Bosch Serie 6 KIR81AF30 - Reviews

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KIR81AF30 op Kieskeurig.nl.

Michel 26-11-2016

Prachtig grote koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Omdat we in ons nieuwe huis een bijkeuken hebben, hadden we genoeg ruimte om de vriezer daar te plaatsen, en in de keuken dus een grote koelkast te plaatsen.
het is een prachtige grote koelkast van Bosch geworden, met een zee aan ruimte! Wij zijn er heel tevreden mee!

Pluspunten

• Heel veel ruimte

Erik 16-11-2016

Erg fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Véél ruimte, koelt uitstekend, erg stil en mooi interieur. Ook de langer vershoud groentela voldoet prima.
Deze koelkast hadden we veel eerder moeten kopen!

Pluspunten

• constante temperatuur
  • heerlijk ruim
  • langer vers groentela
  • zeer stil

Minpunten

• temp. ind. zijn graden Celcius, staat nergens!
  • makkelijk inbouwen

Léon 06-07-2020

Ideale koelkast voor een gezin

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Een ruime koelkast met aparte ruimtes voor koeling van o.a. groenten. Het aanslaan van de koeling is wel wat gehorig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van de Steege 28-06-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Zeer solide, vaste temperatuur en erg ruim [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koen 17-06-2020

Ruime koelkast, flexibel in te delen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Mooie ruime koelkast met vele mogelijkheden voor een flexibele indeling [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Piet 02-05-2020

Koelkast KIR81AF30

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Mooie ruime koelkast met logische indeling. Er stil, op voeding van de verlichting na. Dit bij Bosch aangegeven. Ze bellen me en komen langs om dit op te lossen. Service zoals ik inmiddels van Bosch gewend ben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jonathan 25-03-2020

Erg ruime

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Hele fijne koelkast met enorm veel ruimte. Koelkast is flexibel in te delen, goed verlicht en de groentelades onderin zorgen ervoor dat je groentes/fruit aanzienlijk langer goed blijven

Pluspunten

• Veel/flexibele ruimte
  • Groentelade

Minpunten

• 1.5 liter flessen passen niet in flessenrooster

Keukenkast inbouw 24-03-2020

Wat een fijne en goede koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Nog nooit zo’n goede en gebruiks vriendelijke koelkast gekocht wat is hij groot en fijn in gebruik [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-01-2020

Enorme koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Nu bijna een half jaar deze koelkast in ons bezit. We genieten nog iedere dag van onze keuken en de apparatuur die we van Bosch hebben aangeschaft. Ook deze koelkast kan daar niet bij ontbreken. Hij koelt goed, is zuinig, maar waar wij blij van worden is de enorme ruimte die deze koelkast heeft. Hij is eigenlijk te groot voor de producten die wij er in stoppen. We hebben altijd ruimte over, behalve als we gezellig met vrienden of familie eten. En omdat dit regelmatig voor komt is deze koelkast een aanwinst voor onze keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MJB Maijer 06-05-2019

Super koeling, mega veel ruimte en overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Ideaal voor groot gezin met veel voorraad, koelt erg goed, heel veel ruimte en zeer overzichtelijk zeker een aanrader!!

Martijn 05-11-2018

doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Een koelkast of een diepvries is zo goed als de "laatjes". En bij deze diepvries is dat niet anders. De klepjes voor de verschillende afdelingen vallen er om de haverklap uit. Super irritant! We hebben ze er maar uitgehaald...

Mophof 31-10-2018

Grote koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Gekozen omdat wij dit qua uitstraling de mooiste koelkast vonden. Daarnaast hebben wij alle keuken inbouwapparatuur (5) van Bosch. Dit omdat we de uitstraling het mooist vinden en hopen dat dit een merk is dat lang mee mag gaan.

Verslades zijn handig en ook nog in te stellen naar het product dat erin ligt.
Wel hebben wij 2 dekjes eruit gehaald (dit kan dus), om zo meer ruimte te hebben voor opstaande flessen en andere producten. Sommige ruimtes vonden wij iets te krap.

Inbouwen was even wat werk (deur op deur montage). Maar na het door te hebben stond hij vrij snel ingebouwd.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Veel opbergruimte
  • Verslades

Minpunten

• Piep bij lang openstaan blijft hard piepen

T. Bai 07-10-2018

Large space. Stable temperature

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

I like the design of this inbouw freezer. Clear separation of different zones. Large spaces. It is very handy to store all you food.

Pluspunten

• Big space
  • Stable temperature

Minpunten

• Some platstic parts are easy to break.

Marie 12-08-2018

Ruim, grote freshlades, groente en fruit blijft langer vers!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Een hele fijne grote koelkast met een praktische indeling. De verslades zijn een uitkomst; groente en fruit blijven daadwerkelijk veel langer vers. Lades en planken zijn er makkelijk uit te halen om schoon te maken. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Groot
  • Praktische indeling

PeterT 09-07-2018

Super ruim, zuinig en stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Geweldige koeler, ruim, inzichtelijk en stil. Bij het openen van de deur merk je dat je een top product hebt.

Hammie 03-07-2018

Prima koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Prima koelkast, lekker groot, kan een hoop pils in en de prijs is oké en hij is lekker stil,past goed in onze nieuwe keuken.

Pluspunten

• Ruim

Marcel Ackema 26-05-2018

Geweldige koelkast met super veel bergruimte.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

De koelkast heeft ontzettend veel ruimte en wordt goed verlicht door de led-verlichting. De opbergvakken zijn voldoende aanwezig. Het flessenrek voor 5 flessen is helaas iets te laag voor sommige 1,5 liter flessen. Deze leggen we daardoor op het glasplaat boven de groentelades. De 2 groentelades krijgen we niet vol. Wij gebruiken de onderste lade voor sausflessen en potten. De bovenste groentelade gebruiken we voor de groenten. Deze blijven lang vers door de FitaFresh. Kortom een super aankoop en aanrader!

Jeroen 24-04-2018

Tevreden met de koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Nu ongeveer 2 weken intensief in gebruik, zelfs met buiten tegen de 30 graden totaal geen problemen gehad. Al met al zeer tevreden tot op heden.

hansdoreen 25-03-2018

Ideale gezinskoelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Dankzij de grote binnenruimte en aparte lades voor groente én fruit is dit de ideale koelkast voor een gezin met meerdere kinderen.
En als de deur dan een keer per ongeluk open blijft staan wordt je daar door het apparaat snel van op de hoogte gesteld.

Maria 24-12-2017

Geweldig veel ruimte en grote groente en fruitlade

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

De koelkast is heel groot en ruim. In de ruime groente en fruitlades blijft alles zeker 2 weken vers. Ook veel vakken in de binnendeur.
enige dat ik mis, is een bakje boor kaas- en vleeswaren.