Bosch Serie 6 KIR81AF30 - Reviews

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KIR81AF30 op Kieskeurig.nl.

Michel 26-11-2016

Prachtig grote koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Omdat we in ons nieuwe huis een bijkeuken hebben, hadden we genoeg ruimte om de vriezer daar te plaatsen, en in de keuken dus een grote koelkast te plaatsen.
het is een prachtige grote koelkast van Bosch geworden, met een zee aan ruimte! Wij zijn er heel tevreden mee!

Pluspunten

• Heel veel ruimte

Erik 16-11-2016

Erg fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Véél ruimte, koelt uitstekend, erg stil en mooi interieur. Ook de langer vershoud groentela voldoet prima.
Deze koelkast hadden we veel eerder moeten kopen!

Pluspunten

• constante temperatuur
  • heerlijk ruim
  • langer vers groentela
  • zeer stil

Minpunten

• temp. ind. zijn graden Celcius, staat nergens!
  • makkelijk inbouwen

Anoniem 18-12-2020

coole aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuinige koelkast met een zee aan ruimte. Overzichtelijke indeling en de vershoud laden werken super

Jonathan 24-10-2020

Fijne ruime koelkast. Groente blijft lang goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne koelkast. Wij eten veel vers en dan is zo'n koelkast een must. Lades onderin zijn ideaal voor de groene. Die houden het zo een week langer uit. Dit scheelt soms weggooien

Onze TOP koelkast 15-10-2020

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds mei zijn wij de gelukkige eigenaren van maar liefst 5 Bosch apparaten in en nieuwe keuken. Ik zal over allemaal een zo goed en eerlijk mogelijke review schrijven. Te beginnen met de inbouwkoelkast KIR81AF30.
Ons gezin bestaat uit vader, moeder (ik) en 2 hongerige puberzonen van 13 en 11 jaar. Dus kochten wij een grote koelkast. Wij doen 1 keer in de week de boodschappen voor de hele week en houden erg van verse groente en zuivel. De 2 diepe groentelades die niet schuiven maar rollen zijn daarvoor fantastisch! Je merkt echt dat alles heeeel lang vers blijft in die lades waardoor je ook aan het einde van de week nog heerlijk vers eet. De 14 pakken melk die er bij ons elke week doorheen gaan kunnen we nu prima kwijt. Net als de 4 grote bekers Griekse yoghurt! Aan ruimte geen gebrek dus! De temperatuur is ook prettig. Hij staat ingesteld op de meest ideale temperatuur van 4 graden waardoor alles ECHT koel is. Wanneer je de koelkast te lang open houdt dan geeft hij een piepsignaal. Erg handig zodat je niet onbewust veel energie verspilt doordat de temperatuur stijgt. Z'n energieverbruik is erg laag. Dat kunnen we letterlijk zien door de energie meter die we in huis hebben. Snachts verbruiken we 2 cent per uur aan stroom. Dat is superweinig als je bedenkt dat er ook een vriezer aan staat en de nodige adapters en computers van de boys... Ik vind deze koelkast een echte aanrader voor gezinnen. Een topper!

Bryan 06-08-2020

Top koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige koelkast met heel veel ruimte. De indeling van de koelkast is ideaal met voldoende schappen en ruime groente/fruit lades. Het flessenrek is ideaal voor frisdrank of flessen wijn. Het is makkelijk om de stand van de koelkast te veranderen. Ook de superkoel functie werkt goed. Ik zou deze koelkast zeker aanraden wanneer je op zoek bent naar een ruime koelkast!

SRBL 05-08-2020

Topkoelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Groot genoeg, koelt uitstekend en de VitaFresh optie werkt echt: groenten en fruit zijn inderdaad een paar dagen langer nog uitstekend! Heel blij met deze aankoop!

Léon 06-07-2020

Ideale koelkast voor een gezin

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een ruime koelkast met aparte ruimtes voor koeling van o.a. groenten. Het aanslaan van de koeling is wel wat gehorig.

