Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86SAFE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saskia 02-04-2022

Niet flexibel in te delen

Geschreven voor: Siemens KI86SAFE0

De vakken in de deur: de onderste is voor flessen, maar het bakje erboven is te hoog geplaatst waardoor alle bakjes erboven een ienieminie ruimte hebben voor heeeeele kleine potjes. Ook ik heb van ellende maar het bovenste bakje verwijderd (toch niet handig met dat schuifdeurtje) en alles opgeschoven tot enigiszins bruikbare tussenruimtes. Waarom niet meer plankendragers in de deur zodat iedereen het naar zijn eigen behoefte kan instellen? Dan had ik het 1 na onderste bakje wat lager geplaatst.
Verder de planken in het koelgedeelte zijn ook niet al te veel stelbaar, slechts een paar centimeter naar boven of naar beneden. Plek voor grotere sausflessen is er dus niet. alles wat hoog is kun je niet kwijt, of je moet dat ene deelbare plankje op half zetten, maar dan staat alles weer voor elkaar. Ook hier zouden meer gleufjes aan de zijkant practischer zijn.
Ja en dan het vriesgedeelte. Ik ben geen fan van zo'n BigBox maar helaas kun je bijna niet anders krijgen. Je raakt al snel het overzicht kwijt ben ik bang. Mijn vorige vriezer had 4 liter minder, maar gevoelsmatig was deze toch fijner in te ruimen.
Conclusie: koelkast oogt mooi, maar had praktischer kunnen zijn. Alarm is wél fijn en digitale display is ook handig.

Kick183 21-03-2022

Goede functionele koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SAFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens koelkast met vriesgedeelte doet wat hij moet doen. Ziet er mooi uit aan de binnenkant en is functioneel. Het enige wat wij een minpunt vinden is dat we de flessen sinas/cola niet goed erin krijgen (misschien een kwestie van indelen). Ruime groentenlade die in hoogte verstelbaar is. Vriesgedeelte ruim voldoende met boven de twee laden een ijslade. Voor onze puber in huis (die regelmatig de koelkast open laat staan) een goed en werkend alarmsysteem, net als bij de vriezer.
Wij zijn tevreden.

m**s@g**l.com 21-03-2022

Mooi ruime koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86SAFE0

Het koelgedeelte van deze koel-vriescombinatie is erg ruim, ook het groente-vak, ik heb het idee dat groente echt langer vers blijft. Ik moet wel wennen aan het vriesvak, dit is ruim, heeft 3 lades van klein naar groot, waarbij je bij het grootste vak niet goed overzicht hebt over hetgeen er allemaal in zit, het is een soort van vrieskist gevoel. Je moet enkele producten uit de vriezer halen om te kijken wat er onderin zit. Als ik enkele diepvries groenten en/ of diepvries aardappelen erin heb zitten, kan ik nog slechts 2 broden invriezen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • groentelanger vers

Minpunten

• Grote vrieslade mist overzicht

gert 06-07-2021

koelkast met vries gedeelte

Geschreven voor: Siemens KI86SAFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een goed prijs/kwaliet verhouding voor een perfecte koelkast met vries gedeelte. Verbruikt weinig energie maar leverd voldoende koeling.

Debbi 22-06-2021

Small but perfectly formed

Geschreven voor: Siemens KI86SAFE0

The fridge is smaller than I would have liked and it is 'Low Frost' even though I had asked for frost free! Both of these things were discovered after it was fully installed so it was too late to change. Having said that, the 'low frost' is good and I have not had any issues with frost so far. I like the versatility of the shelving but, overall, the fridge and freezer sections are too small for family food shopping. It would be fine for a couple.

Pluspunten

• Shelving versatility
  • alarm bell
  • easy to use

Minpunten

• fridge and freezer too small
  • door shelving narrow
  • freezer drawers pull all the way out too easily

gert hofman 09-02-2021

koel-/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86SAFE0

op basis van beschrijving en mogelijkheden gekozen voor deze combinatie. volgens beschrijving energiezuinig en ruim van opzet.

Pluspunten

• ruim
  • energie zuinig