De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCS6178NF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**n@g**l.com 15-07-2022

Bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Lekker ruim en fris uiterlijk! Lekker makkelijk je hoeft hem niet te ontdooien dus geen nattigheid in de keuken. Als de koelkast aanslaat is het een rustig geluid. De open vrieslade is fijn omdat je daar je Ben en Jerry ijs in kan plaatsen.

Pluspunten

• Fris uiterlijk binnenin!
  • Niet meer ontdooien geen nattigheid in je keuken.

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de koelkast.
Wij wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

Fam de Jong 19-06-2022

Fijne koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

We hebben deze koel/vriescombinatie gekocht bij Keukenkampioen daar wij een nieuwe keuken hadden gekocht , de vorige koelvriescombinatie was ook een Etna, en deze was al 20 jaar oud en voldeed nog steeds zonder problemen , vandaar weer de keuze voor het merk Etna .
De indeling voor ons is prima, ook fijn dat er een optie is voor intensief vriezen, om bv. vers voedsel in te vriezen .
We gaan ervan uit dat we weer zonder problemen kunnen genieten van deze koel/vriescombinatie.

Officiele reactie van Atag 20-06-2022

Beste heer / mevrouw de Jong,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wij zijn bij dat jij opnieuw hebt gekozen voor ETNA.
Leuk om te lezen dat jij zo lang plezier hebt gehad van de vorige koelkast.
Op naar de volgende 20 jaar!

Wij wensen jou heel veel plezier met de nieuwe keuken.

d**8@g**l.com 02-06-2022

Superblij mee

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Sinds 2 weken deze nieuwe inbouw koelvriescombi van Etna. De levering was snel, het inbouwen simpel zoals in de winkel ook verteld was. De koelkast is stil en koelt goed. De indeling is goed en de ruimte in beide delen ruim voldoende. Of hij zuinig is kan ik na 2 weken nog niet zeggen. Maar de 1ste indruk is erg goed.

• Makkelijk in te bouwen
  • Goede indeling van vakken en lades
  • Voldoende ruimte in de beide gedeeltes

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wij zijn blij dat de levering en installatie zo soepel is verlopen.
Fijn dat de indeling en ruimte zo goed bevallen.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop.

s**s@h**l.com 13-05-2022

Bevalt goed zeker aanrader

Een woord snelle levering
Goede koelvriescombinatie
Goede kwaliteit
Perfect

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de koelkast en deze aanraad voor andere. Dat u tevreden bent is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel koelplezier.

Marijke Webcareteam ETNA

s**y@g**l.com 04-05-2022

Koel vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Goed product, alleen inhoud van de vriezer zeer klein. Koel gedeelte ook aan de kleine kant.

Pluspunten

• Praktisch

Minpunten

• Inhoud aan de kleine kant

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze goede beoordeling.
Fijn dat u tevreden bent met het gebruiksgemak en de duurzaamheid van de koel- vriescombinatie.

Wij wensen u heel veel (koel)plezier.

AvLaarhoven 27-04-2022

Voldoet aan onze wensen mooi apparaat redelijk geprijst.

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mooie inbouw koel vries combinatie. Wit met led binnen verlichting. Met snel in vries mogelijkheid dmv schakelaar. No frost systeem.
Zeer tevreden geluidsarm apparaat. 5 jaar garantie na aanmelding bij Etna.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Helder wit led verlichting
  • Minimaal geluid

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste heer / mevrouw van Laarhoven,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn dat u zo tevreden bent over de KCS6178NF.
Leuk om te lezen dat u blij bent met de goede verlichting en het goed en snel koelen en vriezen.
De no frost functie en het minimale geluid maken dit toestel natuurlijk extra gebruiksvriendelijk.

Wij wensen u heel veel plezier van uw aankoop.

s**y@g**l.com 24-04-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mooi koel vries combinatie. Ziet er groot uit, maar inhoud vooral van de diepvries valt tegen.
De inhoud van de vriezer is zeker te klein. Kan niet veel in. Ik moet nu zeker een extra kleine vriezer bij kopen.
Voor de rest werkt het prima.

