Liebherr IRCf 5121 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRCf 5121 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Indeling onhandig. 06-12-2023

Indeling onhandig.

Koeling lijkt perfect.
Alleen de indeling ervaar ik als onhandig.
De bovenste plank die uit 2 delen bestaat, kan alleen op het hoogste niveau geplaatst worden.

Pluspunten

• koeling en sluiting deuren goed.

Minpunten

• indeling bovenste gedeelte onhandig.

p**n@z**o.nl 19-09-2023
Geschreven voor: Liebherr IRCf 5121 Plus

De oude inbouwkoelkast ( KIV3244 ) liep op z'n eindje, bij dit model konden we de deurtjes van de oude gelukkig overzetten. Ook wilden we graag de treklade die we in de oude koelkast hadden ook terug. De deuren
sluiten automatisch dus die kunnen niet blijven openstaan. Temperatuur in bovengedeelte en treklade makkelijk in te regelen. Mooi verlichting. Openingszijde van het deurtje van het vriesvak met 1 klik te realiseren..
Koelkast is ook erg stil, kortom een fijne aanwinst !

c**@h****** 19-01-2023

Erg Goed

Geschreven voor: Liebherr IRCf 5121 Plus

Prima product! Ideaal, geen problemen. Past perfect op de plek en staat mooi in mijn woning.

s***********@z******* 06-12-2022

Flessenlade is de bom

Geschreven voor: Liebherr IRCf 5121 Plus

De flessenlade was doorslaggevend voor de koop van deze inbouwkoelkast. Die flessenlade hadden we ook in zijn voorganger van Liebherr. Tien flessen of pakken melk gaan er gemakkelijk in, en prettig dat ze allemaal rechtop kunnen staan. Onbegrijpelijk dat je dit niet vindt bij andere fabrikanten. Ook de rest van de IRCf 5121 Plus is dik in orde.

Pluspunten

• Flessenlade
  • Zuinig met stroom
  • Goede indeling

Minpunten

• Levensduur? De vorige werd 9 jaar

A*************@p******** 08-11-2022

koelkast met enorm veel ruimte en gebruiksgemak

Geschreven voor: Liebherr IRCf 5121 Plus

Dit apparaat is zodanig ingericht, dat er ongekend veel in kan.
De koelwagen is superfijn voor pakken en flessen. Voor mij het geld zeker waard!!

w*******@z******* 18-08-2022
Geschreven voor: Liebherr IRCf 5121 Plus

Hadden Siemens koelkast met uitrijlade. Na ruim 25 jaar aan vervanging toe. Alleen Liebherr heeft soortgelijke koelkast, dus online gekocht. Snel geleverd. Hoe de koelkast zich houdt zal de praktijk uitwijzen. Kan hier dus niets over zeggen.