Siemens KI81RAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 163 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RAD30 op Kieskeurig.nl.

8,9

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

MirandaKH 03-11-2018

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik vind de ruimte en indeelbaarheid van de koelkast heel perttig. Bediening van het apparaat is simpel. Bovenin een mooie display met de ingestelde temperatuur. Ik hoor hem af en toe, maar ik ben ook wel erg gevoelig voor geluid. Mijn man hoort hem niet. Ik vind wel dat er vaak veel vocht in de koelkast is, dat ook in de groentelades blijft staan. Soms zelfs echt plasjes. Aangezien wij eens in de week groente op de markt halen, is dit wel vervelend want dan komt het voor dat groenten niet meer goed zijn doordat ze in het water lagen.

Pluspunten

• ruimte!
  • vrij indelen

Minpunten

• vocht

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Liesbeth 06-03-2020

Veel vocht in de groentela

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We zijn redelijk tevreden over onze Siemens-koelkast. De koelkast is lekker groot, er kan veel in. Groot nadeel is dat er veel vocht in de groentela komt waardoor de groentes in de nattigheid liggen. Daarom leg ik een vaatdoekje in de la om het vocht te absorberen. Echter, dit is niet heel hygiënisch natuurlijk. Onze volgende koelkast wordt helaas geen Siemens-koelkast maar een Liebherr. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvonne 07-08-2019

Grote overzichtelijke koelkst

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Overzichtelijk, ruim, goed opgebouwd. goede koeling erg tevreden en de groente en fruit blijven erg lang vers

Suzy2514 10-05-2018

Fantastische ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Hele fijne koelkast, met veel ruimte. Het enige nadeel is dat in de flessenhouder niet volledig gevuld kan worden met 1,5 lt flessen. Voor de rest zeer tevreden met deze koelkast

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

1-11-2020 14-11-2020

duurzaam

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

fantastische koelkast, ruim overzichtelijk en we gooien minder fruit en groente weg doordat het langer houdbaar blijft !! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wouter 11-11-2020

Geweldig ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Wat een ruimte! Zelfs bij 1 x in de week boodschappen is de koelkast niet vol te krijgen...wat een genot! Koelt erg goed en constant. Mooi helder licht wanneer de deur open is! Echt een must in iedere keuken!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A postma 09-11-2020

IQ500

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Voldoet aan de verwachting. Heerlijk ruim. Groeten blijft veel beter vers dan onze oude koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rob P 02-11-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We zijn super tevreden met de ruimte die deze koelkast biedt. Van alle gemakken voorzien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geoffrey 28-10-2020

Top koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast doet wat hij moet doen en werkt stil en goed.

Alleen valt de deur pas laat dicht.

Maar dat zal denk ik aan de keukenmonteur liggen en dat zal ik even door hem moeten laten oplossen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JackyBF 27-10-2020

Heerlijke ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Digitaal in te stellen temperatuur. Doet wat hij moet doen. Blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stefan 27-10-2020

Koelt perfect

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Hele fijne koelkast. Zou nog mooier zijn als je nog meer keuze hebt hoe hoog je de plankjes wilt hebben, maar dat is nooit bij een koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Christina 27-10-2020

Great Fridge

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Lots of space without being too high to reach everything. Super quiet. Love the extra drawer and all the door space. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

B groenendijk 26-10-2020

Top koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Fijne koelkast. Ook met verjaardagen etc. Genoeg ruimte over! En natuurlijk het alarm als de kinderen vergeten de koelkast dicht te doen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stephanie 17-10-2020

Top product

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Niets anders dan lof voor deze boom van een koelkast. Eerder een amerikaanse koelkast gehad en deze vwb zijn grote inhoud uitgezocht. Heerlijk om al je online bestelde boodschappen voor 1 a 2 weken op te bergen en te weten dat het allemaal vers blijft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Putten 12-10-2020

Alle ruimte

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Fijne koelkast met handig liggend rek voor wijn en frisdrank. Grote lade voor fruit, groent en vlees. Week boodschappen gaan er ruim in. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]