Nilfisk C 125.3-8 PAD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk C 125.3-8 PAD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BartRaaijmakers 15-09-2013
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

De hogedrukreiniger heeft het precies 2 seconden gedaan. Alles bijlangs gelopen: niets. Uiteraard ga ik aanspraak maken op de garantie, dus ik houd jullie hier op de hoogte.

Officiele reactie van Nilfisk 17-10-2013

Beste Bart,
heel vervelend om te lezen dat de machine direct bij het in gebruik nemen defect is gegaan. Dit moeten we asap oplossen. Ik wil u vragen direct even contact op te nemen met onze service partner VVS te Dordrecht (078-6175553)
Bedankt
Nilfisk

Richardus1970 31-03-2012
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

De reiniger werd na een dag al geleverd. Ik heb hem een aantal uren gebruikt en hij voldoet prima. Wat mij opvalt is dat de spuitmonden niet heel gemakkelijk te verwisselen zijn. Je moet een dun knopje zien in te drukken om de spuitmond er af te krijgen. Liever had ik een bajonet aansluiting gezien. Verder voldoet hij mij tot nu toe prima.

Egbert 06-05-2016

De patiocleaner is geweldig. Maar door opspattend vuil loopt hij vrij snel vast. Oplossing: het draaigedeelte demonteren, beetje invetten, en je hebt er jarenlang plezier van.

M. van de Pol 06-04-2012

Heb je ook de patioreiniger gebruikt en hoe bevalt deze?

Martin80 20-07-2013

Compact maar uitstekend apparaat. Doet wat er gevraagd wordt en het resultaat is prima.

ben gielen 23-03-2012
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

op google gevonden bij vvs-online

besteld en binnen een half uur alles geregeld - bestelling, bevestiging, betaling en levertermijn. Volgende dag reeds geleverd. Echt geweldig.
Vandaag de hogedrukreiniger uitgepakt en in gebruik genomen. In een woord geweldig - veel beter als mijn oude Kaercher.
Ziet er prima uit - stevig en werkt uitstekend. Ook is hij vrij stil.

Een hele dikke 20 voor vvs-online.nl

Ben Gielen - Venlo

Egbert 1961 20-08-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Ik heb deze Nilfisk C 125.3-8 PAD heb ik gisteren bij VVS-onlie besteld en vandaag thuis gestuurd gekregen, en ben heel erg in mijn nopjes met het apparaat. Vandaag uitgebreid gebruikt voor het reinigen van mijn bestrating, tuinmeubelen en auto. Maar ik heb er wel spijt van ..... dat ik de Nilfisk C 125.3-8 PAD niet eerder heb gekocht.

De patio cleaner liep door toedoen van opspattend vuil en zand deeltjes al snel vast. Na een paar keer gedemonteerd en schoongemaakt te hebben (wat niet hielp), heb ik er een beetje vet in het draaiende gedeelte van de rotor gedaan. Daarna heb ik de patiocleaner een paar uren gebruikt zonder dat hij ophield met draaien. Voor het aanbrengen van een beetje vet, moet je wel het hele draaimeganisme even demonteren.

Voor de rest is het een superapparaat, met heel erg veel mogelijkheden. Alle benodigheden kun je mooi in het apparaat opbergen, dus geen rondslingerende onderdelen. De motor vind ik mooi stil, en het lijkt me een duurzaam apparaat, maar dat moet nog blijken. Vandaar dat ik daar geen 10 heb neergezet.

Dit apparaat is echt een aanrader.
groet, Egbert

Egbert 06-05-2016

Update: Nu, 5 jaar later ben ik nog steeds erg tevreden over de Nilfisk c125.3, maar hij wil niet meer op "halve kracht" spuiten.
Een onverwoestbaar apparaat.

Trendwatcher 12-07-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Apparaat gaf het al op na een keer of 4/5 reinigen. Geen enkel leven meer in te krijgen. Geen spanning meer. De gebruiksaanwijzing levert geen oplossing. Terugbrengen/sturen en onder garantie laten repareren heeft als adder onder het gras dat het volledige reparatiebedrag moet worden betaald als de storing het gevolg is van 'verkeerde handelingen' van de gebruiker. Voor dat bedrag koop je een nieuwe hogedrukreiniger. Dat risico dus niet genomen. Resultaat een nieuwe hogedrukreiniger die het niet meer doet na 4/5 keer.

Officiele reactie van Nilfisk 12-10-2011

Trendwatcher,
wil jij aub asap contact opnemen met onze servicepartner VVS zodat wij de machine kunnen beoordelen. we zijn nl van mening dat we deze machine niet eerder gezien hebben en willen u graag helpen.
Nilfisk

Paraplu 14-06-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Hogedruk lans en Rioolontstopper werkt voor mij perfect; de slang trekt zich gedeeltelijk zelf verder. Heeft me een bezoek van een loodgieter uitbespaard.
Patiocleaner Plus is waardeloos. Door opspattend zand/vuil loopt het rotatie mechanisme snel vast. Even het vuil loskloppen en hij doet het weer enkele seconden. Echter na een tijdje mischien iets te hard geklopt waardoor het koppelstuk afbrak en een gedeelte in de lans bleef zitten. Kreeg ik er niet meer uit. Nu moet ik naast een nieuw koppelstuk dus ook een nieuwe lans kopen. Koop hem zonder patio cleaner.

