Siemens KI81RAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
319 liter

Tinus 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Praktische koelkast

Paar dagen in gebruik. Ruime koelkast. Over indeling nagedacht. Veel deurschappen. Had wat minder gemogen zodat er ook hogere producten in geplaatst kunnen worden.
Flessenrek niet heel praktisch. Kunnen alleen 1 liter flessen in, anders zit een deurvak tegen de flessen aan.
Mooi Design

Conny 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie grote koelkast

Ik wilde een mooie ruime koelkast zonder diepvries. Deze kwam t beste uit de test consumentenbond. Degelijk, makkelijk in te delen. Goede verlichting. Koelt zeer snel. Behalve de flessenhouder daar heb ik nog wat moeite mee.Weet nog niet of ik deze op de juiste plaats heb ingedeeld.

Pluspunten

• Groot
  • Luxe

Minpunten

• flessenrek

J. 27-11-2016 Product paar maanden in bezit

Veel ruimte en fijne indeling

Ik ben heel erg tevreden met onze nieuwe koelkast. De koelkast biedt heel veel ruimte. Er zijn genoeg schappen om alle boodschappen netjes te sorteren. Daarnaast vind ik het zo fijn dat er een piepsysteem op ingesteld kan worden.... wanneer de koelkast op een kier zit of te lang open blijft.. dan piept het ter herinnering. Een lange koelkast.. maar ik kan perfect met mijn hand tot de allerhoogste schap. Ik zeg: Kopen! Je zal er heel tevreden mee zijn!

Pluspunten

• veel ruimte
  • genoeg schapjes
  • groene en fruit kan je verdelen over 2 lades
  • alarmsysteem
  • merk siemens!

otten 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

ruimte

Heerlijk grote koelkast met veel ruimte! Verder met degelijk uitgevoerde lades en glazen plaatjes. Echt siemens!

Pluspunten

• ruimte
  • degelijkheid

Minpunten

• nog niet gevonden

Robelec 21-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Ruime koelkast met goede temperatuurregeling

Koelkast met enkele slimmigheden zoals de temperatuurregeling. Vershoudlades die ook echt je groenten langer vers houden.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Goede temp regeling
  • Vershoud bakjes

Sicco 20-09-2016 Product paar weken in bezit

Enorm ruime koeling

Lekkere hoge koeling met veel opbergruimte ruime koeling voor zowel groenten als dranken ook een mooie wijnrek voor de juiste temperatuur van de witte en rosé wijnen verder is het erg een overzichtelijke indeling koelkast.

Pluspunten

• ruimte
  • overzicht
  • wijnrek
  • groentelade
  • veel opbergruimte

Menno 16-08-2016 Product paar maanden in bezit

Ruime, zuinige koelkast

Ruime koelkast 319l, zuinig A++ met verbruik van 116 kWh/jaar. Bovendien stil met 37dB. Verder ruime laden, handige opbergvakjes, zelfs voor 12 eieren! Ook het flessenrek is handig. Opstaande randjes op de glazen planken voorkomen het ongewenst vallen van producten. Ook het ruime vak in de deur is fijn, 1,5 liter pakken kunnen er dwars in, waardoor je er veel naast elkaar kwijt kunt. Kortom de juiste keuze als je voor praktische ruimte gaat!

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • zuinig
  • praktische opbergvakken
  • flessenrek

Minpunten

• geen!

Corli 14-08-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische hydrofresh lade

Fijne, grote koelkast met superhandig flessenrek. Ook zijn wij zeer te spreken over de hydrofresh fruit en groente lade. Wij kunnen onze verse producten nu veel langer goed houden door deze techniek.

Pluspunten

• hydrofresh lade
  • flessenrek
  • veel bergruimte

- 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer groot

Zeer grote koelkast met handige fruit en groente lades. Daarnaast nog een rek voor de flessen. Echt een aanrader!

Pluspunten

• fruit en groente lades
  • groot

Simone 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Coole koelkast!

Wat een top koelkast is dit! Zeer ruim dus nooit meer een overvolle koelkast! Makkelijk om voor de hele week boodschappen in te koelen. Mooi afgewerkt en praktisch ingedeeld. Heel blij mee!

tevreden siemens klant 30-07-2016 Product paar weken in bezit

superrr COOL!!

een hele ruime koelkast, met een geweldige indeling.
binnen no time alle producten gekoeld. vers producten blijven langer vers. TOP!!

Rudie Luiken 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een fantastische koelkast

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Nafi 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Koelkast zonder vriesvak

Koelkast werkt goed, houdt alles koud en goed. Indeling is perfect, met ook aparte vakjes voor groenten.

Onno 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk ruim!

Een heerlijke ruime koelkast! Ook nog eens goed verlicht waardoor je altijd kan vinden wat je zoekt. Je groenten en fruit blijven lekker lang vers!

Wouter 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne indeling

We hebben deze Siemens gekozen in verband met de ruimte en de fijne indeling. Vershoud lades voor groente zijn super!

Marco 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Koelkast

Grote en fijne koelkast. Motor is niet te horen, en dat is wel eens anders geweest. Piept als de deur niet goed gesloten is en de indeling is super overzichtelijk en ruim. Over duurzaamheid valt nu nog niet zoveel te zeggen, maar Siemens kennende, moet dat wel goed komen.

vogels 02-07-2016 Product kwartaal in bezit

Efficiency

Perfecte koelkast qua overzicht, ruimte, mogelijkheden en indeling. Bovendien heel goede instelmogelijkheden.
Door de hoeveelheid ruimte, de tweede koelkast in berging kunnen verwijderen waardoor daar ook meer ruimte is ontstaan !

Ronald 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

fijne ruime koelkast

De koelkast doet goed en stil zijn werk. We hebben geen ijsvorming aan de binnenkant. Alles is goed in te delen. Minpuntje is misschien dat de deur zwaar open gaat. Hij zuigt zich wel heel stevig vast. Ik ben dus tevreden.

Bosman 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe koelkast

Goede indeling, stil in gebruik. Het extra koelvak is vooral voor appels heel fijn. Ze blijven langer fris.
Het liggend rek voor flessen bleek een toegevoegde waarde waar ik niet op gerekend had. Tiptoets voor het instellen van de temperatuur is heel handig, bovendien het geluidssignaal werkt zeer effectief. De deur wordt nu onmiddellijk gesloten, wat straks natuurlijk ook energie sparend zal zijn.

FRANK 05-12-2015 Product maand in bezit

Deze Koelkast is zeker een topper in zijn segment. Vergeleken met soortgelijke koelkasten is deze bovengemiddeld. De solide deur met ditto scharnieren is een groot voordeel. De deur wordt de laatste centimeters dicht getrokken waardoor het open laten staan tot het verleden behoort. Dit kwam bij onze laatste koelkast logwel eens voor wat resulteerde in de veel condens waardoor de lekbak overliep en de kast wegrotte. Mocht de deur open blijven dan is er een alarmsignaal. De indeelbaarheid is prima, veel lades en twee ruime groente bakken. Meer ruimte krijg je zeker niet in dit formaat. Zeker tevreden met dit top product van Siemens.