ETNA KCS6178NF - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCS6178NF op Kieskeurig.nl.

“ Coole “ product van Etna. 15-08-2021

“ Coole “ product van Etna !

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Het is al weer enkele maanden geleden dat ik deze inbouwkoelkast heb gekocht ter vervanging van de inbouwkoelkast in onze Bruynzeel - keuken.
Het blijkt een heel goede aankoop te zijn geweest.
Een prima koel-vrieskast. Mooie vormgeving maar het belangrijkste is dat hij uitermate goed functioneert !

Officiele reactie van Atag 16-08-2021

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor de review. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de koelkast en zijn werking. Wij wensen u veel koelplezier toe voor de komende jaren!

Groet, Marijke Webcareteam Etna

Bert 02-08-2021

Bevalt goed en is een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Fijne koel/vriescombinatie. Indeling is in beperkte mate te veranderen. Omdat het hier om een inbouwcombinatie gaat is het een beetje schipperen met de inhoud. We waren een vrijstaande koel/vriescombinatie gewend dus de vergelijking gaat misschien mank hierdoor.

Pluspunten

• Redelijk stil

Minpunten

Officiele reactie van Atag 03-08-2021

Beste Bert,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de KCS6178NF zo goed bevalt.

Wij wensen je veel vries en koel plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

d**s@h**l.com 24-06-2021

Goede aankoop.

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Ben zeer tevreden over deze koelkast goed product voor normaal geld. Dus raad ik het mensen aan .die een koelkast moeten kopen.

Officiele reactie van Atag 25-06-2021

Beste gebruiker,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Zo help je anderen weer bij het maken van hun keuze.
Wat fijn om te lezen dat je ons aanraadt!

Ik wens je nog jaren koelplezier!

Groet Heidi

Martin van der Zalm 23-04-2021

Inbouw koel/vriescombinatie KCS6178NF ETNA

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mooie, degelijke inbouw-koel-vriescombinatie. Antifrost en luchtvochtigheidsregelaar.RVS afwerking. Aangeschaft ivm vervanging van een koel-vriescombinatie in een bestaande Bruynzeelkeuken. Snelle levering.Keurig geplaatst door TGK Keukenmontage BV (Oud-Gastel). Past precies.Combinatie werkt perfect. Maakt nauwelijks geluid.Goede kwaliteit-prijsverhouding.

Pluspunten

• degelijke kwaliteit
  • snelle aflevering
  • goede kwaliteit/prijsverhouding
  • klantgerichte benadering
  • uitstekende service.

Officiele reactie van Atag 26-04-2021

Beste Martijn,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve en uitgebreide review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen u veel (koel) plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice

prima 30-03-2021

Prima koel vries combinatie . Indeling goed uitgekiend.

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mijn vorige koel vries combinatie heb ik in 1995 gekocht en was nog steeds in orde. ( ook bij ETNA gekocht )
Ik heb nu ongeveer de zelfde gekocht en hoop dat deze het ook zolang volhoud.
De indeling van deze koel vries combinatie is prima . ( weer beter als de vorige )
De behandeling van het verkoop- en installatiepersoneel was uitstekend.

Pluspunten

• Indeling uitstekend
  • Stevig materiaal

Officiele reactie van Atag 31-03-2021

Geachte heer/mevrouw,

Wat een mooie score! Hier zijn we erg blij en vinden het fijn om te lezen dat deze koelkast zo goed bevalt. Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Dirk. 03-03-2021

ETNA INBOUW KOEL/VRIES KAST

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Na lang zoeken en een goed advies van mijn leverancier een mooie koelkast gekocht
Ben zeer tevreden en heb naar mijn mening een goede keus gemaakt.

Officiele reactie van Atag 04-03-2021

Beste Dirk,

Bedankt voor deze mooie review en waardering. Leuk om te lezen dat je gekozen hebben voor onze ETNA koel-vriescombinatie.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA