Bosch KIR31SD30

Bosch Serie | 2 KIR20V30

AEG SKE81021AF

• Inhoud koelruimte (netto) 175 liter
AEG SKE81021AF

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RonBarch 07-03-2017 Product paar weken in bezit

Topper !

Erg gebruiksvriendelijke koelkast, zeer praktisch ingedeeld, prima verlichting met zelf sluitende deur.

Pluspunten

• verlichting
  • indeling

mdb 06-03-2017 Product paar maanden in bezit

Prima koelkast!

Prima koelkast, is erg stil en de softclose deur is heerlijk! Hij doet het al een aantal weken prima.

Pluspunten

• Softclose

Minpunten

• Prijzig

Rob 06-03-2017 Product paar weken in bezit

Koelkast van deze tijd

De koelkast voldoet aan onze verwachtingen. Dankzij Vitafresh Plus blijven de groenten langer vers en dat is goed te merken. Door de vele soorten schappen is de koelkast naar smaak in te richten.

Pluspunten

• Ruim voor 2 personen
  • VitaFresh Plus werkt uitstekend
  • Naar smaak in te delen
  • Goede verlichting
  • Alarm bij niet gesloten deur

Desiré 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote koelkast

De koelkast is lekker groot, mooi flessenrek. Grote groentelades. Chroom is erg mooi om te zien. Veel ruimte in de deur

Pluspunten

• flessenrek
  • Chrome details

MWe 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compacte krachtpatser

Dit is een compacte koelkast met vers-houd-lade voor groente waardoor je langer je kwetsbare groente vers kunt houden. De verlichting is bijzonder helder en het deur-alarm voorkomt dat je onnodig energie en producten verspild door het open laten staan van je koelkast deur.

Pluspunten

• compact
  • deuralarm
  • snel op temperatuur
  • veel inzet accessoires

Ralph Janssen 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie verlichting, handige inrichting, deur remt wat vroeg.

Een mooie stille koelkast met een handige inrichting, het extra flessenrek van metaal zorgt dat je een leglade meer overhebt, ook is er een uitschuifbare lade wat meer onderin. Met fraaie led lampje wanneer je de deur open doet springt in het oog. Jammer is dat mijn deur vroeg remt en deze volgens het keukenbedrijf niet afgesteld kan worden? Ik moet de deur nu een beetje helpen met dichtgaan. Nog steeds een 8 voor deze koelkast.

Pluspunten

• Verlichting led
  • Uitschuifbare lade
  • Flessenrek

Minpunten

• Deur remt wat vroeg

robin 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

robin's review

gekoze nvoor een grote koelkast zonder vriezer. de koelkast ziet er mooi uit en vooral het zelfsluitende mechanisme is top.

Fransijn1 11-04-2016

Perfecte koelkast

Mooie degelijke koelkast, led verlichting, zelfsluitende deur. En een groentelade waarbij de vochttoevoer geregeld kan worden. Groenten blijven echt langer beter. Digitaal display voor de temperatuur. Een aanwinst.

miek 07-04-2016

top koelkast

Handig om de platen als een lade naar buiten kan schuiven dus goed overzicht over producten achter in koelkast

MJ 03-11-2015 Product half jaar in bezit

6,7
De onderste bak in de deur is te laag waardoor als je de deur open trekt soms spullen eruit vallen.
Als je de deur sluit moet je hem toch een stevige druk geven wilt hij zelf sluiten.

jennyb 05-10-2015

lekker koel

heel fijne koelkast, praktisch in te richten, lekker ruim, ik mis alleen de temperatuur, maar hij koelt goed, ideaal het schuiflaatje wat je uit kunt trekken met wat kleinere spullen erop. De groentela is super, ik kende het principe niet maar je houdt groentes echt lekker vers en niet te koud dus.
Prima aankoop, geen spijt van

Dirk 24-09-2015

Geweldige koelkast

Geweldige koelkast, erg stil (je hoort helemaal niets) mooie vormgeving, goeie verdeling van de vakken. Wij zijn er erg tevreden mee.

Maria5 24-09-2015

De koelkast die producten langer houdbaar maakt

In deze koelkast kan je producten langer dan de houdbaarheidsdatum bewaren
Bijv aardbeien op donderdag gekocht en 1 week in de groentela bewaard, ze zagen er nog net zo uit alsof ze de vorige dag gekocht waren. Wel moest ik wennen aan het ledlicht,het leek net of de lamp kapot was, maar daar ben ik inmiddels aan gewend.

Hennie001 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prima energie zuinige koelkast, die zeer stil zijn werk goed doet. Omdat we de koelkast sinds kort in bezit hebben, is over de duurzaamheid niet meer te melden dan tot nu toe geen problemen.

peelstrekel 07-04-2015 Product paar weken in bezit

koelt er goed, maakt maar zeer weinig geluid (Bijna niet hoorbaar) en het instellen van de temp. vind ik een gemak. de groente la met extra circulatie is idiaal.