Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Anouschka 19-03-2014
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

Fantastisch apparaat...ik heb eerder 2 andere apparaten van een ander bekend merk gehad...waardeloos.
De Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA is top.....alles wordt goed schoon.
Ik heb met de patio reiniger het smeedijzeren hek schoongemaakt door deze op de zijkant er voor te houden ...door de draaiende bewegingen van de reiniger vliegt het vuil er af.
We hebben marmeren terrassen, welke als nieuw zijn geworden.
Als er zand tussen uit gaat, dan houd ik de terrasreiniger even op de zijkant en het zand gaat weer tussen de tegels, maar het vuil spoelt weg.
Ik ben uitermate tevreden...wat de duurzaamheid betreft, daar twijfel ik niet aan.
Ik heb al jaren stofzuigers van Nilfisk en geen problemen.
Bij VVS werd ik zeer goed en vriendelijk geholpen.......geen vraag was te veel.....er werd echt de tijd genomen voor de klant.
Mijn stelling luidt dus ......het is een heel gemis, als je niet weet wat een Nilfist hogedruk-reiniger is.
Ik wens VVS zeer goede zaken....ze verdienen ook een 10.

jvdp 01-06-2013
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

goede eerste indruk , maar zeer gebrekkige handleiding voor de accessoires.Rondraaiende borstel valt wat tegen(weining druk) en buizenreiniger is minder krachtig dan ik verwacht had (trok zichzelf niet in de buis. Mis de mogelijkheid om spuitlans te verlengen voor bv het reinigen van het dak van een grote carport. Vuilfrees werkt zeer goed en de patio reininger heb ik nog niet geprobeerd. Al bij al tevreden over de aankoop en zeker voor de goede prijs (269)voor het ganse pakket(rioolreiniger, draaiende borstel, patioreiniger,+zeepreserrvoir). Voor duurzaamheid en latere ervaringen schrijf ik later nog een revieuw.

jvdp 19-09-2013

Nog steeds zeer tevreden

jeroen_1967 29-03-2013
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

Vorige week de E 140.2-9 PAD X-TRA bij VVS gekocht en machine inmiddels gebruikt en lekker krachtig. Terrasreiniger werkt prima! Slang lang genoeg en kan alle accesoires op het apparaat kwijt. Duurzaamheid een 9.5, maar dat meer gevoel dan werkelijk weten na een week in bezit

Robert193 14-04-2012
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

Ik heb de hogedrukreiniger nu enkele weken in mijn bezit. Ik heb mijn betegelde tuin gereinigd en de houten meubels. Beiden met een schitterend resultaat. De frees doet zin werk goed, eerdr heb ik met andere merken gewerk, maar daarvan werkte de frees niet naar behoren. Het fijne van het apparaat is dat alle assecoires aan het apparaat kunnen worden opgehangen, dat is echt fijn. Als je hem uit de schuur pakt zit alles erbij en je kunt niets verliezen.
Hij wordt erg compleet geleverd, kortom Nilfisk maakt zijn betrouwbare en degelijke reputatie waar. De 140 is echt en aanrader.

C van den B 30-03-2012
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

Geweldig apparaat, zeer robuust, gebruiksvriendelijk en het belangrijkste; apparaat reinigd ontzettend goed. Veel beter dan de Karcher! Echt een aanrader!

BArthur 25-03-2012
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

Uitstekend resultaat en vooral compleet door alle accessoires. Standaard zitten er al vele mogelijkheden bij en op de CD staan filmpjes voor extra accessoires die verkrijgbaar is. De extra die er standaard bij zitten kan je al heel gemakkelijk je auto/fiets (lage druk) terras (hoge druk). Het klik gewoon zonder na te denken zeer degelijk in elkaar. Het geeft je een gevoel van hoge kwaliteit omdat het allemaal zo gemakkelijk gaat. Duurzaamheid kan ik niet zo veel over zeggen omdat ik deze pas een paar dagen in huis heb maar het voelt gewoon goed aan. Tips afkoppelen van de machine zijn zeer nuttig en geven wel het gevoel dat deze zeer lang mee gaat.

DOKTER FLODDER 28-11-2011

---------- update review 28-11-2011 ----------
De hoge druk reiniger werkt prima(nog steeds). Reinigt uitstekend. Ik had met de terrasreiniger een probleem, ik vond de straal niet krachtig genoeg , maar dezelfde avond werd ik gebeld door de zaak, dat ik waarschijnlijk de sproeiers die bijgesloten waren niet gemonteerd had.deze werden niet gemonteerd door de fabriek. Na montage werkt hij uit de kunst en geen problemen meer gehad.een echte aanrader.

---------- 1e review 10-08-2011 ----------
hij is gebruiksvriendelijk, je kunt er verf van hout afhalen.De verwisselbaarheid van de sproeiers zijn gemakkelijk en het start -stop systeem is fantastisch als je even niet spuit, stopt de motor met draaien.De motor maakt ook niet zoveel herrie als de vorige. Ik heb hem net 1 dag, maar nog niet alles uitgeprobeerd.n Maar tot dusver ben ik er heel tevreden over.

marky007 23-10-2011
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

Compacte en krachtige hogedrukreiniger die geleverd wordt met tal van handige accessoires. Je kan er mee inschuimen en de patiocleaner is echt erg gemakkelijk en gebruiksvriendelijk om het terras mee schoon te maken. Het uitwisselen van accessoires gaat erg simpel dmv een klik en draaibeweging. Ik ben erg tevreden over deze machine en kan hem iedereen aanbevelen!

officiele reactie van Nilfisk 02-03-2012

@marky007,
fijn om te lezen dat alles naar wens is.
Nilfisk

hangijswijt 08-04-2010
Geschreven voor: Nilfisk E 140.2-9 PAD X-TRA

Vandaag gekocht en geprobeerd het terras schoon te maken.
Met de terrasreiniger lukte dat niet goed maar dat kwam omdat het erg smerig was, 4 jaar niets aan gedaan. Daarna met de powerlans en dat ging geweldig. Wel een regenpak aantrekken want er zit een enorme kracht achter de waterstraal. Alle mos tussen de stenen vliegt er uit maar ook het voegzand dus opnieuw inwassen is nodig.
Als je jaarlijks onderhoud aan het terras pleegt zal de terrasreiniger het beter doen want de kracht is voldoende.
In ieder geval een hele verbetering t.o.v. mijn 120 bar Top Craft machine die ik 5 jaar geleden bij de Aldi kocht.