Bosch KIR31SD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
172 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR31SD30 op Kieskeurig.nl.

8,1

Rob 06-03-2017

Koelkast van deze tijd

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

De koelkast voldoet aan onze verwachtingen. Dankzij Vitafresh Plus blijven de groenten langer vers en dat is goed te merken. Door de vele soorten schappen is de koelkast naar smaak in te richten.

Pluspunten

• Ruim voor 2 personen
  • VitaFresh Plus werkt uitstekend
  • Naar smaak in te delen
  • Goede verlichting
  • Alarm bij niet gesloten deur

Alida 18-09-2020

Ruime, uitstekende koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Ruime koelkast, temperatuur blijft keurig op 4 graden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerrie 29-06-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Fijne compacte koelkast met veel mogelijkheden zoals een uitschuifla, flessennest, etc. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Handige indeling

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Goede indeling, kan veel in. Goed gebruiksmenu voor temperatuurinstelling en super snel koud. Niet hoorbaar en mooi sluitwerk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gebruiksgemak en handige indeling

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Fijne display, makkelijk in te stellen en super snel op temparatuur. Fijne flexibele indeling waardoor je er heel in kwijt kan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Fijne indeling en duidelijke display. Heel fijn en zacht sluiten van de deur en toch goed dicht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

mevr louwen 02-04-2020

prima gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

deze koelkast is gemakkelijk in te delen naar eigen wens en heeft prima ruimte [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frits 18-03-2020

Erg prettig

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Erg prettige koelkast met veel vakjes en schapruimte die makkelijk in te delen is [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M.wouters 05-03-2020

Stil ruim en onderhoudsvrij

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Een ruime koelkast als je met twee bent. Je hoort hem niet in de keuken. En hij is onderhoudsvrij. De achterwand kan wel een beetje vochtig zijn maar daar hoef je niets mee te doen.

• Onderhoudsvrij

Martin 03-03-2020

Prima koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Zeer tevreden, verlichting is goed en alarm wanneer de deur perongeluk open blijft staan is heel handig

Bertus Bos 20-02-2020

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Bevalt prima (plusminus 6 maanden in gebruik) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans 25-11-2019

Koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Werkt uitstekend. Vooral de freshlade. Groente blijft erg lang goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans 25-11-2019

Koelkast

Hans 20-10-2019

Handige indeling & opbergmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

De indeling en veel opbergmogelijkheden zijn zeer praktisch.
Vershoud lade onderin is goede fijne optie

Petra 13-07-2019

Koelkast 102 cm

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

De koelkast valt mij tegen omdat hij erg klein is qua inhoud ten opzichte van onze vorige die ook 102 cm hoog was. De groentelade is erg klein. De rekken zijn niet erg diep, zodat je snel met de flessen over de achterrand heen gaat. De schappen in de deur zijn op te weinig plekken verstelbaar.
Het is even puzzelen qua stand, maar het blijkt dat de stand die je instelt het aantal graden weergeeft waarop je de koelast wilt hebben. Dus stand 2 is geen lage stand maar koelt juist erg goed.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Fresh lade werkt goed

Minpunten

• Te klein qua inhoud
  • Te ondiepe legplanken
  • Te kleine groentelade
  • Te weinig verstelmogelijkheden deurschappen

Chaume 26-05-2019

Super handige indeling

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Zeer zuinig en prachtig materiaal. Ook de groentelade met verschillende ventilatie mogelijkheden is heel praktisch!
Er zijn geen nadelen.

Harrie1 12-09-2018

Efficiente indeling en werking

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Goede werking, goede indeling, Laag geluidsniveau Ik weet niet of het normaal is dat de Ledverlichting wat later aangaat als deur wordt geopend. de deur is dan ca 3/4 geopend

Werner 15-07-2018

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Mooie grote inbouw koelkast waar voldoende ruimte is om voedingsmiddelen houdbaar te houden.
Makkelijk in te delen in vele mogelijkheden.
De vershoudbak onderin kan ingesteld worden voor groente of fruit.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Uitgebreide indelings mogelijkheden

Minpunten

Renata 10-02-2018

stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

Stille koelkast wat ik erg prettig vind. Veel bakjes en etages, maar daar heb er wat tussenuit gehaald voor meer ruimte voor potjes en kleine flesjes.
Levensduur is vraagteken, nog maar pas in gebruik. voor meer ruimte zou ik een groter maat nemen. dit hangt natuurlijk af van je keukenmaten.

Marcel 10-11-2017

zuinige stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31SD30

ik ben gegaan voor een zuinige en stille koelkast en dat is deze. echter een paar minpunten te noemen ten aanzien van de indeling. ik twijfiel over de duurzaamheid van de glazen platen. de ophanging is slechts tot de helft. benieuwd hoe lang ze meegaan. de opstaande rand van de vakken in de deur zijn eigenlijk te laag. de klep van de freshlade is kunststof - benieuwd hoe duurzaam het is. de uittrekbare plaat lijkt handig maar gaat niet heel ver open.