Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Liebherr ICNd 5153

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICNd 5153 op Kieskeurig.nl.

9,6

d**n@h**l.com 28-09-2021

zeer mooie koelkast. erg fijn een grote groentelade en veel ruimte in de koelkast.
ook is het erg fijn dat de vriezer No Frost is.

jacco 27-09-2021

Bevalt erg goed. Een topproduct

Geschreven voor: Liebherr ICNd 5153

Ik ben ontzettend tevreden met mijn koel/vries combinatie. Alles is snel koel en vers fruit blijft erg lang vers. Ook is hij erg stil. Ik woon in een appartement met open keuken. Top apparaat. Net als mijn vorige Liebherr.

Pluspunten

• Goede indeling mogelijkheden
  • Erg stil
  • Prima verlichting

Piet 28-07-2021

Bevalt super goed een echte aanrader

Geschreven voor: Liebherr ICNd 5153

Deze koel vries combinatie overtreft al onze verwachtingen, je zou denken een koelkast is een koelkast maar dit is er 1 die je verrast, zo zijn alle producten perfect op de ingestelde temperatuur en constant, het bediening menu is super gebruikers vriendelijk, Liebherr is de perfecte oplossing als het over koelen gaat, tevens een perfecte investering die zeer zuinig is met het stroom verbruik. Kortom een echte aanrader met 7 jaar garantie !

Pluspunten

• Perfecte tempratuur
  • Zuinig in stroom verbruik

r**s@g**l.com 25-07-2021

zeer blij met onze keuze

Geschreven voor: Liebherr ICNd 5153

Wij zijn heel blij met onze keuze, vooral de ingebouwde ijsklontjes machine in de bovenste vrieslade bevalt uitstekend. Verder heeft deze koel-vriescombinatie alle functies die je van een Liebherr mag verwachten.

Pluspunten

• 0 graden zone
  • ijsklontjes machine
  • gebruik sterke materialen

Minpunten

• 1,2 kg p/u capaciteit ijsblokjes
  • hogere aanschafprijs

R. HUIJSEN 22-06-2021

Koel/vries combi 5153 Prime Luxe & Comfort

Geschreven voor: Liebherr ICNd 5153

Zeer zuinig en stil, zeer goede verlichting, handige Display, goed werkend Soft Close System, deursluiting zeer sterk, alsmede scharnieren, makkelijke inbouw, inbouw beschrijving kan meer expliciet, niet elke afbeelding is duidelijk verklaart met name ophanging buitendeur! Verder nog geen negatieve dingen tegen gekomen!