Flow Fitness DHT 250 i Hometrainer - Reviews

magneet
Kleuren
grijs, wit

arnoudj 21-07-2015 Product paar dagen in bezit

De machine net in elkaar gezet en de eerste keer uitgeprobeerd. Een prima zit, goede zadelhoogte (Tip: Let daarop als je een hometrainer koopt. Kan het zadel niet hoog genoeg dan kun je niet goed fietsen), mooie stille loop, degelijk apparaat. Hoe het met de Ipad gaat weet ik niet, dat kan ik pas proberen als ik die van mijn kleinzoon mag lenen. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen, maar ik vind het al mooi dat alles de eerste keer meteen werkt. Dat is een hoogtepunt in mijn wat dramatische omgang met technische apparatuur. Meestal ontbreken er onderdelen of brandt het apparaat meteen door. Nu gelukkig niet, dat moet aan de kwalitiet van deze hometrainer liggen.

Jessica Bouwman 06-03-2014 Product paar weken in bezit

Onlangs heb ik de Flow Fitness DHT250i aangeschaft. In eerste instantie omdat ik na vergelijking van diverse modellen deze hometrainer de meest stille en stabiele vond.
De mogelijkheden om met je iPad te trainen hebben mij positief verrast. Soms gebruik ik de iPad als bediening van de hometrainer maar vaker als afleiding. De ene keer luister ik muziek en de andere keer kijk ik lekker tv.
Wat mij betreft een echte aanrader. Ben al 3 kilo kwijt!!