LG HX906SX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG HX906SX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andre Markwat 30-08-2012
Geschreven voor: LG HX906SX

geweldig setje, ik dacht echt voor dat geld kun je geen bult vallen. maar ik geloof dat ik best een hele lange neus naar al die veel duurdere merken kan maken. Ik heb hem eigenlijk net geinstaleerd en zal nog een heleboel mogelijkheden gaan ontdekken. Het geluid is in elk geval subliem, en dat was in de eerst plaats een pree. Het geluid van me TV heb ik helmaal uit, maar met die mooie centrum speaker er onder lijkt het net of die er bij hoort. Ik hoef er niet veel aan toe te voegen, helemaal toppie.

hele_knapperd 27-03-2012
Geschreven voor: LG HX906SX

Na een paar uurtjes werken staat ie er dan. Via de 2 hdmi ingangen de upc decoder en de mediaplayer erop aangesloten.Wireless het net op is zo gebeurd. En maar meteen proberen met een film en muziek via de mediaplayer.
Ronduit genieten!!
Heb lang rondgesnuffeld voordat ik een keus had gemaakt... en hier heb ik geen spijt van!

MartHessling 13-03-2012
Geschreven voor: LG HX906SX

Het werd tijd voor een nieuwe geluidset en in de wetenschap dat LG goed werk levert op home-cinema en blu-ray gebied voor deze set gegaan. (koop er echter niet je 3D-TV) :-)

Door middel van 5.1 opstelling wordt (doordat L+R Front en L+R Surround boxen een speaker extra aan de bovenkant hebben) een 9.1 set gegenereerd.

Vanuit de doos had ik alles in 1,5 uur volledig staan, inclusief het maken van kabelgoten.

Mijn negatieve ervaring met de vorige set was dat zodra het stil was er continu een lichte ruis aanwezig was. Gelukkig is deze set echt doodstil.
Cinema 3D Audio voegt echt iets toe. De ruimte wordt merkbaar meer gevuld met geluid. (bioscoop/muziekzaal effect) Alhoewel ik nog met meer films moet testen kan ik nog niet beoordelen in hoeverre je er echt een surround effect bij krijgt. (van boven)
De kabels naar de speakers toe zijn goed, wat dikker dan mijn vorige set. 1 kabel bestaat uit 4 draden, waarvan dus 2 setjes van stereo kabels. (op 4 Ohm en subwoofer op 3 Ohm) Surround kabels zijn goed lang, daar red je gemakkelijk een ruime woonkamer mee rond. (ik gok 20 meter kabel voor de surround speakers)

Speakers zien er echt zeer goed uit, netjes in gewicht, compact, mooie vormgeving.
Zeer makkelijk via de afstandsbediening af te stellen.
Je kan het volume flink opschroeven er zit meer vermogen in de boxjes dan ik initieel dacht.
Ruim voldoende een gezonde woonkamer te vullen met geluid op keurig niveau.
Subwoofer iets zachter gezet, surround en center wat meer volume gegeven, met 1 druk op de knop op de afstandsbediening te doen.

Blu-Ray speler werkt zeer gemakkelijk, zeer goed beeld, snel laden en de hele unit is stil, geen ventilatie of gebrom van de lezer te horen.

Daarnaast als bonus dat je van LG vier 3D Blu-Ray films krijgt bij deze set! (films: Dispicable Me, The Polar Express, Alice in Wonderland (Jhonny Depp versie), Rapunzel)
Dit staat nergens vermeld op de sites waar je deze set kan kopen.

Deze set voor 408 euro incl. alles gekocht. Dat is echt een koopje wat je ervoor terug krijgt.
Dit is zeker een aanrader!

Wil je een goede surround set voor een keurig bedrag, inclusief 3D blu-ray speler van hoog niveau met alle functie's present die je kan wensen, dan is dit dé ideale oplossing!

Voor de surround speakers heb ik universele standaards gekocht om op de bevestigen, de speakers bevatten een makkelijk schroef gat dus, dat moet niet moeilijk zijn. Teven gemakkelijk aan de muur te bevestigen.

LG 3D TV Bezitter 09-06-2012

Graag wil ik even reageren op je uitspraak: "koop er echter niet je 3D-TV". Ik neem aan dat je een LG 3D TV bedoeld? Ik ben zelf in het bezit van een LG 3D TV en wel de LG 47LW980s en ik heb er een fantastische TV aan. Misschien heb je zelf een ouder merk gehad die niet voldeed aan je verwachtingen, maar om nu rond te schreeuwen dat een LG 3D TV niets is vind ik overbodig. Dus, voor minder geld een fantastische TV met alles erop en eraan: LG (Life's Good).

Daan02 19-12-2011
Geschreven voor: LG HX906SX

We hebben deze set nu een aantal dagen in huis en het is een geweldige set. Het geluid is fantastisch, zo mooi! Hier op kieskeurig staat dat het een 5.1 set is, maar het is een 9.1 set. De 4 staande 3d speakers worden n.m. met 2 snoeren aangestuurd, waardoor het geluid nog beter is! De set is heel makkelijk te installeren en het aansluiten op internet en dus de muziek afspelen vanaf de homeserver was zo ook geregeld! Hecht je veel waarde aan mooi geluid van je set, dan word je hier echt enorm blij van!