Pluspunten

• No frost
  • Fijne indeling

Minpunten

• Kleine vries gedeelte
  • Maar net te smal/ klein

Officiele reactie van Atag 25-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze review. Fijn te lezen dat de koel/vriescombinatie een fijne indeling heeft. Uw feedback is zeer waardevol en nemen wij mee om onze producten te blijven verbeteren. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Chantal Webcareteam ETNA

Marijke schol 02-04-2022

Zuinige etna inbouwkoelkast

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Sowieso is overal een inbouwapparaat duurder dus dat wist ik. Maar het viel mee t.o.v degene die ik nu heb.Deze Etna is veel zuiniger dan m’n vorige combikoelkast. Je hoort hem niet.De wanden dikker dus helaas iets minder inhoud.
2 diepvrieslades en erboven een los handig vak. Je hoeft hem in principe niet zelf te ontdooien, maar er staat wel als je hem uit wilt zetten om schoon te maken moet je de stekker uit stopcontact halen, maar ze bouwden hem zó in dat ik niet bij de stekker kan, HELAAS

Pluspunten

• compleet/geluidloos
  • Handige indeling
  • Praktisch vak in vriesdeel

Minpunten

• de stekker verstopt als schoon moeten maken

Officiele reactie van Atag 05-04-2022

Beste Marijke Schol,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat de KCS6178NF je zo te lezen blij heeft verrast.
Wij raden het aan om voor het schoonmaken het toestel uit en stroomloos te zetten. Stroomloos zetten kan door de stekker uit het stopcontact te halen maar eventueel ook door de zekering in de meterkast om te zetten. Wij hopen dat dit het eerder genoemde enthousiasme niet te veel overschaduwd en wensen je veel koelplezier toe.

m**n@h**l.com 23-02-2022
Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mooie en degelijke koel vries combinatie voor een mooie prijs. Kan het absoluut aanbevelen.
Officiele reactie van Atag 24-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven en deze koel/vriescombinatie iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

g.knoet@hccnet.nl 17-02-2022

Tevredenheid

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Voor de gehele keuken hebben we gekozen voor Etna omdat het prima werkende apparatuur is.

Pluspunten

• werkt voor wat het moet doen uitstekend
  • compact

Minpunten

• soms hoor je hem.

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat jullie in de gehele keuken voor ETNA apparatuur hebben gekozen. Dat de apparatuur zo bevalt doet ons uiteraard goed. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen en jullie mooie feedback.

Veel plezier met de aankoop!

b**r@y**o.com 29-01-2022

Luidruchtig apparaat

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

De koelkast is er ondiep waardoor het zoeken is waar je een 1,5 L fles weg moet zetten, zodat de deur ook nog dicht kan. De koelkast slaat vaak aan en is dank zij de airflow ook luid aanwezig en door dit systeem verlies je ook nog eens ruimte bovenin. Het vriesgedeelte is ok. Het meeste stoort mij toch het geluid wat echt irriteerde. Over de duurzaamheid moeten we het nog bekijken.

Pluspunten

• Vriesvak

Minpunten

• Geluid airflow
  • Ruiimte

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw feedback over de koelkast. Dit waarderen wij enorm zodat we onze producten kunnen blijven verbeteren. Indien u wenst kunt u ons een geluidsopname toesturen, zodat deze beoordeeld kan worden door onze technische dienst. De geluidsopname kunt u toesturen naar webcare@atagbenelux.com samen met uw NAW-gegevens plus een kopie van deze review.

Marijke Webcareteam ETNA

Ray55 01-02-2022

Maar wat schiet ik er mee op om dit te versturen. Jullie hebben deze airflow toch getest en moet je ook weten dat dit geluid voort brengt. Als mij dit van te voren verteld was had ik deze nooit gekocht, maar het stoort me nu wel zolang ik hem heb en ben er niet mee geholpen.

m**s@h**l.nl 05-01-2022

Top koel vries combi

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Veel ruimte in zowel vries- als koelvak. De indeling is goed. Veel vakjes en voldoende ruimte voor flessen. Prijs en kwaliteit prima.

Pluspunten

• Indeling
  • Ruimte
  • Vakken
  • No frost

Minpunten

• Deuren wat licht qua materiaal

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie positieve review. Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent met uw koelkast. Wij wensen je nog jaren veel koelplezier toe!

m**s@h**l.nl 20-12-2021

Top apparaat

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Super apparaat voor een mooie prijs. De verdeling is goed. En de vriezer is no frost. Dus nooit meer ijs krabben. De groentelade heeft een vochtregelaar, zodat je groente lang vers blijft.

Pluspunten

• No frost
  • Goede indeling
  • Goed formaat
  • Handige installatie

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wij wensen u veel plezier van deze aankoop!

