ETNA KCS6178NF

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCS6178NF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

a*****@g******** 15-04-2024
Geschreven voor: ETNA KCS6178LF

Deze samen gekocht met een vaatwasser van ETNA en werkt zoals het hoort.
Stil, zuinig, mooi design, makkelijke bediening.
Ben er erg blij mee.

D.Bazen 13-04-2024

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCS6178LF

Hartstikke mooi en zeer goed apparaat voor een zeer lage prijs. Heel blij mee.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Overzichtelijk interieur

Minpunten

• Nog niets gevonden

Mw van den Hove 07-02-2024

Goede ruime koelvries combi voor gezin van 4 personen

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Goede gebruiksvriendelijke koel/vries combinatie. koel gedeelte ruim genoeg voor gezin van 4 personen. Fijn ingedeeld met de planken, goed en simpel te verstellen naar eigen voorkeuren. Maar 1 van de rekjes in de deur van de koelkast aan te passen in hoogte, daar mis ik persoonlijk wat flexibiliteit. Vriezer ruim genoeg voor gebruik met een gezin van 4 personen. Bovenste open lade geeft een mooie optie tot invriezen .

Pluspunten

• Ruim genoeg voor 4 personen
  • Planken in koeling makkelijk te verstellen
  • Vriezer ruim
  • Mooie open lade voor invriezen

Minpunten

• 1 rekje in deur aanpasbaar

d*************@g******** 05-02-2024

Bevalt goed, aanrader

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Deze inbouwkoel- vries combinatie is erg fijn in gebruik. De koelkast is mooi groot en het vriesvak is compact, maar precies voldoende ruimte voor wekelijks gebruik. Je kunt goed je producten van de week er in kwijt. De koelkast is stil en reinigt/antivriest zichzelf. Wij zijn altijd erg tevreden over de producten en service van Etna. Wij hebben er ook voor gekozen om meerdere producten van dezelfde leverancier te nemen.

Pluspunten

• Formaat
  • Geluid
  • Anti vries

Minpunten

• In verhouding kleinere vriezer
  • Afvoerputje zit niet helemaal onder in

j*************@g******** 30-01-2024

Uitstekende prestaties

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Onze ervaring met de Etna Koelkast-Vriescombinatie is tot nu toe zeer positief. Het apparaat heeft consistent betrouwbare prestaties geleverd, waardoor onze voedingsmiddelen goed gekoeld en bevroren blijven. Het ontwerp en de indeling van de koelkast bieden handige opbergmogelijkheden, waardoor we gemakkelijk onze boodschappen kunnen organiseren. Daarnaast is het energieverbruik verrassend efficiënt gebleken, wat een prettige bijkomstigheid is. Kortom, we zijn zeer tevreden met onze Etna Koelkast-Vriescombinatie en zouden het zeker aan anderen aanbevelen.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • No Frost functie

Moran 28-01-2024

Perfecte koel vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Het is een prima koel vries combinatie, zonder poespas. en werkt geweldig , precies zo als wij verwachten.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Geen poespas

Jean marc 28-01-2024

Een aanrader om te kopen

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Goede koel/vries unit en voldoende ruimte om te koelen en groenten te bewaren

e***************@p************ 28-01-2024
Geschreven voor: ETNA KCS6178LF

Apparaat net een paar weken in gebruik. Kan er daardoor vrij weinig nog over melden.
Geluidsniveau vind ik tot nu toe heel prettig. hoor het apparaat (nagenoeg) niet.
De indeling van de vriezer vind ik wat minder. Qua inhoud is die gelijk aan mijn vorige koel-/vriescombinatie, maar die had drie nagenoeg gelijke laden, waardoor het invriezen van o.a. brood heel gemakkelijk kon. Nu is er een groot verschil in wat je per lade kwijt kunt. Het bovenste "laatje" biedt nauwelijks ruimte.

i******@c******** 04-01-2024

Vervangende inbouwkoelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Omdat onze oude inbouwkoelvriescombinatie het had begeven, waren we op zoek naar een zelfde koelkast die paste in de ruimte en ook met sleepdeur was. Voor een goede prijs en toch garantie. Na goed overleg voor etna gekozen. Snelle levering en keurig gemonteerd. Paste perfect! Kwaliteit/ prijsverhouding waar we de komende 5 jaar tevreden met zijn.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Achterwand koelkast bevroren

m**********@g******** 12-12-2023

ijsjast

Geschreven voor: ETNA KCS6178LF

mooie je ruime koel-vries combinatie alles professioneel geplaatst in onze keuken

Pluspunten

• goed

h**********@o********** 05-11-2023

Super apparaat

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Top apparaat en staat mooi in de nieuwe keuken. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Kwaliteit
  • Prijs

Georgiana 31-10-2023

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Heel tevreden. Ik ben er heel blij mee. Tweede keer goede producten ontvangen

