Miele CVA 6805

Bosch CTL636EB6

• Soort apparaat gemalen koffie, koffiebonen
  • Aantal kopjes per keer 2

• Soort apparaat koffiebonen
  • Aantal kopjes per keer 1
  • Stoompijpje (melkschuim) Ja
Bauknecht CM 945 PT

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

ardje 14-07-2016 Product half jaar in bezit

storingsgevoelig

6,8
Prachtig apparaat en lekkere koffie, als het werkt...
Binnen een paar maanden na aanschaf 2 storingen gehad, op hetzelfde punt: melkschuim. Botte pech, volgens de monteur. Na de tweede reparatie (ventiel vervangen) werkte het apparaat slechts enkele dagen goed en ging het weer stuk. Dat verwacht je niet van een vlaggenschip op espresso-gebied (en voor die prijs). We hielden het apparaat echt goed schoon, dus daar kan het niet aan hebben gelegen.

We hebben besloten dat we het apparaat willen retourneren. Kijken of dat lukt.

Herman de wit 03-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prachtig design

Geweldig apparaat typisch Miele heerlijke koffie met meer dan voldoende instel mogelijkheden makkelijk schoon te houden en ook het maalsysteem

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

ardje 03-07-2016 Product kwartaal in bezit

lekkere koffie, mooi, maar storingsgevoelig

De machine is erg mooi en maakt goede koffie, ook van middelmatige bonen als je die wilt gebruiken. Veel instellingsmogelijkheden, maar wel een verplicht strak schoonmaakschema dat je moet volgen. Best logisch natuurlijk en het zorgt dat de koffiesmaak goed blijft.

We hebben binnen een kwartaal echter al twee storingen gehad: het melkschuimdeel is kennelijk erg gevoelig voor storingen, want regelmatig gaf de machine alleen warme melk, in plaats van melkschuim. Ook de automatisch in hoogte verstelbare koffie-uitloop heeft al een storing gegeven.

Dus mooi apparaat, goede koffie, maar storingsgevoeliger dan dat je voor deze prijs mag verwachten.

rmlinden 30-04-2014 Product paar weken in bezit

Lekkere koffie, alles instelbaar, perfect melkschuim. Even wennen aan het instellen van het profiel. Schoonmaken volautomatisch en het apparaat geeft alles aan. Mooie vormgeving en prachtige verlichting en display. Het servicecontract voor 10 jaar ontzorgt totaal en voorkomt risico's en extra kosten. Eerdere Miele service aan ander apparaat bevestigt de kwaliteit van het merk en voorkomendheid van het servicepersoneel. Geen monteur maar ambassadeur voor het merk, dank mijnheer Jansen!