Liebherr IRBd 4571 Peak - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBd 4571 Peak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

t*************@o********** 28-06-2023

kwaliteit prijs verhouding prima

Geschreven voor: Liebherr IRBd 4571 Peak

een koelkast die waar maakt wat in de folder staat. Degelijk, praktisch, koelt uitstekend, bio fresh deel is echt van toegevoegde waarde. Makkelijk in onderhoud en de gasveer zorgt voor een geluidsloze sluiting van de deur. Een aankoop waar ik dagelijks plezier van heb!

Pluspunten

• bio fresh deel
  • laden in koelkast

Minpunten

• nog niet ontdekt

a************@o********** 14-08-2022

Degelijk en innovatief

Geschreven voor: Liebherr IRBd 4571 Peak

Vanwege goede ervaringen met Liebherr koelkasten hebben we in onze nieuwe keuken opnieuw voor dit merk gekozen. En wat een professioneel apparaat is dit. Prachtig design. Degelijk en met goede installatie documentatie perfect in te bouwen. Qua indeling van de koelkast zijn we nog wat zoekende ook vanwege de lades die ruimte voor flessen onder aan de kast deur niet meer mogelijk maken. De hydrobreeze maakt het bewaren van groente en fruit ideaal wat zeker in deze warme zomer fruit bederf minimaliseert.

Pluspunten

• Deglijkheid
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Puzzelen met ruimte