Nilfisk C 115.3-6 PAD X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk C 115.3-6 PAD X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

gebruikervan115Nilfisk 09-04-2012
Geschreven voor: Nilfisk C 115.3-6 PAD X-TRA

Deze hogedrukreiniger gekocht voor 79,90 bij Karwei. Niet duur en veel extra´s. Ik heb hem gebruikt voor het terras, muren en schutting. De stenen werden met de spuit en de vuilfrees zonder problemen schoon. De werkdruk 115 bar is voldoende voor normaal gebruik en spuit alles weer zo schoon al was het weer nieuw. Prima dus. De Patio plus terrasreiniger was niet zo´n succes. Deze heb ik dus maar weer aan de kant gedaan.

Na het openen van de doos zater er geen sproeikopjes bij welke nodig zijn voor de patio plus. Verder was er een inbusschroef die niet genoeg was uitgeboord waardoor de inbussleuten niet paste. Jammer maar is goed gekomen.

In het algemeen ben ik tevreden over het relatief kleine apparaat (handig om in een hoekje te zetten).

MB22 18-02-2012
Geschreven voor: Nilfisk C 115.3-6 PAD X-TRA

Net een nieuwe hoge drukreiniger van Nilfisk gekocht bij Karwei voor €99.

Prima apparaat. Net het terras schoongespoten en dat gaat prima. Krachtige straal van 115 bar dat ruim voldoende is om alle aanslag te verwijderen. Er zit een goede instructie bij om het apparaat te monteren. Wel even lastig om de sproeikopjes voor de terrasreiniger te monteren.

Voor diverse klussen rondom het huis te gebruiken tegen een lage prijs. De tijd zal leren of het apparaat duurzaam is.

MB