AEG SCT71900S0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG SCT71900S0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Stefan 01-09-2022

Niet zo goed

Geschreven voor: AEG SCT71900S0

Gekocht omdat hij wat groter was dan andere standaard koel/vries combinaties. Helaas veel gedoe mee gehad, het geluid was altijd zeeer aanwezig, na een jaar problemen met vriezer temperatuur, en is na 4 jaar nooit goed gekomen. Nu eindelijk overgestapt op vrij staande koelkast veel meer ruimte en minder herrie.

Pluspunten

• Redelijk groot
  • Hoog

Minpunten

• Lawaai
  • Vriest slecht

Jessica_1977 02-09-2014
Geschreven voor: AEG SCT71900S0

In het voorjaar onze SCT71900S00 gekocht omdat deze zo'n lekker hoge koelkast heeft, de enige in zijn soort. Het vriesgedeelte is wat aan de krappe kant, vooral de onderste lade is niet diep.

Waarom we een 1 hebben gegeven voor duurzaamheid:
In een half jaar tijd zijn we nu aan onze vierde klacht toe. In de eerste versie zaten zwarte pitten in het plastic, bij de tweede koelvries zaten er deukjes in de deur en was het rubber kapot. Daarna is deze vervangen en bleken er deukjes en gaatjes te zitten in het vriesgedeelte daar waar de lades aan hangen. Het plastic is daar op sommige plekken te dun en als er dan gewicht aankomt te hangen ontstaan er bij de drukpunten gaatjes. Er kan dan vocht achterin de koelkast komen. Blijkt een bekend probleem te zijn volgens de man die nu onze nieuwe koelvries bracht. Helaas lijken er nu in de nieuwe versie weer van diezelfde gaatjes in het koelkastgedeelte te zitten, maar om nu een vierde koelvries te laten komen??!! Dit kan geen toeval zijn, dus vandaar hebben we 'erg slechte kwaliteit' gescoord.

Overigens word je wel goed geholpen als er wat is; we hebben tot nu toe iedere keer een vriendelijke monteur gehad en een nieuwe koelvries gekregen. Maar als daar vervolgens iedere keer opnieuw een mankement aan zit heb je daar natuurlijk uiteindelijk ook weinig aan. Zou nu het liefst op een ander merk overstappen, alleen qua afmetingen zitten we aan dit model vast.

Het rubber is trouwens erg slap. Een groot nadeel is dat de rubbers vastzitten aan de deur. Is je rubber kapot dan moet je gelijk een hele nieuwe deur vervangen van meer dan 200 euro.

Samengevat qua kwaliteit: slappe hap qua plastic aan de binnenzijde en rubbers ... helaas

Anna2511 15-05-2014
Geschreven voor: AEG SCT71900S0

Plus: Bijzonder ruim, mooi afgewerkt, stil, goede verlichting, veel indelingsmogelijkheden, extra snelle koeling, no frost :)
Lastig: afwijkende maat, maar past in standaard hoge kast (185cm), maakt soms zoemend geluid (was luid brommen gewend), onduidelijke gebruiksaanwijzing

Ben er erg blij mee!