De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Unold 48806 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Handelsreiziger 29-04-2016

Gemakkelijk home ijs !

Geschreven voor: Unold 48806

Gemakkelijke machine om thuis ijs ( roomijs , sorbet ijs en soft ijs) te maken.
Sterke motor , goede koeling , gemakkelijk schoon te maken.
Alles heel simpel .

machine is niet klein dus heeft wat ruimte nodig.

Ramon B 06-06-2011
Geschreven voor: Unold 48806

wilde in eerste instantie de DeLonghi ICK6000 kopen gemiddel 100 euro duurder dan de ongeveer 165 euro kostende unold. Dit door de sterkere motor 230 wat tegenover de 150 watt van de Unold 48806
Toch zijn er zeker ook voordelen. De hoofdreden dat ik de Delonghi nu niet heb is dat hij gelijk bij levering dienst weigerde. ipv repareren of vervangen wegens leveringsproblemen toen maar de unold gekozen. het grootste voordeel is dat na de ijsbereiding het apparaat auttomatisch in een vriesstand blijft staan terwijl de Delonghi moet blijven draaien om te blijven vriezen. Ook heeft de unold een display waar temperatuur van je batch (je ijsproduct) wordt aangegeven. ook de resterende tijd die je hebt ingesteld. Die is tijdens het draaien trouwens nog aan te passen in stappen van vijf minuten. verder iets gemakkelijker schoon te maken dan de Delonghi door iets minder richeltjes bij de vrieskom. het ijs moet je na afloop toch redelijk snel verwerken en bijvriezen in de vriezer. maar ijsmachine voldoet ruim aan de verwachtingen en zelf heb ik het gevoel dat ik er een betere koop aan heb dan de 100 euro duurdere Delonghi geweest zou zijn. Maar die heb ik nooit kunnen uitproberen, de unold heeft in ieder geval meer en zeer bruikbare opties. Kortom op zoek naar een zelfvriezende ijsmachine is deze zeker het overwegen waard.

hydrofoor 10-05-2012

Is dat bijvriezen ook nodig als je bij de bereiding vooraf in de koelkast gekoelde ingredienten gebruikt?