Christopeit EM 3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Christopeit EM 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

cvdriel 06-09-2013
Geschreven voor: Christopeit EM 3

Aanvankelijk werkt de fiets prima, maar als je hem wat langer hebt blijkt de duurzaamheid slecht te zijn. Fietsen op de hoogste weerstanden (tussen 12 en 16) kan de fiets simpelweg niet aan. Ik heb al 2 keer de roller die de spanband op spanning houdt aan flarden gefietst. De fietst piept en kraakt en bij het stuur komen de lasnaden los.
Ben je een flinke fietser (ik fiets elke dag), dan kun je deze fiets beter niet nemen.

jos.mieke 14-04-2012
Geschreven voor: Christopeit EM 3

De hometrainer zit heerlijk, en is voor de prijs een hele fijne hometrainer, die voor het dagelijks bewegen perfect is.
met 24 verschillend niveauprogramma's.
hij werkt op stroom, en er zijn dus geen batterijen nodig wat ook een pluspunt is.

RonaldM 12-12-2011
Geschreven voor: Christopeit EM 3

Helaas heb ik mijn eerdere review op het gebied van duurzaamheid moeten bijstellen. Binnen enkele dagen is de behuizing (trapperkast) gaan wijken en boog er een deel naar buiten. Dit merkte je bij het fietsen omdat je er met je kleding tegen aan kwam. Ook was er een tik hoorbaar bij het trappen, ook in de vrije stand. Ik heb vervolgens een vervangend exemplaar ontvangen die soortgelijke gebreken vertoonde, behuizing miste zelfs een schroef. Het toestel heeft veel mogelijkheden voor zijn prijs, controleer bij ontvangst heel goed de onderdelen.

RonaldM 03-12-2011
Geschreven voor: Christopeit EM 3

Gisteren de Christopeit EM 3 ergometer/hometrainer ontvangen. De hometrainer is goed en stevig ingepakt en er zit een duidelijke Nederlandse handleiding bij. Het in elkaar zetten is eenvoudig als je de handleiding volgt.

Let wel goed op bij de aansluitstekkers van de fietscomputer, dat koste mij wel enige moeite om ze vast te klikken. Als alles in elkaar zit (incl. drinkfles en houder) heb je een stevige fiets. Zadel is op twee manieren te verstellen (in hoogte en voor/achter) maar het stuur is niet in hoogte verstelbaar.

Mijn eerste rit is goed bevallen, computer laat zich eenvoudig bedienen maar ik moet mijn weg nog even vinden door alle mogelijkheden/programma's.