Harman Kardon BDS 370W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon BDS 370W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

H2sleen 12-03-2012
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 370W

Mooi design en top geluid icm Samsung led tv. Aansluiting gaat eenvoudig.
Minpunt is de radio functie. Aangesloten op de kabel is ontvangst van zenders zeer slecht, muv radio 1,2 en3. Vorige set had uitstekend ontvangst. Reactie van HK was nietszeggend en adviseerde een antenne versterker, wrs is de set niet bedoeld voor radio; ook gegeven het feit dat de tv altijd aan moet, ook bij radio of cd luisteren.

Bea1973 11-05-2012

Wij zijn aan het kijken voor deze set en werden al geadviseerd bij BCC er een kabeltje bij te kopen zodat de radio zelfstandig aankon (zonder dat perse de tv aanhoeft) Hier is dus een oplossing voor.
HDMI kabel ??

JeroenTje9 19-03-2012

Waarschijnlijk doe je dan wat fout, hier kan ik gewoon radio luisteren zonder tussen komst van tv(Samsung led), als ik zo lees lijkt het alsof alles via de tv aangesloten is. CI+?

James82 16-02-2012
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 370W

Prachtige set, vorige week gekocht via een actie op iphone5.nl. Je krijgt er dan een Go+Play bij. Ook echt een aanrader. De BDS is makkelijk te installeren en brengt echt subliem geluid! Niet de goedkoopste set op de markt, maar betere kwaliteit dan de duurdere sets als B&O.