Bose Lifestyle 600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Lifestyle 600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E. Kievits 27-10-2020

Onmogelijke installatie, slechte handleiding

Geschreven voor: Bose Lifestyle 600

We wilde voor een nieuwe Bose installatie gaan, omdat onze huidige Bose installatie apparatuur met HDMI niet ondersteunt. We hebben de Lifestyle 600 aangeschaft, ruim 3.000 euri's. Het uitpakken, positioneren en optisch installeren valt mee, maar dan begint de hogere wiskunde! Na maar liefst 5 uren stoeien met installeren, software updates draaien, app etc. downloaden hadden we in ieder geval de boxen set dusdanig aan de praat dat we vanaf onze mobiel in ieder geval Spotify ten gehore konden brengen. Geluid van t.v. afspelen werkte toen nog niet, afstandbediening viel ook niet te koppelen. Na 5 uren gaven we het op en hebben de helpdesk van Bose gebeld, een dame met veel kennis van zaken, dat moet gezegd, kwam er in eerste instantie ook niet uit en meldde dat ze de installatie weer van vore af aan wilde starten. Enfin, na veel vijven en zessen, kwamen we er samen, na 1,5 uur uit, pffff. Geen sinecure en wij zijn toch behoorlijk onderlegd qua mediaboxen, computers en apps installeren.

Pluspunten

• geluid
  • helpdesk dame

Minpunten

• nog steeds te veel kabels, ondanks bluetooth
  • slechte en zeer beperkte handleiding
  • maar 6 radiozenders vast in te stellen via RC
  • prijs/kwaliteit niet in verhouding, te duur

Alain touillet 04-10-2020

Beneden verwachtingen

Geschreven voor: Bose Lifestyle 600

Het probleem is de prijs voor dit geld verwacht je meer. Ook 1 remote for all werkt slecht. Je kan er echt pas van genieten als je bluray kijkt maar zelfs met netflis is het geluid, luid maar heb je geen surround of effecten.

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Veel te duur
  • Komt tot zijn recht met bluray