Leifheit Clean Twist Xl - Reviews

Kleur(en)
blauw
Hoogte
28 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Leifheit Clean Twist Xl op Kieskeurig.nl.

6,7

sjefke 30-08-2019

Dweilen wordt een feestje maar wel snel stuk

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Zeer handige dweil waar je je handen bij droog kan houden. Althans, als de dweilstok het blijft doen. Degene die ik heb is na 9 keer gebruiken "stuk". Het ontgrendelmechanisme wil het niet meer doen... Beetje zwak punt van deze dweil. Mijn zus heeft precies hetzelfde euvel na ook ongeveer 10 keer dweilen... Dus nu kan ik of een nieuwe dweilstok kopen, of dat ding bij het vuilnis gooien... Had meer verwacht van de kwaliteit van leifheit. Heb wel klacht ingediend bij Leifheit, maar aangezien ik geen bon meer heb, verwacht ik daar weinig van... Mocht dit toch positief uitvallen, dan laat ik dit uiteraard weten.

Pluspunten

• Dweilt prima
  • Dweil kun je zo nat of droog maken als je zelf wil

Minpunten

• Dweilkop snel stuk
sjefke002 18-12-2019

Ik kreeg heel snel reactie van Leifheit. En ik kreeg een nieuwe dweilkop toegestuurd! Dat vind ik topservice van ze!

Nel 14-09-2020

Erg handig

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Fijn product simpel maar doeltreffend. De dweil wordt inderdaad goed droog geslingerd en vuile deeltjes er uit. Gebruik hem pas kort en ben benieuwd hoelang hij heel blijft maar vooralsnog zeer tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk en snel
  • Dweil goed droog
  • Niet zwaar

Minpunten

• Lastig vullen vanwege formaat
  • Dweil erg duur

Tlady 11-09-2020

makkelijk,schoon en wendbaar

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Fijne dweil, maakt goed schoon. Wendbaar. Drukknopjes om dweil mee te maken soms wat lastig dicht te krijgen, moeten er goed op zitten. Handen blijven schoon en makkelijk in gebruik. Wieltjes van de roller rollen zonder volle emmer soepel. Met volle emmer wat moeizamer maar doen het wel. Onderkant van de dweil klapt soms voor de helft in , moet hem dan dus soms wel met de hand (knop) terug doen. Maar is incidenteel. Fijn dat je zelf kan bepalen hoe droog/ nat je de vloer maakt door vaker te laten draaien. Draaien is 1 knop omlaag doen en duwen, meer niet.

Pluspunten

• zelf natheid bepalen
  • geen vuile handen
  • makkelijk in gebruik
  • wendbaar/ makkelijk onder bv kasten

Minpunten

• wieltjes rollen niet super soepel bij volle emmer
  • drukknopjes soms wat lastiger dicht te maken