Nilfisk E 145.3-10 H X-TRA - Reviews

10 m

gerritB22 24-03-2016 Product jaar of meer in bezit

wel vaak defect

4,8
Reiniger nu 3 jaar in het bezit en voor het 3e jaar op rij spuit het water van alle kanten uit het handvat.
Reiniger wordt altijd voor de winter in een vorstvrije garage zonder water opgeborgen maar elke keer is na de winter het spuitpistool weer defect.
Bij de verkoper de rubberringen al laten vervangen maar geen resultaat, het water spuit er (nu wel wat minder) nog steeds van alle kanten uit wat flink ten nadeel van de druk gaat.
Ben nu al meer dan 200 euro kwijt geweest aan reparaties en vervangingen.

Fred van Kolck 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat is de Nilfisk E 145.3-10 H X-TRA een fijne hogedrukreiniger. Motor loopt als een zonnetje. Soepele lange slang. Raakt nu eens niet verward. Lange langs en behoorlijke instelbare druk. Auto wad in no time schoon.

Online gekocht bij VVS Bedrijven BV. Snelle, vakkundige en vriendelijke advisering en levering.

H.Druk 12-03-2015 Product paar dagen in bezit

Na enige twijfel maar na uitvoerig uitleg te hebben gekregen van VVS ( service partner Nilfisk) gekozen voor deze variant.
Resultaat is prima, uiterst gebruiksvriendelijk en met de duurzaamheid zal het ook prima gesteld zijn want het is een Nilfisk ! ( niet voor niets 5 jaar garantie)

Altenaatje 12-03-2015 Product paar dagen in bezit

Afgelopen week heb ik deze machine aangeschaft en uitgeprobeerd.
Ik heb voor een zwaardere uitvoering gekozen omdat ik hem regelmatig gebruik en meer power wilde hebben vs de voorganger.
145 bar, inductie motor wat minder geluid geeft dan de voorganger ( universeel motor) en wat heerlijk die 10 mtr staalgelagerde slang met slang geleider.
Ik ben er erg blij mee, een absolute aanrader!

Paul3636 04-11-2014 Product maand in bezit

Na een paar seizoenen een geleende gele machine te hebben gebruikt, eindelijk een eigen Nilfisk HD reiniger aangeschaft. Ik heb een aantal dagen uitgebreid reviews gelezen en apparaten vergeleken, en hierbij is de keuze gevallen op een duuder model omdat ik simpelweg de capaciteit van de geleende gele machine (kärcher K2.100) véél te weinig vond, en ik verwacht de reiniger ook vaker te zullen gebruiken.
Het is de investering waard! ik doe over mijn terras nu half zo lang als voorheen, en door de enorm lange HD slang kan ik de machine strategisch opstellen zodat ik zonder gesjouw mijn hele terras binnen bereik heb. Ook is het apparaat ondanks zijn vermogen vele malen stiller, en de meegeleverde patiocleaner en wasborstel zijn ideaal en zeer effectief. Ik heb echter één groot nadeel ontdekt, en dat is de pistoolgreep van de spuitlans. deze heeft geen `continu` vergrendeling, zodat je regelmatig van hand moet wisselen en pauzeren. Ook heb ik na een paar weken de Waterzuigkit nabesteld, omdat mijn afwatering de enorme hoeveelheid water simpelweg niet trok.

Paul