Siemens KI81RAD30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 165 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RAD30 op Kieskeurig.nl.

8,9

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

MirandaKH 03-11-2018

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik vind de ruimte en indeelbaarheid van de koelkast heel perttig. Bediening van het apparaat is simpel. Bovenin een mooie display met de ingestelde temperatuur. Ik hoor hem af en toe, maar ik ben ook wel erg gevoelig voor geluid. Mijn man hoort hem niet. Ik vind wel dat er vaak veel vocht in de koelkast is, dat ook in de groentelades blijft staan. Soms zelfs echt plasjes. Aangezien wij eens in de week groente op de markt halen, is dit wel vervelend want dan komt het voor dat groenten niet meer goed zijn doordat ze in het water lagen.

Pluspunten

• ruimte!
  • vrij indelen

Minpunten

• vocht

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Liesbeth 06-03-2020

Veel vocht in de groentela

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn redelijk tevreden over onze Siemens-koelkast. De koelkast is lekker groot, er kan veel in. Groot nadeel is dat er veel vocht in de groentela komt waardoor de groentes in de nattigheid liggen. Daarom leg ik een vaatdoekje in de la om het vocht te absorberen. Echter, dit is niet heel hygiënisch natuurlijk. Onze volgende koelkast wordt helaas geen Siemens-koelkast maar een Liebherr.

Yvonne 07-08-2019

Grote overzichtelijke koelkst

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Overzichtelijk, ruim, goed opgebouwd. goede koeling erg tevreden en de groente en fruit blijven erg lang vers

Suzy2514 10-05-2018

Fantastische ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Hele fijne koelkast, met veel ruimte. Het enige nadeel is dat in de flessenhouder niet volledig gevuld kan worden met 1,5 lt flessen. Voor de rest zeer tevreden met deze koelkast

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

Annelies 23-04-2021

Groot en handige indeling

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koeling. Groente blijft door vochtigheidsmeter super lang goed. Ook fruit etc blijft langer "vers". Veel ruimte en fijne indeling

Hans 01-04-2021

Grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Super goede koelkast. Lekker veel ruimte. Heel blij mee. Ziet er ook mooi uit van binnen.
Koelt goed

Pluspunten

• Ruim
  • Goede koeling

Anoniem 22-03-2021

Geweldig!!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk groot en vooral de groentelade. Groente blijft een week vers.

Henneke 14-03-2021

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super veel ruimte en sluit automatisch . Ook ideaal zijn de 2 lade's onderin .

Een grote, goede koelkast 09-03-2021

Functioneel groot en koelt goed

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een overzichtelijk in te delen koelkast met verschillende koellagen.

Siemens iQ500 inbouw koel 08-03-2021

Siemens iQ500 inbouw koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds ca. 3 maanden een nieuwe keuken inclusief deze koelkast, groot en ruim, voor een meer dan schappelijke prijs, erg tevreden dus en zodoende zeker een aanrader.

Basalan 05-03-2021

Siemens koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Groot, goed ingedeeld, het handigste vind ik de uitschuifbare glazen plateaus en de softClose deursluiting

Peter 05-03-2021

Ruimte ruimte ruimte

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastische koelkast waarin je alles kwijt kan. En ook nog geruisloos en zuinig.

Antoinette 05-03-2021

Ruime, stille koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie, ruime koelkast die ook voor grote(re) gezinnen genoeg ruimte heeft.
- mooi design, met een flessenrek super handig, hoeft niet alles in de deuropening gezet te worden
- 2 hele ruime groente/fruit lades waar het fruit zeker 1,5/2 weken goed blijft
- 3 eierrekjes (4 eieren per rekje) bijgeleverd
- maakt nagenoeg geen geluid.
- koelt snel en goed
- geeft vlot een geluidje waardoor de koelkastdeur niet langer dan nodig open zal blijven staan
- makkelijk schoon te maken

JWBrinks 03-03-2021

Super grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Fantastisch grote koelkast. Past super veel in. Het enige minpunt is, dat de deur niet uit zichzelf dicht valt, waardoor het alarm regelmatig afgaat nadat onze kinderen de deur vergeten dicht te doen.

Pluspunten

• Super veel ruimte
  • 2 afgesloten bakken voor verse groente en fruit

Minpunten

• Deur valt niet uit zichzelf dicht

Janet 18-02-2021

Echte koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend blij met deze ruime koelkast waar je alles overzichtelijk in kwijt kan.
Het flessenrek is praktisch en de twee lades onderin zijn ook heel fijn. Alles voelt van goede kwaliteit en stevig aan.