Van de Steege 28-06-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer solide, vaste temperatuur en erg ruim

Koen 17-06-2020

Ruime koelkast, flexibel in te delen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie ruime koelkast met vele mogelijkheden voor een flexibele indeling

Piet 02-05-2020

Koelkast KIR81AF30

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie ruime koelkast met logische indeling. Er stil, op voeding van de verlichting na. Dit bij Bosch aangegeven. Ze bellen me en komen langs om dit op te lossen. Service zoals ik inmiddels van Bosch gewend ben.

Jonathan 25-03-2020

Erg ruime

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Hele fijne koelkast met enorm veel ruimte. Koelkast is flexibel in te delen, goed verlicht en de groentelades onderin zorgen ervoor dat je groentes/fruit aanzienlijk langer goed blijven

Pluspunten

• Veel/flexibele ruimte
  • Groentelade

Minpunten

• 1.5 liter flessen passen niet in flessenrooster

Keukenkast inbouw 24-03-2020

Wat een fijne en goede koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog nooit zo’n goede en gebruiks vriendelijke koelkast gekocht wat is hij groot en fijn in gebruik

Anoniem 08-01-2020

Enorme koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu bijna een half jaar deze koelkast in ons bezit. We genieten nog iedere dag van onze keuken en de apparatuur die we van Bosch hebben aangeschaft. Ook deze koelkast kan daar niet bij ontbreken. Hij koelt goed, is zuinig, maar waar wij blij van worden is de enorme ruimte die deze koelkast heeft. Hij is eigenlijk te groot voor de producten die wij er in stoppen. We hebben altijd ruimte over, behalve als we gezellig met vrienden of familie eten. En omdat dit regelmatig voor komt is deze koelkast een aanwinst voor onze keuken.

MJB Maijer 06-05-2019

Super koeling, mega veel ruimte en overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Ideaal voor groot gezin met veel voorraad, koelt erg goed, heel veel ruimte en zeer overzichtelijk zeker een aanrader!!

Martijn 05-11-2018

doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Een koelkast of een diepvries is zo goed als de "laatjes". En bij deze diepvries is dat niet anders. De klepjes voor de verschillende afdelingen vallen er om de haverklap uit. Super irritant! We hebben ze er maar uitgehaald...

Mophof 31-10-2018

Grote koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Gekozen omdat wij dit qua uitstraling de mooiste koelkast vonden. Daarnaast hebben wij alle keuken inbouwapparatuur (5) van Bosch. Dit omdat we de uitstraling het mooist vinden en hopen dat dit een merk is dat lang mee mag gaan.

Verslades zijn handig en ook nog in te stellen naar het product dat erin ligt.
Wel hebben wij 2 dekjes eruit gehaald (dit kan dus), om zo meer ruimte te hebben voor opstaande flessen en andere producten. Sommige ruimtes vonden wij iets te krap.

Inbouwen was even wat werk (deur op deur montage). Maar na het door te hebben stond hij vrij snel ingebouwd.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Veel opbergruimte
  • Verslades

Minpunten

• Piep bij lang openstaan blijft hard piepen

T. Bai 07-10-2018

Large space. Stable temperature

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

I like the design of this inbouw freezer. Clear separation of different zones. Large spaces. It is very handy to store all you food.

Pluspunten

• Big space
  • Stable temperature

Minpunten

• Some platstic parts are easy to break.

Marie 12-08-2018

Ruim, grote freshlades, groente en fruit blijft langer vers!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Een hele fijne grote koelkast met een praktische indeling. De verslades zijn een uitkomst; groente en fruit blijven daadwerkelijk veel langer vers. Lades en planken zijn er makkelijk uit te halen om schoon te maken. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Groot
  • Praktische indeling

PeterT 09-07-2018

Super ruim, zuinig en stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR81AF30

Geweldige koeler, ruim, inzichtelijk en stil. Bij het openen van de deur merk je dat je een top product hebt.