Bosch KIR20V60 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
181 liter

Hans-55 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke koelkast.

Buiten is het op dit moment tropisch en de koelkast koelt zelfs op de laagste stand uitstekend. Inbouw was eenvoudig en de instructie voldoende helder. De sluiting van de deur voelt robuust en degelijk aan. De gladde glazen legplateaus zijn makkelijk schoon te houden. De indeling van de vakken in de deur had beter gekund. Zo is de rand laag en kan er makkelijk wat uitvallen. Het tweede vak is niet in hoogte verstelbaar en daardoor wat minder bruikbaar i.v.m. de geringe afstand tot het bovenliggende vak. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Pluspunten

• Robuuste deur
  • Goed schoon te houden
  • Voldoende legplateaus
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Indeling vakken deur

ursula 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

inbouw koelkast

Mooie degelijke koelkast met genoeg ruimte.
Makkelijk in te bouwen.
Zowel links als rechtsdraaiend.

Pluspunten

• links en rechts dr deur
  • degelijk

badoes 15-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Energiezuinige koelkast, compacte indeling waarin verrassend veel gekoeld kan worden. Koelelement is van goede kwaliteit, koelt erg goed.

jacqueline bekker 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

erg tevreden over koelkast, kan erg veel in vergeleken met de vorige koelkast die wij hadden.veel ruimte voor staande flessen.

Nieuwe gebruiker AA123 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

5,5
De mogelijkheid om de indeling te kunnen aanpassen had iets beter gekund. Is bij de aankoop niet direct opgevallen. De legplanken zijn maar beperkt in hoogte te verstellen voor bijv. pakken melk, waardoor je dan ruimte verliest. Ook is in de deur van het tweede vak van onder de rand te laag. Wij zouden daar graag kleine flesjes (bijv. wok-olie, ketchup e.d.)willen plaatsen, maar door de lage rand worden die niet tegen gehouden bij het openen van de deur.

nielsebiels123 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ruime inbouwkoelkast met vele mogelijkheden voor indeling op diverse hoogtes te verstellen. Fijne deursluitsysteem

Barry2015 23-04-2015 Product paar weken in bezit

Jammer dat één van de glasplaten (2e van onderen) niet deelbaar is voor flessen en grote pannen.
Het 2e rek in de deur is te lag voor de normale spullen, bijv. pakken melk. Je kunt alleen lage spullen erin zetten anders vallen ze eruit met de deur openen.
De groenten lade zou groter kunnen zijn met haakse hoeken, zonde van de ruimte.

vlinder08 22-04-2015 Product paar weken in bezit

7,3
Goede koelkast! Hij is ruim, goed in te delen en koelt snel en doelmatig!
Heel tevreden met deze aankoop!

Van Pas 08-02-2015 Product half jaar in bezit

Achteraf is een digitale temperatuur instelling handiger. De grote van de koelkast is behoorlijk.
Indeling is erg goed met voldoende legborden en houders in de deur.
De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen omdat de koelkast nog slechts een half jaar in ons bezit is.