Beste Paraplu
Een heel late reaktie, maar de patiocleaner is een prima product ! De oplossing is om het draaigedeelte te demonteren door de hoefijzerachtige pennen er uit te trekken, en een beetje vet op het draaigedeelte te doen. Je zult zien dat hij dan draait als een gek. De mijne had er ook last van, en draaide niet meer. Nu, na 5 jaar nog volop in gebruik.

nar 31-05-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Heb deze hogedrukreiniger reeds een maand in het bezit.
Perfect en zeer krachtig apparaat, zelfs mos gaat van de tegel.
Het mooie was ook besteld en meteen betaald via ideal en de volgende dag in huis. Zeer goede service.
Ben dik tevreden veel beter dan de karcher die bij aankoop meteen niet in orde was.

holysmoke 17-04-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

zeer fijn apparaat krachtig met zijn 125 bar, ik heb de PAD versie ..aanrader!! gekocht bij vvs-online ..ook aanrader!!
de complete PAD versie is veelvuldig in te zetten. vooral door patiocleaner + vuilvrees + tornado sprayer ,rioolreiniger en autoschuimer+borstel.

De Patio cleaner plus die er bij zit is grandioos ..ik was sceptisch dat juist deze niet echt werkt maar werkt verbluffend goed op mijn aangekoekte oude tegels(trommelstenen) !!ik had hiervoor een karcher 100 bar , maar deze nilfisk icm patiocleaner plus is terras 2 keer zo snel schoon!
Neem niet de patio cleaner compact maar de PLUS versie, de compact deze werkt niet zo goed als de plus, heb ik van horen zeggen

Over de patio cleander plus :in eerst instantie dacht ik dat deze niet werkte omdat er geen druk achter zat, maar dit was mijn schuld want de 2 nozzels ,apart in een zakje, moest ik eerst plaatsen.. waarom dit niet van de fabriek uit is gedaan is mij een raadsel, hierna deed de patio zijn werk op en top!!)
dus hier de handleiding van de patio cleaner plus eerst goed lezen :) !!

Wat ik verder goed vind is dat het een heel klein licht mobiel apparaat is , waaraan je alle accessoires in kan klikken. geschikt voor alle huis en tuin auto klussen + standaard 5 jaar garantie!!

Echter als je heel vaak en veel grote oppervlaktes gaat reinigen wordt aangeraden de excellent of pro versie te nemen, deze zijn gewoon sterker en duurzamer( inductiepomp )maar ook 1,5 tot 2 keer zo groot en zwaar 20kg dan deze compact versies 10 kg

Harm-Jan van Dijke 10-04-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Heb sinds paar dagen de Nilfisk Compact 125.3-8 PAD in bezit. Heb deze gekocht n.a.v. de revieuws van anderen. Ben er super content mee. Heb hem gekocht bij VVS-online, echt een aanrader om hier te kopen.
De Nilfisk is lekker compact, zeer volledig, netjes vakjes om je accessoires op te bergen. En dat voor een scherpe prijs in vergelijk met Karcher. Ziet er ook degelijk allemaal uit een een handige cd-rom met handleiding en tips en trucs.
Heb er inmiddels mijn houten tuinset, auto, bbq etc mee schoongemaakt.
Kortom, de ideale hulp voor schoonmaakwerkjes om het huis!

goodje 06-04-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Ik heb dit product al meer als een jaar in gebruik, gebruik hem niet dagelijks maar een paar keer per jaar voor de tuin bestrating mos vrij te maken en de groene aanslag er weer af te krijgen, en met mij ook wel vaker de buren en diverse familie leden. Hier voor de gele versie gehad (merk weet je dan wel) vond het eigenlijk niks alles plastic en was net na de garantie kapot, deze gekocht omdat volgens zeggen er geen plastic motortje in zit wat wel in de gele versie zit heb hem gesloopt dus weet het daarvan zeker. Vind dit merk en model echt een aanrader de gele versie heeft de naam deze de daden.
(De gele versie is Kácher)

Taylor10 27-03-2011

---------- update review 27-03-2011 ----------
Even een update, Nog eens met de patiocleaner in de weer geweest na hem goed schoongemaakt te hebben. Nu werkte hij wel als je maar niet te snel gaat.Dus toch niet waardeloos.

---------- oude review 21-03-2011 ----------
De Hogedrukreiniger zelf werkt perfect, goede hoge druk vooral ook bij gebruik van de vuilvrees(niet op je auto of motor gebruiken want dat kost je je lak) echter de patio cleaner vind ik een waardeloos ding want hij maakt alleen maar strepen en raakt ook snel verstopt. Ik had eerst een Karcher met een patiocleaner van de Aldi en die maakte wel streeploos schoon. Kortom, de hogedrukreiniger is een prima ding de patiocleaner waardeloos!!!

