Siemens KI20RV60 - Reviews

Inhoud koelruimte
181 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI20RV60 op Kieskeurig.nl.

M 18-11-2015

Meer ruimte dan de versie met electronische regeling. Stel je toch maar 1 keer in. Stil en door de extra hoogte krij ge melkpakken e.d bovenin geplaatst zonnder een rek met twee etages.

Leny 05-11-2015

Een prachtige inbouwkoelkast. Ruim en overzichtelijk en door het heldere licht zijn je spullen snel te vinden. Door te spelen met de inlegbladen kan je het indelen zoals je zelf wilt. Daar zijn er genoeg van. Ideaal.

Peter Roeleven1 29-01-2015

Een lekker ruime koelkast met veel legplanken. Volop ruimte voor de LIDL pet flessen. Deze zijn hoger dan normaal. Ruime groentelade.
Wordt goed koel, staat niet op vol vermogen. IS energie zuinig en heel stil. Geen spijt van deze aankoop. Samen met 3 andere Siemens apparaten goed voor 5 jaar garantie. Dat is maar liefs 3 jaar extra.

Pauwels 21-04-2020

Stille en goed ingedeelde koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Koelkast heeft een goede afwerking en is energiezuinig.
Gekocht met nog 4 Siemens apparatuur en daardoor ook 5 jaar garantie gekregen.

Pluspunten

• goede indeling
  • energie zuinig
  • stil

Giel Van den Broek 26-03-2020

De ruimste koelkast! Blij!

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Deze koelkast is hetzelfde formaat als mijn vorige, maar deze is veel beter in te delen. Super blij met de service en apparatuur van Siemens!

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Deur valt wat hard dicht

Tiny Fritz 01-02-2020

Inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Bevalt mij prima aangezien ik het zelfde model destijds bij mijn keuken heb gekocht dat is 15 jaar geleden.Ik ga nu weer de volgende 15 genieten van deze koelkast! :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theo 26-01-2020

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

fijne koelkast met een goede indeling, lekker zuinig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

S en M uit NL 20-01-2020

Koelt goed en is heel stip

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

We hebben een aparte koel/vriezer met nofrost maar omdat dit enkel een koelkast betreft hebben we geen extreem luxe koelkast gekozen. Dit is echter toch een mooi model, praktisch ingericht, koelt heel goed, wordt automatisch gereinigd en doet dat zonder al te veel geluid. De vorige koelkast bromde best wel als hij aansloeg, deze hoor je niet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JanJol2019 03-05-2019

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Erg tevreden met deze koelkast. Voldoende ruimte. Goede indeling. Ook de groentelade is lekker groot.Ook erg stil

hans 14-02-2019

koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Heb 'm paar dagen in huis, moest de deur omdraaien, was te doen met die klote torx schroefjes.
indeling in de deur vind ik niks, bovenste past nog geen potje uitjes in ,dan kan de deur niet meer dicht,
de tweede past me potje( klein potje) ook niet want die zit te kort op de bovenste.
was toch makkelijk geweest als je ze kon verstellen. is wel super stil. en koelt goed. ff wennen denk ik.

Pluspunten

• koelt goed
  • super stil

Minpunten

• vakken in deur niet verstelbaar

malder 10-10-2018

Fijn, ruim en A++

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Wij zochten een nieuwe inbouw koelkast voor in onze keuken. Doordat er geen vriesvak in deze zit hebben we in deze erg veel ruimte. Grote frisdrank flessen passen goed in de deur.
Deze koelkast is ook stil, wat erg fijn is bij een open keuken. De bovenste vakjes in de deur hebben niet zo hoge opstaande randen; hierdoor is het minder fijn om er (kleine) flesjes in te zetten. Wij zijn er zeker blij mee!

Leonidas 17-12-2017

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Zelf geplaatst, duidelijke handleiding. Wel speciale ster-schroevendraaier nodig.
Solide montage. Koelt m.i. goed

Michiel1985 21-05-2017

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Koelkast nu ongeveer 2 weken in gebruik. Veel ruimte en indeling makkelijk aan te passen. Geluidsniveau zeer acceptabel.

René 16-03-2017

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Fijne koelkast, met goede indeling en goede koeling. Sluit goed af op de rubbers. Deur zowel links- als rechtsdraaiend te monteren.

Pluspunten

• Makkelijke indeling

CH 08-12-2016

Siemens koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Goede indeling van de koelkast. Deur kan zowel links- als rechtsdraaiend gemonteerd worden en een goede inbouwbeschrijving

dalfs59 13-10-2016

Ruime inbouwkoeler

Pas één week in gebruik
Koeler is mooi overzichtelijk ingedeeld, materialen zijn stevig wat een vertrouwd gevoel geeft.
Wat wel verrast is dat het lampje een gewone gloeilamp is.

Julia68 19-08-2016

Prettig ingedeelde koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Praktische indeling met onder in extra koude zone. Indeling van de deur met flessenvak en opbergruimte voor kleine spullen is handig. Makkelijk en snel schoon te houden. Voor een gezin met kinderen is deze koelkast iet wat aan de kleine kant.

Pluspunten

• prettige indeling

Minpunten

• aan de kleine kant

Rianne 26-07-2016

Prima Koeler

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Ben te vrede over deze koelkast. Voor een tweepersoons huishouden heeft hij voldoende ruimte. Makkelijk de indeling te veranderen. Geluidsarm.

Ronaldedwin 16-05-2016

Vind deze koelkast matig .

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Heb deze koelkast 2 weken geleden gekocht , en vind de temperatuur instelling waardeloos heb de koelkast bijna op maximum staan en blijft boven 7 graden en onder in de koelkast is het rond de 0 graden , de temperatuur instelling had ook wat duidelijker gemogen.
De deur van de koelkast is voor onderin goed voor grote flessen frisdrank maar de bovenste vakken zijn te laag waardoor pakken bij openen van de deur eruit vallen , en de vakken in de deur zijn ook niet te verstellen.
De rest van de koelkast heeft goede indeling.

Sinsino 09-05-2016

Klasse

Geschreven voor: Siemens KI20RV60

Wij zijn heel te vreden met onze nieuwe koelkast, hij is ruim en koelt bijzonder goed, dat hij zo geruisloos is voor ons ook een extra plus punt.