Whirlpool ART 66102 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ART 66102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

james 09-12-2021

is nooit stil

Geschreven voor: Whirlpool ART 66102

Ik heb deze koelkast enkele maanden geleden geleverd gekregen. Voorzover ik kon inschatten is het transport goed verlopen en ook de installatie hier thuis. Het apparaat blijkt constant geluid te maken. Is het niet zoemend dan is het wel ronkend. Het is niet luid, maar wel irritant want het apparaat is nooit stil. IK heb er een monteur van Whirpool bijgehaald en die gaf aan dat dit normaal is bij de nieuwe generatie koelkasten., maar ik ben niet overtuigd. En als het zo is vraag ik me werkelijk af of ze bij Whirpool dan wel hebben bedacht dat een dergelijk apparaat gewoon af en toe stil moet zijn? Zoals bij de oude generatie koelkasten? Ik ervaar de aankoop van dit apparaat als een grote miskoop

Pluspunten

• koelt
  • vriest

Minpunten

• ronkt
  • zoemt