Henk Gr 21-03-2011
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Na jaren een karcher in gebruik gehad, nu een Nilfisk bij VVS aangeschaft apparaat is zeer compleet en met een duidelijke gebruiksaanwijzing aan de slag gegaan, het resultaat mag er zijn met zijn 125 bar is hij top.

Annemiek0905 11-12-2010
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Na 2 karchers te hebben versleten waarbij onderdelen voor reparatie/ slijtage bijna duurder waren als het hele apparaat nu toch eens wat anders gekocht. Wauw, wat een kwaliteitsapparaat voor relatief weinig geld. Netjes verpakt, CD-tje met handleiding voor de beginner, handzaam en o zo heel erg compleet met zelfs een losse aansluitnippel voor een Gardena koppeling. Zelfs de aan/uitknop zit netjes achter een rubber venstertje. Echt zwaar onder de indruk. Lekker lange slang voor het spuitpistool en een nog veel langere rioolreinigingsslang. Heel veel waar voor je geld dus. en door mij met een enkele klus op zaterdag (riolering ontstoppen) direct al terug verdiend.

Dwightx 25-07-2010
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Na ervaring met Kärchers van 100 en 120bar besloten de Nilfisk C 125.3-8 PAD te bestellen via internet.
In eerste instantie uitverkocht, maar binnen een week voorradig en in bezit via megapool de voordeligste aanbieder online op dat moment.
Ik heb hiervoor goed vergeleken en gespeurd via fora, internetwinkels en reviews.

Na wat regenachtige dagen afgelopen weekend eindelijk kunnen gebruiken op de stenen achter, met uitgehard vuil van 3 jaren.
Kan het niet anders zeggen; dit is het beste wat ik tot nu toe gehad heb. Mijn achtertuin is weer als nieuw. 5 jaar garantie ook nog

yomina 27-05-2010
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Afgelopen zaterdag voor het eerst onze nieuwe Nilfisk gebruikt. Prima ding. Goede hoge druk, geluidsvriendelijk.

Nog niet alle opties gebruikt.

Gerard37 27-04-2010
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Mijne oude Karcher was aan vervanging toe. Na wat google werk besloten om deze Nilfisk aan te schaffen en wel via een webwinkel. Qua prijs (goed google-en), prestatie (125 bar) en uitvoering (incl vele extra's) leek ook mij deze Nilfisk top (prijs vs prestatie).

Binnen 20 uur stond de doos op de stop. Prima dus.

Afgelopen weekend onze teaktuinset hiermee gereinigd (die echt groen waren daar dit het afgelopen 2 jaar niet meer was gebeurd) en het terras.

Ze zijn weer als nieuw en nog nooit zo mooi geweest sinds de aanschaf. De Nilfisk gaat onvermoeid continu door, redelijk stil en met precies de gewenste druk hiervoor. De meegeleverde hogedrukslang is wel lang (6m) daarom wellicht het overwegen waard om een Nilfisk te kopen met ingebouwde haspel; handig voor opbergen daarvan.
Ik kan deze Nilfisk dan ook iedereen aanraden.

I-Know 10-04-2010
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Had 7 jaar een loodzware Kärcher 120bar maar niets dan narigheid, lekken, stotteren, werkelijk uitermate teleurstellend want zo goedkoop was hij niet.

Heb nu deze Nilfisk C 125.3-8 PAD!
Toen ik hem thuis kreeg en uitpakte dacht ik toch wel even Ohjee die is wel heel erg klein en licht..
Alles zat keurig ingepakt, en ik moet zeggen ze hebben er goed werk van gemaakt.
Keurige beschrijving, maar tevens ook een Cd met voorbeeld filmpjes en documentatie.

Genoeg accessoires, verschillende sproeikoppen, wasborstel, terrasreiniger, en zelfs een naald voor eventuele verstoppingen.

Natuurlijk direct getest!
Ik overdrijf echt niet, dat het werkelijk een wondertje op wielen is, wat een enorme kracht!
Dat scheelt werkelijk aanzienlijk veel tijd, binnen 2 uur had ik heel mijn voor en achtertuin gedaan plus de steeg van mijn vriendelijke buurman!
Hij is dan wel klein maar heeft genoeg opbergruimte.
Het is een mooie en duurzame machine, waar ik nog jaren plezier aan kan beleven.
Werkelijk een aanrader!

Jerry19 19-03-2010
Geschreven voor: Nilfisk C 125.3-8 PAD

Tijdje over nagedacht en veel reviews gelezen
Uiteindelijk besloten een wat krachtiger en compleet apparaat te kopen: keuze was de Nilfisk 125 PAD.
Apparaat ziet er zeer verzorgd uit. Veel accessoires bijgeleverd, zelfs wasborstel.
Sproeiers in terrasreiniger (+ versie) geplaatst en met klemmetjes vastgezet.
Aan de slag. Resultaat boven verwachting: krachtige straal, alles wordt goed schoon, uitstekend effect terrasreiniger, alle verbindingstukken/tussenstukken bijgeleverd, veel opbergruimte, makkelijk weer schoon te maken en op te bergen
Hoop dat de levensduur ook een beetje goed is!