Bosch KIS86AD40 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A+++
Inhoud koelruimte (netto)
186 liter

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Soul 16-12-2016

Prima

Prima ding. Grote vriezer bak is erg handig. Vooral als je een grote taart in de vriezer wilt zetten.
Jammer dat de vakjes op de deur niet verplaatsbaar zijn. Ik had kaas en boter vakje wat lager willen hebben.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Niels 31-08-2015

Voor zover je een koelkast kan beoordelen hierbij mijn persoonlijke beoordeling. Goede afwerking, eenvoudig in te stellen dan wel te bedienen (openen en sluiten). De indeling is ook goed en deze kun je waar mogelijk nog aanpassen wat voor jou persoonlijk het makkelijks is.

Henk 19-08-2015

Indeling is op de een of andere manier niet heel handig; heb het idee dat er nogal wat ruimte verloren gaat. Werkt verder prima.

Bikertje 30-07-2015

top product!

Alles voorspoedig en mooi op tijd geleverd
Alle onderdelen voor de “deur op deur” montage compleet geleverd met redelijk goede instructie.

De deuren gemonteerd en koelkast geplaatst.

Rond 21:00u aangezet en hij werkt meteen.
Lekker stil.
Om 23:00u al ijs. Super !
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

J.W. Altena 13-05-2015
  • Product maand in bezit

Bij de vriezer glijden de laden over een glazen plaat en zijn niet begrensd waardoor ik erg uit moet kijken dat de laden er niet uitvallen vooral bij de grote lade. Dit vind ik een zeer lastig iets,en past niet bij de kwaliteit van Bosch.