15-06-2016 Product kwartaal in bezit

prima koelkast!

7,3
De ruimte in de koelkast is prima, helaas zijn de lades in de vriezer kleiner dan ik gedacht had. Om spullen uit de vriezer te halen moet je soms de hele lade eruit halen.

peterenina 09-02-2016

uitstekende kwaliteit

veel ijsvorming in mijn vorige koelkast en door de automatische ontdooien totaal geen last van apparaat maakt ook geen buitensporig geluid

Anst 12-07-2015 Product maand in bezit

4,5
De indeling/ruimte valt erg tegen, vooral de vakken in de deur. Deze zijn niet te verstellen in hoogte wat lastig is voor de wat hogere flesjes e.d.

MDMK 19-06-2015 Product paar weken in bezit

Supermooie indeling, gebruikersvriendelijk en vrijwel geluidloos. Mooie uitvoering van zowel het koelgedeelte als
het diepvriesgedeelte.

Barny M. 16-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goed, gemakkelijk en overzichtelijk in te richten met een fijne werkhoogte. De groentelade biedt ruim voldoende ruimte en is gebruiksvriendelijk. De temperatuur regelaar is gemakkelijk te bedienen en zit op een comfortabele plaats.