Bosch KIR20V60 - Reviews

kastmodel
A++
Inhoud koelruimte (netto)
181 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Paul en Wilma 31-12-2016

eenvoudige indeling zonder poespas

De koelkast gekocht omdat het op de plek van de oude moest passen. Het is een eenvoudig/handig model zonder poespas. Het voldoet uitstekend in wat wij van de koelkast verwachten. Een klein minpuntje: één grote groentelade onderin. De handgreep hiervan zit echt kort bij de grond. Voor ons gevoel handiger dit in 2 delen te hebben en de handgreep wat hoger.

Pluspunten

• makkelijk in te delen
  • handig schoon te houden
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• één groentelade
  • handgreep groentelade helemaal onderaan

Hans-55 26-08-2016

Degelijke koelkast.

Buiten is het op dit moment tropisch en de koelkast koelt zelfs op de laagste stand uitstekend. Inbouw was eenvoudig en de instructie voldoende helder. De sluiting van de deur voelt robuust en degelijk aan. De gladde glazen legplateaus zijn makkelijk schoon te houden. De indeling van de vakken in de deur had beter gekund. Zo is de rand laag en kan er makkelijk wat uitvallen. Het tweede vak is niet in hoogte verstelbaar en daardoor wat minder bruikbaar i.v.m. de geringe afstand tot het bovenliggende vak. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Pluspunten

• Robuuste deur
  • Goed schoon te houden
  • Voldoende legplateaus
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Indeling vakken deur

jacqueline bekker 29-06-2015

erg tevreden over koelkast, kan erg veel in vergeleken met de vorige koelkast die wij hadden.veel ruimte voor staande flessen.

Hans 21-05-2018

Uitstekende goed in te delen koeler. Mooie verlichting.

Koeler laat zich makkelijk inbouwen. Ook de plaats van de bevestigingen op de deur is duidelijk beschreven. Deur laat zich goed stellen.
De indeling is prima en, in tegenstelling tot velen, vind ik de vakken in deur prima. Als ze te hoog zijn krijg je de potjes er zo moeilijk in. Met beleid openen en sluiten en bij ons (4 personen) is er nog niets uitgevallen.
Verlichting is mooi en ruim voldoende. Geluid is bijzonder laag, je hoort 'm nauwelijks.
Hou je aan de tips over waar je de spullen in de koeler moet leggen.

Pluspunten

• Makkelijk inbouwen
  • Goede indeling
  • Geruisarm
  • Mooie verlichting

D 21-12-2017

mooie uitvoering, handige indeling

Mooie praktische koelkast voor weinig geld. De indeling is te veranderen naar wens, koelt goed en maakt weinig geluid.

André 12-10-2017

Mooie, zuinige koelkast

Wij hadden 2 lades onderin, nu een lade. Dat is even wennen.

Op stand 2 al een prima koelbereik!

Geruisloos!

ursula 18-08-2016

inbouw koelkast

Mooie degelijke koelkast met genoeg ruimte.
Makkelijk in te bouwen.
Zowel links als rechtsdraaiend.

Pluspunten

• links en rechts dr deur
  • degelijk

pcsmit 23-04-2016

Prima koelkast

Koelkast werkt prima. Alleen in de deur heeft het plateautje boven de flessen een wat lage rand. Als je daar pakken melk of flessen in zet en je doet de deur open valt het snel op de grond met alle rommel van dien.

Jacqueline 07-04-2016

Superstille koelkast

Het is echt een super stille koelkast. Ik heb een open keuken en je hoort het aanslaan van de koelkast echt niet. Verder is het ook een hele mooie koelkast!

badoes 15-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Energiezuinige koelkast, compacte indeling waarin verrassend veel gekoeld kan worden. Koelelement is van goede kwaliteit, koelt erg goed.

Nieuwe gebruiker AA123 07-06-2015

5,5
De mogelijkheid om de indeling te kunnen aanpassen had iets beter gekund. Is bij de aankoop niet direct opgevallen. De legplanken zijn maar beperkt in hoogte te verstellen voor bijv. pakken melk, waardoor je dan ruimte verliest. Ook is in de deur van het tweede vak van onder de rand te laag. Wij zouden daar graag kleine flesjes (bijv. wok-olie, ketchup e.d.)willen plaatsen, maar door de lage rand worden die niet tegen gehouden bij het openen van de deur.

nielsebiels123 04-06-2015

Ruime inbouwkoelkast met vele mogelijkheden voor indeling op diverse hoogtes te verstellen. Fijne deursluitsysteem

Barry2015 23-04-2015

Jammer dat één van de glasplaten (2e van onderen) niet deelbaar is voor flessen en grote pannen.
Het 2e rek in de deur is te lag voor de normale spullen, bijv. pakken melk. Je kunt alleen lage spullen erin zetten anders vallen ze eruit met de deur openen.
De groenten lade zou groter kunnen zijn met haakse hoeken, zonde van de ruimte.

vlinder08 22-04-2015

7,3
Goede koelkast! Hij is ruim, goed in te delen en koelt snel en doelmatig!
Heel tevreden met deze aankoop!

Van Pas 08-02-2015
  • Product half jaar in bezit

Achteraf is een digitale temperatuur instelling handiger. De grote van de koelkast is behoorlijk.
Indeling is erg goed met voldoende legborden en houders in de deur.
De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen omdat de koelkast nog slechts een half jaar in ons bezit is.