Beste Georgiana,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over jouw koelkast van ETNA!
We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw apparatuur!

s**a@v**l.nl 09-10-2023

ETNA KCS6178NF

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Deze koel/vries combinatie maakt deel uit van een complete keuken en is ingebouwd. Het product is kleiner dan wat we gewend waren, als gevolg van de inbouw, dus dat was een verrassing en even wennen. Maar kwalitatief voldoet dit product aan alle eisen en we zijn heel tevreden over de werking.
Eén aandachtspuntje: als het vaak stil is in huis, dan hoor je de koelkast. Het is nog niet duidelijk of het product voldoet aan de geluidsnorm, of dat het daarboven zit. Maar op den duur went alles.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kwaliteit
  • Temperatuurbehoud

Minpunten

• Geluid

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe koelkast.
De werking bevalt jou gelukkig goed!

We wensen jou heel veel koelplezier!

P**s@g**l.com 29-09-2023
Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Koel/vriescombinatje na 3 jaar al kapot. 5 jaar garantie via Etna maar moest toch 258 euro betalen plus eigenlijk 100 euro voor de monteur. Na talloze mailtjes maar 200 euro te moeten betalen terwijl het eigenlijk onder de garantie viel. Persoonlijk vind ik de klanten service van Etna heel slecht omdat ik zelf overal achteraan moest gaan. Had ik dit niet gedaan had ik minimaal 358 euro moeten betalen.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service.

We kijken graag met je mee naar een oplossing mocht deze nog niet zijn geboden. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review, samen met jouw adres- en contactgegevens? We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

g**l@g**l.com 10-09-2023

Ik hoop van goed

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Zeer goed bevallen,goede indeling en omdat je hem niet meer van ijsvrij te maken af bent,dat doet hij automatisch.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe koelkast.
De indeling en no frost bevallen jou gelukkig goed!

We wensen jou heel veel koelplezier.

Johanne 21-08-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCS6178LF

De koelkast was na 21 jaar aan vervanging toe. Hij doet het heel goed, alles lekker koel. Er zitten nu mooie glazen platen erin. Ideaal met de schoonmaak.

Officiele reactie van Atag 22-08-2023

Beste Johanne,

Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe koelkast zo goed bevalt!

Het koelt goed en is ook nog gemakkelijk schoon te maken.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling. Op naar de volgende 21 jaar koelplezier!

Suzan

M&E 07-07-2023

goede service

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

oude koelkast bleef niet meer op temperatuur bij warm weer.
Nieuwe besteld bij expert (krimpen ad Ijssel)
Werd keurig ingemeten en bleek niet te passen (KCS5178) toen de KCS6178 besteld.
Werkt prima, alles is lekker vers en koel.

No-frosh is handig, maar mis daardoor wel 7 liter vriesruimte.

Hopelijk doet deze het ook weer meer dan 18 jaar

Pluspunten

• no-frost
  • veel ruimte

Minpunten

• kleiner vriesvak bovenste vak
  • bovenste vakje heeft geen hoge rand

Officiele reactie van Atag 11-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat de koel/vries zo goed bevalt en de producten zo lekker koel zijn. Bedankt voor de mooie beoordeling en reviewscore.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

n***********@h********** 02-06-2023

Goede prijs kwaliteits verhouding

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Fantastisch wat betreft prijs kwaliteit verhouding! Ik ben erg blij dat ik een no-frost heb kunnen kopen voor niet belachelijk veel geld. Het werkt dusver super goed. De indeling elementen zijn vrij flexibel en de lades gaan makkelijk open en dicht. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• no-frost

Minpunten

• minder diep vanwege no-frost

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking en indeling van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

m***********@h****** 10-05-2023

prima service

Geschreven voor: ETNA KCS6178LF

Wij hebben sinds 2021 een nieuwe keuken 1 van de verbouwingen die we wilden doorvoeren in dit huis.
Na kijken en praten zijn we bij Löwik {Super keukens} in Vriezenveen uitgekomen.
Prima geholpen inbouw apparatuur van Etna: Inductie kookplaat, Combi magenetron, Afzuig kap, en een nieuwe koel vries kast.
Dit is een super koel vries kast toegegeven hij is in het vries gedeelte een beetje klein {we waren groot gewent}
Nu we gewend zijn echt helemaal top.
En het koel gedeelte is super makkelijk in te delen de glas platen en ook de deur indeling is makkelijk naar je eigen smaak in te delen.

We zijn er super tevreden mee geen lawaai of dergelijke je hoort hem gewoon niet {inbouw}
Het vries gedeelte is super handig met de laatjes netjes inpakken en klaar houd het lekker koel de vriezer.
Het lijkt af en toe als je de deur open doet dat hij uit is maar niets is minder waar het is allemaal lekker bevroren zo het hoort.
Geen condens op de bakken en dergelijke .

