Harman Kardon BDS 375/230-B2

5.1
Samsung HT-J4500

6,4

EricSt 03-08-2014 Product paar dagen in bezit

Set ziet er mooi uit, redelijke geluidskwaliteit. Maar je kan hem beter niet kopen. bediening is gebruiksonvriendelijk. Toetsen op de AB zitten tegen elkaar aan. Set schakelt naar eigen believen in en uit. Reageert traag op de AB, duurt bijna een minuut voordat deze na aanzetten alle functies heeft. Zeer irritant is dat er 6 aux ingangen onder 1 knop zitten, waar je elke keer doorheen moet scrollen, terugscrollen kan niet. Duurt een minuut voordat je bijvoorbeeld van TV naar de goede aux ingang bent overgeschakeld, Blue tooth is helemaal een drama, kan je alleen vinden als de TV aan staat. Geeft niet aan met welk apparaat gekoppeld, als toevallig het verkeerde apparaat is gekoppeld, werkt het gewoon niet, zoek het zelf maar uit. Beter niet kopen dus.

Spartaantje 2014 13-05-2014 Product paar dagen in bezit

5,8
Na drie dagen van proberen is de HK-375 nog niet feilloos aangesloten op de nieuwe Sony Tv. Enkel en alleen foutmeldingen bij het willen aansluiten op de TV (HDMI / ARC). Zo is er geen geluid waarneembaar - iets van communicatiefout speakersysteem - en werkt blue tooth met Ipad 4 niet fantastisch. Daarnaast reageert het systeem erg traag op acties van AB.
Er deugt weinig van. Bij het afspelen van CD (dat wel werkt) vind ik het geluid teleurstellend, maar dat misschien iets persoonlijks. Er zit weinig 'warmte' in de speakers.
De fraaie vormgeving is voor mij als enige USP geen reden om het toestel te behouden. Ik heb gekozen voor een nieuw, losse componenten systeem.

FritsL 14-01-2014 Product kwartaal in bezit

De BDS begaf het al na een maand. Geen geluid meer doordat de radiozenders niet meer werden gescand. Opgestuurd naar CE Repair die het mainboard heeft vervangen en het tunerboard gerepareerd. Na terugontvangst zelfde probleem en weer teruggestuurd naar CE Repair. Nu de flexkabel vervangen en de radiozenders werden nu wel gescand en dus geluid.
Nu weer gereden naar CE Repair naar Mijdrecht met kapotte subwoofer. Op vervanging van de hele set wordt niet door Harman Kardon gereageerd.
Voor mij dus nooit meer een set van Harman Kardon.

Johanvanm 27-07-2013 Product half jaar in bezit

Na lang sparen toch eindelijk gekocht. op advies van de verkoper eentje met meer mogelijkheden. Dus bij deze uitgekomen. Super makkelijk om aan te sluiten, audio stelt het systeem perfect in via de EZ-Eq. Systeem heeft 1 keer terug gemoeten omdat er een ruis in de speakers zat. na 3 weken weer terug en vanaf toen geen problemen meer!

Al met al zeer tevreden over de kwaliteit van het product. Voor mij geen goedkope surroundsetjes meer van Samsung oid...

gerrithd 15-07-2013 Product maand in bezit

6,6
Heb deze set begin mei gekocht bij Expert.
Aansluiten en instaleren geen probleem.
Heeft bluetooth zodat je ook bv via je tablet Spotify kunt spelen op de set.
De afstandbediening zat een rammeltje in, geen probleem bij CE repair in Mijdrecht. Na overleg van de factuur en serienummer stuurden ze een nieuwe toe. Perfecte service van ce repair.
Half juni gaaf de set geen video signaal meer door naar de tv.
Expert is de set komen halen, 1 dag later retour, de resolutie stond blijkbaar verkeerd, opnieuw aangesloten, helaas....geen beeld.
Weer meegenomen, deze keer opgestuurd. Na 2 weken weer terug.
Aangesloten, de 1e avond blijft de dvd vastzitten, na een paar keer aan/uit gezet, toen kwam de dvd weer tevoorschijn.
Maar ook doet de subwoofer nu niets meer.
Gaat ook na ca 10 minuten niet meer uit, resultaat de woofer wordt ontzettend warm.
Ik heb alles losgekoppeld en weer gemeld bij Expert.
Ze mogen de set ophalen en het geld terug storten, of een geheel nieuwe set leveren. Maar reparatie is geen optie meer.
Misschien had ik toch beter een LG van 800 euro minder kunnen kopen.
Dit verwacht je toch niet bij Harman Kardon!!