Bennie Nijmeijer 23-11-2021

dikke tien

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

zeer goede koel/vries combinatie uiterst tevreden alles Toppy afgewerkt bovendien zeer zuinig

Officiele reactie van Atag 24-11-2021

Beste Bennie,

Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven en wat fijn dat deze koel/vriescombinatie van ETNA zo goed bevalt!
Wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop.

c**m@z**t.nl 09-11-2021

koel/vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mooie koelvriescombinatie die werkt zoals het moet. De moderne koelkasten moeten koelen tot 4 graden celcius en dat doet hij ook. Even wennen als je even snel wat koels wilt drinken want 4 graden is dan een stuk kouder dan de 7 graden van weleer.
De koelkast hebben we bij de keuken gekocht en in laten bouwen. We vonden dat hij erg veel lawaai maakte in onze open keuken. We hadden toch echt bij de keukenboer gevraagd om een stille koelkast. Nadat de keukeninstallateur was geweest was het geluid niet minder geworden. Toen de Monteur van Etna kwam vond hij zelf ook dat het geluid wel een beetje teveel was. Hij heeft er voor gezorgd dat alle losse delen achter de koelkast niet meer mee konden trillen met de motor waardoor het geluid een stuk minder was. Prima service dus. Toch vinden we dat de koelkast veel geluid produceert.

Pluspunten

• koelt prima
  • prima indeling
  • airflow

Minpunten

• geluid

Officiele reactie van Atag 10-11-2021

Beste Gebruiker,

Wij waarderen het dat je als klant de tijd genomen hebt om onze producten en onze service te beoordelen.
Ik begrijp dat het product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen, dankzij jou kunnen we onze producten blijven verbeteren!

​Groet Heidi

“ Coole “ product van Etna. 15-08-2021

“ Coole “ product van Etna !

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Het is al weer enkele maanden geleden dat ik deze inbouwkoelkast heb gekocht ter vervanging van de inbouwkoelkast in onze Bruynzeel - keuken.
Het blijkt een heel goede aankoop te zijn geweest.
Een prima koel-vrieskast. Mooie vormgeving maar het belangrijkste is dat hij uitermate goed functioneert !

Officiele reactie van Atag 16-08-2021

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor de review. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de koelkast en zijn werking. Wij wensen u veel koelplezier toe voor de komende jaren!

Groet, Marijke Webcareteam Etna

Bert 02-08-2021

Bevalt goed en is een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Fijne koel/vriescombinatie. Indeling is in beperkte mate te veranderen. Omdat het hier om een inbouwcombinatie gaat is het een beetje schipperen met de inhoud. We waren een vrijstaande koel/vriescombinatie gewend dus de vergelijking gaat misschien mank hierdoor.

Pluspunten

• Redelijk stil

Officiele reactie van Atag 03-08-2021

Beste Bert,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de KCS6178NF zo goed bevalt.

Wij wensen je veel vries en koel plezier toe.

d**s@h**l.com 24-06-2021

Goede aankoop.

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Ben zeer tevreden over deze koelkast goed product voor normaal geld. Dus raad ik het mensen aan .die een koelkast moeten kopen.

Officiele reactie van Atag 25-06-2021

Beste gebruiker,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Zo help je anderen weer bij het maken van hun keuze.
Wat fijn om te lezen dat je ons aanraadt!

Ik wens je nog jaren koelplezier!

Groet Heidi

Martin van der Zalm 23-04-2021

Inbouw koel/vriescombinatie KCS6178NF ETNA

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mooie, degelijke inbouw-koel-vriescombinatie. Antifrost en luchtvochtigheidsregelaar.RVS afwerking. Aangeschaft ivm vervanging van een koel-vriescombinatie in een bestaande Bruynzeelkeuken. Snelle levering.Keurig geplaatst door TGK Keukenmontage BV (Oud-Gastel). Past precies.Combinatie werkt perfect. Maakt nauwelijks geluid.Goede kwaliteit-prijsverhouding.

Pluspunten

• degelijke kwaliteit
  • snelle aflevering
  • goede kwaliteit/prijsverhouding
  • klantgerichte benadering
  • uitstekende service.

Officiele reactie van Atag 26-04-2021

Beste Martijn,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve en uitgebreide review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen u veel (koel) plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice

prima 30-03-2021

Prima koel vries combinatie . Indeling goed uitgekiend.

Geschreven voor: ETNA KCS6178NF

Mijn vorige koel vries combinatie heb ik in 1995 gekocht en was nog steeds in orde. ( ook bij ETNA gekocht )
Ik heb nu ongeveer de zelfde gekocht en hoop dat deze het ook zolang volhoud.
De indeling van deze koel vries combinatie is prima . ( weer beter als de vorige )
De behandeling van het verkoop- en installatiepersoneel was uitstekend.

Pluspunten

• Indeling uitstekend
  • Stevig materiaal

Officiele reactie van Atag 31-03-2021

Geachte heer/mevrouw,

Wat een mooie score! Hier zijn we erg blij en vinden het fijn om te lezen dat deze koelkast zo goed bevalt. Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.