Maar nu hij zo goed bevalt was er een klein mankementje
De Service afdeling gebeld met de mededeling dat er een klein puntje was wat mijn aandacht trok.
Er werd meteen een monteur gestuurd deze is gekomen gekeken en geconcludeerd dat hij vervangen moest worden.

Dit is echt top en super opgelost ik ben zeer veel eisend maar dit is super opgelost de monteur had kennis van zaken en dat kon je merken met hoe hij te werk ging.
De service die Etna geeft op de producten en diensten is gewoon goed te noemen ik ben zeer tevreden hiermee en dat mag ook gemeld worden vind ik.

Pluspunten

• Snelle afhandeling
  • Snelle vervanging
  • vakbekwaam personeel
  • zeer goede service

Officiele reactie van Atag 11-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow een topscore! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en het mooie compliment voor onze serviceafdeling.
Het doet ons natuurlijk goed dat jij zo tevreden bent met jouw ETNA-apparatuur.
Een probleem met die apparatuur is natuurlijk helemaal vervelend. Fijn om te lezen dat de storing zo snel en naar tevredenheid opgelost is. Dat is waar wij het voor doen!

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw apparatuur!

k********@g******** 28-03-2023

No Frost inbouw koelvriescombinatie van Etna

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Na ca. 19 jaar was onze inbouw koelvriescombinatie van Etna aan vervanging toe. Een mooie levensduur, nietwaar? Deze keer voor een no-frost exemplaar gekozen. Het nieuwe apparaat bevalt prima. De groentelade houdt alles langer vers! Wij zijn hier blij mee. Bij registratie ook nog eens 3 jaar extra garantie, dus in totaal 5 jaar!!! Netjes Etna👌

Pluspunten

• No frost
  • ventilator
  • Groentelade

Minpunten

• Groentelade ietwat moeilijk uit te nemen

Officiele reactie van Atag 29-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Een trouwe ETNA klant, die zien wij altijd graag! Wat een mooie leeftijd heeft jouw vorige koel- vriescombinatie behaald. Wij zijn natuurlijk blij dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA. De kwaliteit die jij gewend bent, maar met de no-Frost functie een stuk minder werk, dat is natuurlijk mooi meengenomen.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou opnieuw heel veel jaren koelplezier!

d*********@p******** 15-03-2023

Inbouw koel-/ vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Is een mooi product met een frost free koel-/vriescombinatie.
Wij zijn er blij mee.
Officiele reactie van Atag 16-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de koel-vriescombinatie. Wij zijn blij dat jij zo blij bent met jouw aankoop.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze mooie review en wensen jou heel veel koelplezier!

w*********@h******** 07-02-2023

Lawaai van ventilator is minpunt

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Geluid valt tegen. Door mindere isolatie is de ventilator in het vriesdeel hoorbaar door de hele woonkamer.

De oude Etna koelkast van 25 jaar geleden die wij hebben vervangen door deze nieuwe Etna maakte minder geluid.

De groentelade in het koelgedeelte is erg onhandig te openen en moet schuin omhoog opengetrokken worden.

Officiele reactie van Atag 08-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met het geluid van de koelkast zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Marc 30-11-2022

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Volledige keuken gekocht met alles aan ethna apparatuur. Koelvriescombinatie werkt naar behoren. Prijs kwaliteit is prima. Is wel meer gehorig dan een duurder merk.

Pluspunten

• Genoeg ruimte
  • Rekjes in deur verstelbaar
  • Koelt en vriest goed
  • Lades vriezer handig uitneembaar.

Minpunten

• Geluid

Officiele reactie van Atag 01-12-2022

Beste Marc,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe keuken! Wat leuk om te lezen dat je voor apparatuur van ons merk hebt gekozen. Fijn dat de ruimte en indeling van de koel-/vriescombinatie goed bevallen.

Bedankt voor de mooie score. Wij wensen je heel veel plezier met de nieuwe keuken.

Suzan

k*********@g******** 13-11-2022

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Bij de aankoop van onze nieuwe keuken hebben wij gekozen voor ETNA inbouw apparatuur. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Mooie uitvoering voor in een moderne keuken en gemakkelijk te bedienen. Voor ons was 1 en 1 al snel twee en tot nu toe zijn we zeer tevreden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Betaalbare prijs
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• kan ik tot nu toe niet aangeven

Officiele reactie van Atag 14-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met deze keuze. We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

Arisha 14-10-2022

Goede koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Een basic, no nonsense apparaat, dat doet, wat hij moet doen, nl. koelen en vriezen. En.....de prijs was "top". (laag dus).

Pluspunten

• lage prijs
  • relatief zuinig

Minpunten

• maakt een beetje "lawaai"

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste Arisha,

Wat leuk dat jij zo'n positieve review achtergelaten hebt.
Fijn om te lezen dat het toestel zo goed bevalt, inderdaad het belangrijkste is natuurlijk gewoon goed koelen en vriezen!
Ook de lage prijs beviel jou goed.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!