Teufel Ultima 40 Surround 5.1-Set - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Ultima 40 Surround 5.1-Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Samenvatting

Teufel biedt met de Ultima 40 een ruimtelijk 5.1 geluid. De set, bestaande uit twee torens, een middenluidspreker, twee boekenplankluidsprekers en een subwoofer, is relatief laag in prijs voor de kwaliteit die het biedt. Andere modellen die deze functies hebben liggen doorgaans een stuk duurder in de markt. De stijl en afwerking worden door velen geprezen. Het is wel een erg groot systeem die zonder verbindingskabels wordt geleverd. De bas doet het uitstekend zonder teken van onder- of overbelasting. De speakers kunnen helaas wat dreunen. Er zijn betere modellen op de markt, maar daar betaal je ook een stuk meer voor.

Pluspunten

Minpunten

+ Prijs-kwaliteitsverhouding

+ Afwerking

+ Design

- Erg groot

- Geen bijgeleverde kabels

s********@g******** 24-07-2022

Ik was opzoek naar nieuwe 5.1 speakers voor mijn receiver want de oude waren van zeer goedkope klasse, en dan kon je horen!
Ik heb hier de Ultima 40 5.1 Surround speakers gekocht voor €700, na een poosje het internet afgestruind te hebben kwam ik op de website van Teufel Audio, na wat reviews gekeken te hebben was ik overtuigd, mede door de 8 weken bedenktijd/luistertijd, en de 12 jaar garantie!!!

Nu ik de speakers heb staan ben ik echt helemaal tevreden, het geluid klinkt prachtig, kan het beter? Waarschijnlijk wel, maar voor deze prijs denk ik het eigenlijk niet, tenzij je tweede hands toevallig een mooi setje vindt ofzo.

In ieder geval bij films heb ik het idee dat ik in de bioscoop zit qua geluidsbeleving en muziek klinkt ook gewoon grandioos!
Games spelen in 5.1 gaat ook geweldig, vooral gaaf bij games waar je de een setting hebt voor home theater, zodat de dynamiek lekker hoog is, dat klinkt nu zooo veel beter dan mijn oude set.

Michael 03-08-2019

Zuiver geluid en mooie afwerking!

Spannend om te bestellen zonder het te kunnen horen maar het kan terug binnen acht weken.
Geen seconde spijt van gehad wat een heerlijk geluid komt er uit echt te gek!

Pluspunten

• Super geluid!
  • Mooie afwerking
  • Goeie service