De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI51RADE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tevreden klant 16-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

Een goede koelkast. Ruim en handig in gebruik. Handig in te stellen en blijft goed koel.

Pluspunten

• ruime koelkast
  • Goede indeling

Minpunten

• Kunnen maar 4 flessen/pakken in de deur

Super138 17-03-2022

Super koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast is een geweldig apparaat. Veel ruimte en makkelijke indeling.

Iris 06-03-2022

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, ruime koelkast. Planken waar je veel op kwijt kan en in de deur kan je de planken verzetten in hoogte. Echt top!

Marco 07-01-2022

Uitstekende koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast van Siemens is een uitstekende koelkast. Erg ruim, mooi, stil en als het goed is energiezuinig (wat natuurlijk lastig te meten is). Wij zijn erg blij met deze keuze.

Turfsteker 27-12-2021

Ruime koelkast met heldere verlichting

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

Mooie grote koelkast. Pluspunt is de koeling; dit lijkt vanzelfsprekend voor een koelkast, maar deze koelt wel erg goed voor onze begrippen. Hebben de 'temperatuur' op 8 graden staan (het maximum) en vinden de waren nog erg koud. Heb niet gemeten of de ingestelde 8 graden daadwerkelijk klopt. En ander pluspunt is de heldere verlichting, je ziet, zonder dat je extern licht nodig hebt, alles goed liggen. Minpuntje vinden wij de indeling van de deur. HIerin kun je betrekkelijk weinig verstellen. Wij zouden graag de schappen verder uit elkaar hebben gezet (om hogere goederen te plaatsen (de ruimte is ervoor aanwezig, dus begrijpen niet waarom er niet meer nokjes zijn om te verdelen.
Verder natuurlijk erg blij met de ruimte.

Pluspunten

• Ruimte
  • Verlichting
  • Koelt erg goed

Minpunten

• Indelingsmogelijkheden in deur

Harriettetinnemans 13-12-2021

Makkelijk overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast is groot en overzichtelijk. Goede verlichting, laat je de deur te lang open staan dan maakt hij geluid. Duidelijke beschrijving waar je wat in de koelkast zet

Jonn 30-10-2021

Zeer ruime koelkast met prima koelprestaties

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zee van (koele) ruimte! Waar we bij onze vorige koelkast nog wel eens moesten proppen, kunnen we hier alles netjes uitstallen en hebben we vaak nog wel een plank vrij voor de boodschappen voor een feestje. Bediening is intuitief: aanzetten, temperatuur instellen, klaar. Handig alarm als de deur per ongeluk op een kier blijft staan. De koelkast heeft verder minimale geluidsproductie; als je er naast staat hoor je hem soms zachtjes brommen, maar verder merk je hem niet op. Heb je de ruimte voor dit grotere model, dan is deze koelkast een grote aanrader!

Roger 15-09-2021

Grote inhoud

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er gaan veel producten in en ze blijven ook lang vers

DECO 25-08-2021

Grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote kolekast met een prettige indeling.

Sandra 22-08-2021

Siemens inbouw koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prima, grote koelkast, mooie indeling en genoeg opbergruimte. Het is gemakkelijk dat je de indeling doormiddel van de korte plankjes wat kunt veranderern

Frouke 18-08-2021

prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne ruime koelkast, waarin een fijne indeling mogelijk is.

C Emmen 10-08-2021

Groot en toch overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor een heel gezin is het groot genoeg. De indeling is overzichtelijk dus je grijpt niet naast je doel

Ruud 23-07-2021

Jammer van het bijgeluid

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

Over het algemeen zeer tevreden met Siemens apparatuur, goede ervaringen met vorige koelkast. Helaas geeft dit type een motorgeluid, dat volgens monteur door toepassing van nieuwe technieken wordt veroorzaakt. Storend en jammer dat dit niet vóór aankoop is gecommuniceerd.

Ifeijen 11-07-2021

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne grote koelkast. De hyper fresh lade zorgt echt dat fruit en groentes langer vers blijven

Peter 19-06-2021

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne koelkast. Goed verlicht en flexibel in te delen. Als je hem open laat staan krijg een signaal

Anoniem 24-05-2021

Veel ruimte

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

Er zit zo veel ruimte in en alles is enorm logisch ingedeeld. Hij maakt weinig geluid en zit er mooi uit!

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling

Minpunten

• Krijg 'm niet vol

Gijzen 15-05-2021

Bevalt prima en is lekker groot

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een extra rekje voor in deur zodat ook wat grotere flesjes niet eruit vallen bij het opendoen is aan te bevelen

Roefs 19-04-2021

Mooie geruisloze ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

mooie en ruime koelkast die erg goed werkt. Totaal geruisloos en met goede verlichting. Apparaat ziet er degelijk uit.

Mier 22-03-2021

Hele fijne overzichtelijke koeler

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is groot, overzichtelijk en groente blijft langer vers door het beluchtings systeem.

Bert 18-03-2021

Ruime koelkast met goed variable indeling, mooie verlichting

Geschreven voor: Siemens KI51RADE0

Ruime koelkast met goede en variable indeling.
Makkelijk te verstellen. Tevens een heldere mooie verlichting

Pluspunten

• Indeling
  • Hoogte