Liebherr UIKo 1550 Premium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr UIKo 1550 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Rianne 11-08-2022

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ik heb een vrij kleine keuken, waardoor ik meer werkblad verkies boven een grote koelkast. Door de uitschuifbare laden is het heel overzichtelijk en voorkom je dat er iets onopgemerkt te lang blijft liggen. Door de grote "groentebak" kan er meer in dan ik van tevoren had kunnen hopen. Ik sta nog steeds voor 100% achter mijn keuze!

Pluspunten

• overzichtelijk door lades
  • ruimte optimaal benut
  • lades lopen soepel

Minpunten

• Geen brede kan te plaatsen

Joost 10-08-2022

Prima ladekoelkast, echter prijs:kwaliteit niet in orde.

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Niet lager dan een 7 omdat het lademodel erg goed bevalt. Lekker overzichtelijk en nooit meer grabbelen achterin de ijskast.

Niet hoger dan een 7 omdat ik vind dat de binnenruimte qua formaat wat tegenvalt.
Een ander minpunt vind ik dat de ijskast behoorlijk wat geluid maakt (rammelt). Voor €1100,- had ik een hogere bouwkwaliteit en stillere koelmotor verwacht.

Pluspunten

• lades zorgen voor overzicht
  • onderbouw met keukenfrontjes is netjes weggewerkt

Minpunten

• lawaaiig
  • beperkte binnenruimte

g**r@g**l.com 05-04-2022

Aanrader voor mensen op leeftijd!

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

We hebben gekozen voor het laden/inbouwmodel van liebherr vanwege het gebruiksgemak op onze leeftijd.
Nu hoef ik niet meer op mijn knieën om onder en achterin te komen! De laden lopen soepel, de ijskast is heerlijk stil en er kan genoeg eten in voor een paar dagen. De prijs is aan de hoge kant in vergelijking met eenvoudige modellen, maar absoluut het verschil waard. Fijn en keurig geïnstalleerd en 7 jaar garantie!
Ik hoop er weer 25 jaar mee verder te kunnen.

Pluspunten

• laden
  • stil
  • ruim genoeg

Adriana 21-02-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ik heb voor de UIKo 1550 Premium gekozen, omdat de spullen in onze "normale" koelkast altijd naar achter geschoven werden. Moeilijk te vinden dus. Bij deze koelkast kijk je bovenop de artikelen, erg handig en overzichtelijk. Wat ik jammer vind, is dat er niet zo veel hogere artikelen in passen. Door de uitschuifbare laden en de groentebak onderin kan ik best veel kwijt. Ik ben erg blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Alarm bij te lang open

Minpunten

• Weinig flessen mogelijk

rianvanduijnhoven@outlook.com 02-01-2022

goed overzicht en bereik van de inhoud

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Dit tafelmodel koelkast is compact met veel inhoud. Je hebt overzicht over de inhoud vande koelkast door de lade deur en uittrekbare schappen. Zo kan je vlot je spullen vinden en pakken. Verder is het een erg stille koelkast. Het is een koelkast die lang meegaat.

Mary 23-09-2021
Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Nadat onze eerste koelkast er één moest zijn met uitschuifbare deur en laden ben ik uitgekomen bij het merk Liebherr! Nooit meer bukken om iets ergens onderin/achterin uit de koelkast te vissen maar gewoon de deur uittrekken en dan de laden uittrekken waarin alles overzichtelijk staat. LIEBHERR is het enige merk die deze uitschuifbare koelkasten verkoopt ! Gisteren is daarom mijn 3de koelkast van dit merk geplaatst en inderdaad weer met de handige uitschuifbare laden. De vorige koelkasten hebben 13 en 14 jaar hun nuttige dienst gedaan !
Omdat dit merk mij zo goed bevalt staat er ook nog een koel/vriescombinatie in mijn bijkeuken van mijn warme appartement.

Tineke 27-01-2021

handzaam

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Een kleine handzame, zeer praktische onderbouw koelkast, prijzig echter onze ervaring met de vorige Liebherr was zo goed dat wij toch wederom voor deze keuze zijn gegaan.

Pluspunten

• handzaam
  • praktisch

Minpunten

• prijs

Theo 11-11-2020

Perfext

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Keur geplaats werk uit steken van af dag een een plezier om er mee te werken
Veel ruimte en overzicht

Pluspunten

• Overzicht bij openen

Taubi 02-09-2020

Mooi afgewerkt, veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr UIKo 1550 Premium

Ter vervanging van 25 jaar oude Siemens. Liebherr is een van de weinige leveranciers die nog koelkasten maken met treklade systeem. Goede kwaliteit.

Pluspunten

• Solide ontwerp
  • Energie vriendelijk
  • Makkelijk in te bouwen