Siemens KI81RAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
319 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 148 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RAD30 op Kieskeurig.nl.

8,9

Hansvh 28-12-2017

Fijne koelkast met een paar minpunten

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We hadden snel een nieuwe koelkast nodig en op basis van merk/reviews/afmetingen/beschikbaarheid hebben we toen voor deze Siemens gekozen. Inmiddels bijna een jaar verder dus tijd voor wat op- en aanmerkingen.
De voordelen worden genoeg genoemd, ik wil ook wat minpunten noemen. Allereerst de groentelades: ja, ze zijn handig en fruit etc blijft inderdaad langer vers. Ze nemen echter ook een hoop plek in, op die plaats is geen ruimte in de deur voor flessen oid. Alle rekken in de deur zijn volledig van plastic en niet uit elkaar te halen. Dat geeft weinig vertrouwen in de duurzaamheid en het is ook lastig schoonmaken. Dat was bij onze vorige koelkast (een Liebherr) wel anders! Bovendien was die veel flexibeler (en dus praktischer) in te delen.

Pluspunten

• Heldere verlichting
  • Houdbaarheid groente/fruit in de speciale lades
  • Softclose deur

Minpunten

• Veel kwetsbare plastic onderdelen
  • Weinig flexibele mogelijkheden indeling
  • Schoonmaak bewerkelijk
  • Weinig ruimte voor flessen

MirandaKH 03-11-2018

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik vind de ruimte en indeelbaarheid van de koelkast heel perttig. Bediening van het apparaat is simpel. Bovenin een mooie display met de ingestelde temperatuur. Ik hoor hem af en toe, maar ik ben ook wel erg gevoelig voor geluid. Mijn man hoort hem niet. Ik vind wel dat er vaak veel vocht in de koelkast is, dat ook in de groentelades blijft staan. Soms zelfs echt plasjes. Aangezien wij eens in de week groente op de markt halen, is dit wel vervelend want dan komt het voor dat groenten niet meer goed zijn doordat ze in het water lagen.

Pluspunten

• ruimte!
  • vrij indelen

Minpunten

• vocht

Mark 10-12-2016

Heerlijk ruim en daardoor overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

De koelkast is ruim en heeft een praktische indeling. De verlichting in de koelkast is helder wit en verlicht alle vakken en planken uitstekend.
De koelkast is nauwelijks hoorbaar en dus muisstil.
Door het vacuum is de deur bij toepassing van een greeploze deur wat lastiger te openen dan een koelkast met een handvat.

Pluspunten

• Ruim
  • Erg stil
  • Praktisch

Minpunten

• Met een greeploze deur lastig te openen

Marc Kuijpers 28-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Super koelkast....groot en overzichtelijk.
1 minpuntje, de deur gaat wat zwaar open omdat het een grote koelkast is, de kinderen hebben er af en toe moeite mee...

Liesbeth 06-03-2020

Veel vocht in de groentela

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

We zijn redelijk tevreden over onze Siemens-koelkast. De koelkast is lekker groot, er kan veel in. Groot nadeel is dat er veel vocht in de groentela komt waardoor de groentes in de nattigheid liggen. Daarom leg ik een vaatdoekje in de la om het vocht te absorberen. Echter, dit is niet heel hygiënisch natuurlijk. Onze volgende koelkast wordt helaas geen Siemens-koelkast maar een Liebherr. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvonne 07-08-2019

Grote overzichtelijke koelkst

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Overzichtelijk, ruim, goed opgebouwd. goede koeling erg tevreden en de groente en fruit blijven erg lang vers

Suzy2514 10-05-2018

Fantastische ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Hele fijne koelkast, met veel ruimte. Het enige nadeel is dat in de flessenhouder niet volledig gevuld kan worden met 1,5 lt flessen. Voor de rest zeer tevreden met deze koelkast

Rudie Luiken 27-07-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Goede indeling, heerlijk ruim, fijne LED-verlichting en 2 groentelades, geruisloos, koelt prima. Kortom een koelkast die je wenst!

Hannie 23-09-2015

De koelkast is een week in ons bezit. Hij koelt snel en de indeling is erg handig. Zijn erg tevreden over de fresh-lade!

Jessica 26-05-2020

Maakt veel geluid

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik heb dit product gekozen op advies van onze keukenleverancier. Helaas maakt deze koelkast vanaf het begin (21 januari 2020) om de paar minuten een hoop herrie. Er wordt aangegeven dat het de compressor is en dat dit bij het apparaat hoort, maar mijn glazen in de servieskast ernaast staan ervan te trillen.

Minpunten

• Maakt teveel geluid

Wally 15-05-2020

Veel ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Echt heel veel ruimte in deze koelkast die goed in te delen is. Mooi rek voor de (wijn)flessen, top licht. Enig waar je op moet letten is de zware deur

Jan 13-05-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Grote koelkast, met een koude zone om groente en fruit langer vers te houden. Lekker ruim, twee lades, waarvan de bovenste één grote lade. Lades zijn op rails, waardoor het lekker loopt. Verder in de deur veel bakjes en in de koelkast zelf veel plateaus.
Deze koelkast heeft een deur op deur systeem. Ziet er netjes uit, maar met een ikea keuken met 3 verschillende panelen ben je wel even bezig om dit netjes te installeren. Wordt overigens wel goed ondersteund door de koelkast zelf.

Pluspunten

• Groot en ruim

Minpunten

• Installatie kost de nodige moeite

Danny 07-05-2020

Superstil

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

koelt heel goed, eigenlijk nog nooit gehoord, doordachte rekjes. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MAS 07-05-2020

Mooie grote koelkast, handige indeling

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

schitterend mooie koelkast, ruim met een handige indeling. Geweldig met de groentelade waarin de vochtigheid geregeld kan worden zodat de houdbaarheid van de versproducten verlengd wordt.

Pluspunten

• groot en ruim
  • groentelade met vochtigheid regulatie

Monique 06-05-2020

Voldoende ruimte, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Fijne koelkast met voldoende ruimte. Makkelijk in gebruik. Vooral de 2 lades onderin zijn erg ruim. Je kunt er ook makkelijk 1,5 literflessen in kwijt.

Anand 03-05-2020

Super koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ik ben zeer tevreden sinds ik de koelkast in gebruik heb genomen. Hij koelt zoals het beschreven staat en ik kan er heel veel in kwijt en de knop om de koeling supersnel op de gewenste tempratuur te krijgen is zeer handig. Ook de mogelijkheid om je fruit en groente apart gekoeld te houden is superhandig. Ik ben zeer tevreden dat ik de siemens KI81AD30 heb gekozen

Pluspunten

• Ruimte
  • koel mogelijkheid

Jansen 02-05-2020

Heerlijk ruim!

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Fijne, ruime koelkast. Het flessenrek is ideaal! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yolentha 27-04-2020

Voldoende ruimte en lekker vers

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Lekker veel ruimte, groente en fruit blijft echt langer vers en nauwelijks geurtjes! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rosbaas 21-04-2020

Heerlijk grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Grote koelkast met handige indeling. Door de grootte (?) gaat deur een beetje moeilijk open (vaccuum?). Dus misschien niet voor iedereen even geschikt. Maar voor ons prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra 19-04-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Siemens KI81RAD30

Ruim, makkelijk in te richten. Deur opendoen gaat iets zwaar omdat hij zo groot is [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]