Christopeit AP1

9,1 (11)

Virtufit iBiking Opvouwbare Hometrainer met Rugleuning en Bidonhouder

Virtufit iBiking Opvouwbare Hometrainer met Rugleuning en Bidonhouder
Bekijk alle Hometrainers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Christopeit AP1 op Kieskeurig.nl.

4,5

• Slecht
  • Slecht

de onzichtbare 13-01-2013
  • Product jaar of meer in bezit

4,5
Zeist januari 2013
CHRISTOPEIT A1
12 januari 2012 deze hometrainer aangeschaft heb er nog steeds spijt van, wat een slecht apparaat.
volgens advertentie was de hometrainer uitgerust met een verstelbaar stuur, er zat echter een vast
stuur aan. Hierover gereclameerd en € 15. retour ontvangen voor dit ongemak.
De bijbehorende computer was een batterijen vreter 2a 3 dagen en er moesten al weer nieuwe
batterijen in. Wel een nieuwe comp. gekregen maar deze was net zo slecht .
De belasting trainingsbelasting van de trainer is niet goed in te stellen. stukken rubber vielen uit de h.trainer.
Na veel heen en weer bellen en mailtjes sturen een nieuwe home trainer ontvangen .
Computer was deze keer in orde maar de trainings (belastings) weerstand is tot op de dag van vandaag
13 jan.2013 nog steeds niet goed. Functioneert niet op de verschillende standen 1-8 in de zwaarste stand fietst hij heel licht in alle standen blijf de trainer even licht trappen
mijn normale fiets fietst zwaarder dan deze hometrainer in de zwaarste stand. hier kan ik dus totaal geen conditie mee opbouwen