Flow Fitness DHT 250 i Hometrainer - Reviews

Kleuren
grijs, wit

Leonard 26-09-2018

Muistille Hometrainer

Hoewel ik de Hometrainer (hierna te noemen HT) pas een paar uur in gebruik heb, is mijn oordeel zeer positief. Ziet er prima uit, maakt nauwelijks hoorbaar geluid, is prima in te stellen, staat als een huis en heeft vele mogelijkheden. Ik hoop (en ben er eigenlijk wel zeker van want anders krijg je toch geen drie jaar garantie) dat het zo blijft.

Pluspunten

• muisstil
  • mooi om te zien
  • voldoende programmakeus
  • garantietermijn

Minpunten

• niks te melden

arnoudj 21-07-2015

De machine net in elkaar gezet en de eerste keer uitgeprobeerd. Een prima zit, goede zadelhoogte (Tip: Let daarop als je een hometrainer koopt. Kan het zadel niet hoog genoeg dan kun je niet goed fietsen), mooie stille loop, degelijk apparaat. Hoe het met de Ipad gaat weet ik niet, dat kan ik pas proberen als ik die van mijn kleinzoon mag lenen. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen, maar ik vind het al mooi dat alles de eerste keer meteen werkt. Dat is een hoogtepunt in mijn wat dramatische omgang met technische apparatuur. Meestal ontbreken er onderdelen of brandt het apparaat meteen door. Nu gelukkig niet, dat moet aan de kwalitiet van deze hometrainer liggen.

Jessica Bouwman 06-03-2014

Onlangs heb ik de Flow Fitness DHT250i aangeschaft. In eerste instantie omdat ik na vergelijking van diverse modellen deze hometrainer de meest stille en stabiele vond.
De mogelijkheden om met je iPad te trainen hebben mij positief verrast. Soms gebruik ik de iPad als bediening van de hometrainer maar vaker als afleiding. De ene keer luister ik muziek en de andere keer kijk ik lekker tv.
Wat mij betreft een echte aanrader. Ben al 3 kilo kwijt!!