Onkyo HT-S7805

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo HT-S7805 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HJ 28-12-2019

uitstekend geluid

Geschreven voor: Onkyo HT-S7805

veel erover gelezen en toen besloten om hem te kopen. geweldig geluid en veel opties op de receiver.
mooi uitziende boxen.

Jon 13-09-2019

Super geluid, maar een irritante brom in de sub woofer

Geschreven voor: Onkyo HT-S7805

Geweldige installatie met super geluid en veel mogelijkheden. Wat wel jammer is, is dat er bij films etc. een lage zoemtoon in de sub woofer zit, die je hoort bij stillere fragmenten. Dat is irritant.
Probeer dat met Onkyo nog op te lossen; wellicht andere kabel of zo?

Pluspunten

• Geluid
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Bromtoon subwoofer

Johan Weesp 21-04-2019

Veel aansluitmogelijkheden, en prima geluid.

Geschreven voor: Onkyo HT-S7805

Deze set gekocht vanwege de prijs / kwaliteit. Veel reviews gelezen en deze set voldoet dan ook zeker aan de verwachting. Het verwijderen van alle oude kabeltjes en aansluitingen kostte mij zowat een hele dag. Het aansluiten en instellen van deze set ging makkelijk en snel. De luidspreker kabels zijn idd zeker niet om over naar huis te schrijven. Doe jezelf een plezier en koop daar wat betere voor. Voor de rest een fijne set met een prima geluid.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Geen super overdreven bass
  • Geluid
  • Prijs

Minpunten

• Luidsprekerkabels

Yodee 06-11-2017

Mooi geluid, slaperige woofer

Geschreven voor: Onkyo HT-S7805

Set met uitgebreide aansluitmogelijkheden en veel nieuwe technologie. Dialoog via reciever en tv. Te bedienen via IR-remote en App. Goed geluid uit de wat grote boxen, maar moet nog op zoek naar juiste instellingen om wat meer warmte in het geluid te krijgen. Extra topboxen voor Dolby Atmos, maar weet nog niet hoe dat klinkt. I/O is goed te configuren met instellingen.
Groot minpunt is de woofer die te hoge drempel heeft om wakker te worden. Moet de muziek vrij hard zetten om hem wakker te maken. Irritant. Dit had instelbaar moeten zijn. Set had anders een 8 gekregen.

Pluspunten

• Erg compleet
  • Goed te bedienen
  • Helder geluid

Minpunten

• Drempelwaarde aan/uit woofer