Liebherr IRBd 4521 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBd 4521 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w**********@l****** 18-04-2024

Bevalt erg goed, een aanrader!

Geschreven voor: Liebherr IRBd 4521 Plus

Een mooie kwalitatieve ruime koelkast met een perfect energielabel tegen een nette prijs!

Pluspunten

• Energielabel
  • Ruime koelkast
  • Prijs/kwaliteit
  • Lange garantie

h******@g******** 23-11-2023
Geschreven voor: Liebherr IRBd 4521 Plus

Zeer praktische indeling, mooie verlichting, helder en gemakkelijke display. Ook het deurtje van het vriesvak is zeer praktisch uitneembaar en te openen naar wens links of rechts. Handig grote groentelades.

a***@c******** 17-07-2023

Liebherr koelkast is top

Geschreven voor: Liebherr IRBd 4521 Plus

Super mooie koelkast, functionele indeling en energiezuinig. Erg blij mee en kan het iedereen aanraden. Ook het de bediening g met de app is handig. Smartbox moet wel extra aangeschaft worden voor deze functie.

Pluspunten

• Functioneel
  • Handige indeling
  • Smart WiFi bediening

Minpunten

• Nog geen

Pieter 07-11-2021

Prima koelkast, bevalt zeer goed

Geschreven voor: Liebherr IRBd 4521 Plus

Omdat de vorige koelkast (een Leibherr) na 15 jaar wat moeizaam door de zomer periode kwam. De leftijd ging een rol spelen. \hebben we weer gekozen voor een Leibherr. Onze ervaringen (15 jaar geen reparaties gehad) en de van prijs en kwaliteit van de nieuwe modellen. Het is een degelijk koelkast met de nieuwste techniek van koelen. We zijn er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Voldoende ruimte
  • Goede indeling met biofresh laden
  • stil
  • Deur sluit mechanisme

Minpunten

• Deur opent wat zwaar