Leifheit Clean Twist Xl

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Leifheit Clean Twist Xl op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

behoorlijk antwoord geven 02-03-2022

Op zich degelijk en handig, maar de wisser zelf is zwak

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Dit is het 2e set wat ik heb gekocht. Zowel bij de eerste en ook de tweede is het probleem, dat het gedeelte dat moet inknikken, verlamd raakt. Het is een dure aankoop en jammer is, dat de stok niet apart verkrijgbaar is.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • ????

Minpunten

• wisser zwak
  • weinig en onvoldoende antwoord

j*********@h********** 15-10-2021
Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

dweilt goed maar na een paar maanden laat de mat al los van de haakjes op de wisser aan de steel en moet je dus een nieuwe kopen a 14 euro per twee. Vandaar dat ik nu een Action dweil met steel heb gekocht voor 15 euro, die dweilt minder handig en wringt lastiger uit maar ik doe al een jaar met dezelfde dweil voor het systeem. Jammer, als met een betere bevestiging had gemaakt had ik mijn Leifheit Clean Twist nog steeds gebruikt, nu staat hij in de kast.

Hayriye 16-09-2021
Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Slecht!!!! Laat het nat achter. Laminaat van beschadigd. Blokker waar ik het gekocht hebt zegt dat het normaal is. Lekker makkelijk

Minpunten

• Laat sporen van water achter
  • Maakt niet goed schoon

Mo 01-11-2020

Leifheit clean twist xl

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Ik heb dit product gekocht om mijn praktijk vloer dagelijks meerdere malen per dag te dweilen.
Dit gaat zeer soepel zwenkt prima.
Alleen het verwijderen vd dweil om hem te wassen en aan te brengen gaat zeeeeer lastig waarbij je bijna de aanbreng voet zou breken.

Hiervoor de andere liefheid dweil met bak gehad. Dit systeem van aanbrengen was makkelijker.

Hier door zou ik toch erg twijfelen om dit nogmaals aan te schaffen

Pluspunten

• Het goed droog draaien van de dweil
  • Goed zwenkbaar

Minpunten

• Dweil van de voet halen
  • Dweil aanbrengen
  • Bak toch vrij zwaar met water om te legen

Nel 14-09-2020

Erg handig

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Fijn product simpel maar doeltreffend. De dweil wordt inderdaad goed droog geslingerd en vuile deeltjes er uit. Gebruik hem pas kort en ben benieuwd hoelang hij heel blijft maar vooralsnog zeer tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk en snel
  • Dweil goed droog
  • Niet zwaar

Minpunten

• Lastig vullen vanwege formaat
  • Dweil erg duur

Tlady 11-09-2020

makkelijk,schoon en wendbaar

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Fijne dweil, maakt goed schoon. Wendbaar. Drukknopjes om dweil mee te maken soms wat lastig dicht te krijgen, moeten er goed op zitten. Handen blijven schoon en makkelijk in gebruik. Wieltjes van de roller rollen zonder volle emmer soepel. Met volle emmer wat moeizamer maar doen het wel. Onderkant van de dweil klapt soms voor de helft in , moet hem dan dus soms wel met de hand (knop) terug doen. Maar is incidenteel. Fijn dat je zelf kan bepalen hoe droog/ nat je de vloer maakt door vaker te laten draaien. Draaien is 1 knop omlaag doen en duwen, meer niet.

Pluspunten

• zelf natheid bepalen
  • geen vuile handen
  • makkelijk in gebruik
  • wendbaar/ makkelijk onder bv kasten

Minpunten

• wieltjes rollen niet super soepel bij volle emmer
  • drukknopjes soms wat lastiger dicht te maken

sjefke 30-08-2019

Dweilen wordt een feestje maar wel snel stuk

Geschreven voor: Leifheit Clean Twist Xl

Zeer handige dweil waar je je handen bij droog kan houden. Althans, als de dweilstok het blijft doen. Degene die ik heb is na 9 keer gebruiken "stuk". Het ontgrendelmechanisme wil het niet meer doen... Beetje zwak punt van deze dweil. Mijn zus heeft precies hetzelfde euvel na ook ongeveer 10 keer dweilen... Dus nu kan ik of een nieuwe dweilstok kopen, of dat ding bij het vuilnis gooien... Had meer verwacht van de kwaliteit van leifheit. Heb wel klacht ingediend bij Leifheit, maar aangezien ik geen bon meer heb, verwacht ik daar weinig van... Mocht dit toch positief uitvallen, dan laat ik dit uiteraard weten.

Pluspunten

• Dweilt prima
  • Dweil kun je zo nat of droog maken als je zelf wil

Minpunten

• Dweilkop snel stuk

sjefke002 18-12-2019

Ik kreeg heel snel reactie van Leifheit. En ik kreeg een nieuwe dweilkop toegestuurd! Dat vind ik topservice van ze!