Bosch KIR18V60 - Reviews

Inhoud koelruimte
150 liter inhoud
Uitvoering
tafelmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR18V60 op Kieskeurig.nl.

Snapcase 23-04-2016

Prima koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR18V60

Enige punt is dat je de bakjes in de deur niet kan verstellen. Daarmee erg weinig ruimte voor flessen e.d. je kan wel 1 bakje eruit halen, maar hou je rand over waardoor het geen nut heeft.

ikbenjanuz 17-03-2020

Fijne koelkast, ingewikkelde inbouwbeschrijving

Geschreven voor: Bosch KIR18V60

Deze koelkast heb ik gekocht op basis van prijs, energiegebruik en reviews.
Voor het inbouwen had ik een vriend gevraagd die technisch is maar ook bij hem duizelde de onduidelijke plaatjes van de inbouwinstructie (IKEA is een stuk makkelijker.....). Je moet eerst heel goed kijken om te snappen dat het bijvoorbeeld om drie verschillende modellen gaat. Hij is er toch wel een paar uurtjes mee bezig geweest en er was veel geduld nodig. Ik moet wel zeggen dat hij erg precies is.

De koelkast zelf voldoet geheel aan mijn verwachting. De verlichting is opvallend helder (LED) en er zit veel ruimte in (mijn vorige had een vriesvak).
Klein minpuntje is dat de indeling van de deur niet flexibel is en je niet al te hoge flessen moet plaatsen. Een fles sinas van de Lidl gaat er met moeite in, een fles cola zero 1,5 liter gaat een stuk beter.

Voor een hele redelijke prijs heb je een goede, ruime en stille koelkast waarvan ik hoop dat hij, net als de vorige, weer voor 18 jaar meegaat.

Pluspunten

• Ruimte
  • Heldere verlichting
  • Energiezuinig

Minpunten

• Inbouwinstructie
  • Niet flexibele indeling deur

Goeie koeler 04-08-2020

Hele fijne koeler

Geschreven voor: Bosch KIR18V60

De koeler is zoals omschreven in teksten van Bosch niets overdreven. Het enige waar niet over nagedacht is zijn de vakindeling in de deur. Als deze nu zelf na behoefte kunt indelen. Is de koeler helemaal perfect [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mary en Karel 25-01-2019

Slim ingedeelde koeler.

Geschreven voor: Bosch KIR18V60

Wat een slim ingerichte koeler, duidelijk dat in de afgelopen 15 jaar de ontwikkelingen niet hebben stil gestaan. Jawel, na 15 jaar gebruik van onze oude BOSCH koeler zijn wij overgegaan tot de aanschaf van wederom Bosch apparatuur, hopende op wederom 15 jaar zorgeloos gebruik. De reden was om alles wederom te vernieuwen zodat wij ja 5 jaar volledige fabrieksgarantie hebben, dit is een extra zekerheid en de ervaring in het verleden, natuurlijk geen garantie dat wij voor zeer lange tijd kunnen vertrouwen op de kwaliteit van deze apparaten. Ook het lagere verbruik van de koelmotor en ledverlichting draagt voor ons bij aan de beslisboom. De uitbouw van de oude koeler en inbouw van de nieuwe koeler was geen enkel probleem, zelfs de reeds geboorde gaten voor plaatsing in 2003 konden wij in 2019 weer gebruiken, kortom een zuinige uitvoering van een langer bestaand concept.

Koen 12-12-2016

Koeler Bosch KIR18v60 inbouw

Geschreven voor: Bosch KIR18V60

Prachtige geluidloze ++ koeler, duidelijke handleiding om zelf in te bouwen, deur makkelijk om te bouwen naar andere zijde, top koeler voor redelijk bedrag

Betty 11-12-2016

Minpunten

WillemvanOenen 10-05-2014

Praktisch gebruik koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR18V60

vakken in de deur zouden verstelbaar moeten zijn om optimaal gebruik te kunnen maken voor het plaatsen van producten van verschillende hoogte.