Sony HT-XF9000 - Reviews

Luidsprekersysteem
2.1
Blu-ray speler
3D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Daniël 10-06-2018

Fantastisch geluid!

Geluid is erg goed, het aansluiten was erg simpel en het design is degelijk. Al met al zeer tevreden over de soundbar. Het geluid komt echt van alle kanten.

• Gemak

Minpunten

• Geen HDMI kabel meegeleverd

Japio 21-06-2018

Prachtig geluid

Vroeger was de overgang van de zwart-wit TV naar de kleuren TV iets zeer bijzonders.
Ik heb laatst de Sony soundbar gekocht en onder de TV laten monteren. Dit is net zo'n verandering van TV kijken als destijds die verandering naar de kleuren TV. Wat een geluid en wat een beleving. De draadloze subwoover kan je naast de bank plaatsen en het is net of je in een bioscoop zit. Je beleeft alle programma's heel anders. Jammer dat ze niet eerder hiermee gekomen zijn. Ik kan het iedereen zeker aanraden. En zeker als je een Grand Prix met Max Verstappen kijkt lijkt het wel of ze door je kamer rijden (bij wijze van spreken). Simpel advies, zo snel mogelijk aanschaffen!

Pluspunten

• Neemt nauwelijks ruimte in

Familie 18-06-2018

Mooi geluid

Wat een mooi geluid.
Hetgeen wat je in de winkel hoort hoop je thuis ook te horen en dat is zeker het geval!
Mooi vol geluid met muziek en films alsof je in de bioscoop zit!

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten.
  • Duidelijke beschrijving

Sanne 06-06-2018

Soundbar met een ervaring

Wat een geweldige ervaring in de media markt door een werknemer van Sony!! Op de knieën voor de soundbar gezeten het geluid even flink getest. Wauw, geluid kwam overal weg: achteren, voor, links, rechts. Zeker een aanrader!

• Surroundgeluid

Minpunten

• Even zoeken de juiste instellingen

Vlinderke 30-05-2018

Sierlijk van vorm en niet opvallend aanwezig.

Super geluid met mooie lage tonen en bassen door de bijgeleverde sub-woofer. Eenvoudige aansluiting, alleen stekker in het stopcontact en de soundbar aansluiten op de tv met de bijgeleverde optische kabel. Zeer blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Mooi door zijn eenvoud.
  • Simpel aan te sluiten, wekte binnen 5 minuten

Siss 28-05-2018

Sony zondag

De soundbar is echt een goede aankoop
Geweldig geluid ,perfect met muziek en films .
De beleving word nog helderder en realistischer

Pluspunten

• Netjes vorm gegeven
  • Zeer realistische geluidsbeleving

Henk van de Koster 13-05-2018

Kamer vol geluid

Ik was als aanvulling op mij LG flatscreen al een tijd op zoek naar een soundbar. Uiteindelijk heb ik deze Sony gekozen omdat mijn ervaringen met Sony audioapparatuur erg positief waren.
De ingebouwde speakers van mij Lg tv geven een dun geluid. Voor spraak prima, maar voor muziek en films mis je toch iets. Deze Sony soundbar met bassspeaker is een welkome aanvulling hiervoor. Het geluid is warm vol en rond .
Zeker als je bijvoorbeeld naar films of muziek kijkt en luistert. Ook bij games geeft dit een mooie extra dimensie aan de totaalbeleving.
De verschillende presets zijn handig in het gebruik.

Pluspunten

• Mooi warm geluid
  • Presets
  • Infrarood doorvoer

Minpunten

• Weer een extra afstandsbediening erbij

Voorschot 11-05-2018

Mooi product met goede prestaties

Ik heb het product zon 4 weken geleden in gebruik genomen om te testen. Overall erg impressed met de performance van dit slanke apparaat. Hij past precies bij mijn huidige Sony Bravia TV. Hij is erg compatible, ik heb er letterlijk 5 minuten aan besteed en alles werkte goed met elkaar. Door deze compabiliteit heb je ook de afstandbediening van de box niet nodig.
Geluid is zeker goed voor de gemiddelde huiskamer. Mocht je erg groot wonen raad ik aan 1 klasse hoger te gaan.
Verder is de bass speaker heel goed. Mooi diep geluid zonder al teveel andere trillingen.

Overall echt een mooie en betrouwbare goede speaker.

Pluspunten

• mooi design
  • robuust
  • genoeg power.

C.Louwerse 09-05-2018

Topper!

Aangezien onze oude 5.1 set het begeven had, waren we op zoek naar iets anders. We kregen toen de kans om deze Sony soundbar te testen. Onze eisen, goed geluid bij films en vooral bij de muziek die we graag horen. Aan beide eisen voldoet deze soundbar zeker! Het is wel even wennen ten opzichte van een 5,1 set, maar het is snel gewoon. Mooie bassen klinken er door de speaker. Bovendien past hij nog mooi bij de rest van onze inrichting ook! De subwoofer is niet achterlijk groot, dus die past ook op een smalle kleine plek.

Dennis 05-05-2018

Geweldig geluid, mooi design.

De soundbar heb ik nu een paar weken in bezit en ik ben hier zeer tevreden over. Het aansluiten van de soundbar is erg gemakkelijk. Je hebt verschillende mogelijkheden en standen op de soundbar zitten wat deze soundbar uniek maakt. Het geluid is van goede kwaliteit en in verhouding met de prijs is dit een mooie deal.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Verschillende standen

Minpunten

• Past niet helemaal