Liebherr UIKo 1550 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr UIKo 1550 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

L**@p*********** 28-01-2024
Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Handig door het lade systeem, zeker voor op kantoor, zuinig, goede handleidingen

f*********@p******** 22-02-2023

fantastische onderbouw koelkast

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Een erg fijne onderbouw koelkast met veel ruimte en mogelijkheden. Omdat je de laden uitrekt hoef je niet diep te bukken en heb je direct een goed overzicht waar de spullen die je er in hebt staan.

Pluspunten

• overzicht
  • diepste vaste deel heeftgeen lade

Minpunten

• diepste vaste deel is wel diep grijpen

margareth arnts 07-01-2023

inbouw laden koelkast is toekomstbestendig

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

De onderinbouw / laden koelkast van Liebher UIKO155021 is mooi van vormgeving, handig in gebruik vanwege de flexibiliteit om de laden naar eigen wens te compartimenteren. De kwaliteit/het materiaal is stevig en mooi afgewerkt. Het feit dat Liebherr kosteloos 7 jaar garantie biedt geeft vertrouwen in de kwaliteit van het product.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • stevigheid
  • goed in te delen
  • geen geschuif van potten en flesjes

Chantal 02-01-2023

Liebherr ladekoelkast

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ideale lage inbouwkoelkast voor een keuken die alleen maar lades heeft. Onze vorige was ook een liebherr. Inmiddels is er in onze bijkeuken ook een grote van liebherr bijgekomen.

Pluspunten

• Praktisch
  • Je hoeft niet door je knieën
  • Koelt goed
  • Zeer zuinig

Minpunten

• Design is even wennen (schuiflades)

s**************@l****** 06-11-2022

Uiko1550 onderbouw ladekoelkast Liebherr

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Even wennen aan de nieuwe indeling van de lade koelkast: 1 uittrekla minder dan m’n oude Miele.
Onderin wel meer ruimte voor groente etc. Heb wel spijt dat ik de Uiko1560 niet heb genomen: bij dit type gaat de box die helemaal onderin zit automatisch omhoog, zgn Lift-Up-Box.
Had toch heel handig geweest: nu moet je echt achterin de koelkast “duiken”.
De informatie op internet zou daar beter in kunnen in mijn beleving.
Maar al met al ben ik tevreden over de aankoop.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Onderste groentebox kan je lastig bij.

d***********@g******** 13-08-2022

Gebruiksgemak wint nog net van energielabel

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ideale onderbouw koelkast. In een keuken waarin bewust niet voor bovenkasten en hoge kasten is gekozen komt de laden koelkast geweldig tot zijn recht. Door de laden zijn alle producten in de koelkast goed bereikbaar en loop je niet het risico, dat sommige producten naar achteren verschuiven en "vergeten" worden.
Iets minder in deze tijd van duurzaamheid is het toch wel "lage" energie label (F).

Pluspunten

• ergonomie
  • gebruiksgemak

Minpunten

• energielabel

Rianne 11-08-2022

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ik heb een vrij kleine keuken, waardoor ik meer werkblad verkies boven een grote koelkast. Door de uitschuifbare laden is het heel overzichtelijk en voorkom je dat er iets onopgemerkt te lang blijft liggen. Door de grote "groentebak" kan er meer in dan ik van tevoren had kunnen hopen. Ik sta nog steeds voor 100% achter mijn keuze!

Pluspunten

• overzichtelijk door lades
  • ruimte optimaal benut
  • lades lopen soepel

Minpunten

• Geen brede kan te plaatsen

Joost 10-08-2022

Prima ladekoelkast, echter prijs:kwaliteit niet in orde.

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Niet lager dan een 7 omdat het lademodel erg goed bevalt. Lekker overzichtelijk en nooit meer grabbelen achterin de ijskast.

Niet hoger dan een 7 omdat ik vind dat de binnenruimte qua formaat wat tegenvalt.
Een ander minpunt vind ik dat de ijskast behoorlijk wat geluid maakt (rammelt). Voor €1100,- had ik een hogere bouwkwaliteit en stillere koelmotor verwacht.

Pluspunten

• lades zorgen voor overzicht
  • onderbouw met keukenfrontjes is netjes weggewerkt

Minpunten

• lawaaiig
  • beperkte binnenruimte

g******@g******** 05-04-2022

Aanrader voor mensen op leeftijd!

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

We hebben gekozen voor het laden/inbouwmodel van liebherr vanwege het gebruiksgemak op onze leeftijd.
Nu hoef ik niet meer op mijn knieën om onder en achterin te komen! De laden lopen soepel, de ijskast is heerlijk stil en er kan genoeg eten in voor een paar dagen. De prijs is aan de hoge kant in vergelijking met eenvoudige modellen, maar absoluut het verschil waard. Fijn en keurig geïnstalleerd en 7 jaar garantie!
Ik hoop er weer 25 jaar mee verder te kunnen.

Pluspunten

• laden
  • stil
  • ruim genoeg

Adriana 21-02-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ik heb voor de UIKo 1550 Premium gekozen, omdat de spullen in onze "normale" koelkast altijd naar achter geschoven werden. Moeilijk te vinden dus. Bij deze koelkast kijk je bovenop de artikelen, erg handig en overzichtelijk. Wat ik jammer vind, is dat er niet zo veel hogere artikelen in passen. Door de uitschuifbare laden en de groentebak onderin kan ik best veel kwijt. Ik ben erg blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Alarm bij te lang open

Minpunten

• Weinig flessen mogelijk

rianvanduijnhoven@outlook.com 02-01-2022

goed overzicht en bereik van de inhoud

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Dit tafelmodel koelkast is compact met veel inhoud. Je hebt overzicht over de inhoud vande koelkast door de lade deur en uittrekbare schappen. Zo kan je vlot je spullen vinden en pakken. Verder is het een erg stille koelkast. Het is een koelkast die lang meegaat.

Mary 23-09-2021
Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Nadat onze eerste koelkast er één moest zijn met uitschuifbare deur en laden ben ik uitgekomen bij het merk Liebherr! Nooit meer bukken om iets ergens onderin/achterin uit de koelkast te vissen maar gewoon de deur uittrekken en dan de laden uittrekken waarin alles overzichtelijk staat. LIEBHERR is het enige merk die deze uitschuifbare koelkasten verkoopt ! Gisteren is daarom mijn 3de koelkast van dit merk geplaatst en inderdaad weer met de handige uitschuifbare laden. De vorige koelkasten hebben 13 en 14 jaar hun nuttige dienst gedaan !
Omdat dit merk mij zo goed bevalt staat er ook nog een koel/vriescombinatie in mijn bijkeuken van mijn warme appartement.

Tineke 27-01-2021

handzaam

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Een kleine handzame, zeer praktische onderbouw koelkast, prijzig echter onze ervaring met de vorige Liebherr was zo goed dat wij toch wederom voor deze keuze zijn gegaan.

Pluspunten

• handzaam
  • praktisch

Minpunten

• prijs

Theo 11-11-2020

Perfext

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Keur geplaats werk uit steken van af dag een een plezier om er mee te werken
Veel ruimte en overzicht

Pluspunten

• Overzicht bij openen

Taubi 02-09-2020

Mooi afgewerkt, veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ter vervanging van 25 jaar oude Siemens. Liebherr is een van de weinige leveranciers die nog koelkasten maken met treklade systeem. Goede kwaliteit.

Pluspunten

• Solide ontwerp
  • Energie vriendelijk
  • Makkelijk in te bouwen