ProForm Racer 4S Hometrainer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm Racer 4S Hometrainer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Martin 12-09-2016

Perfect voor lange mensen

Geschreven voor: ProForm Racer 4S Hometrainer

Mijn vorige hometrainer van Pro-Form was kapot, maar ik was dusdanig tevreden dat ik een nieuwe van dit merk heb gekocht. Met name de zelf in te stellen weerstand en de geschiktheid voor lange mensen is van belang. Deze hometrainer staat bij mij qua hoogte op stand 3 en kan tot stand 6, mensen langer dan 1,92 meter kunnen er dus prima op fietsen! De weerstand is vrij pittig, maar op een lagere stand kan je lekker doortrappen. Vastzetten van het zadel ging wat lastig, maar is uiteindelijk gelukt.

Pluspunten

• Voor lange mensen
  • Mooi afgewerkt
  • Instelbare weerstand
  • Snel in elkaar gezet
  • Staat stabiel

Minpunten

• Zadel vastzetten lastig

gezinL 21-10-2014
Geschreven voor: ProForm Racer 4S Hometrainer

- hometrainer fietst fijn en comfortabel
- geschikt voor meerdere gebruikers (mijn zoon ''raced'' er regelmatig op omdat je het stuur ook in race stand kan zetten
- computer met verlichting handig voor avonden in winter
- wij vinden dat je veel krijgt voor weinig geld; 21 programma's, 24 verschillende weerstanden. kortom; hometrainer voor ons hele gezin!