Harman Kardon HKTS 30 surround set / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon HKTS 30 surround set / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 31-12-2018

Mooie compacte 5.1 speakerset met volwassen geluid

Installatie en plaatsen ging zeer goed doordat er en duidelijke beschrijving (nederlands) is bijgesloten. Geluid is zeer volwassen ondanks het compacte formaat. Een mooi vol en warm klankbeeld. I.c.m met Denon AVR-X2500H gekocht bij kamera expres.

Pluspunten

• Compact
  • Solide
  • Mooi vol geluid

Minpunten

Martin de gelukkige 18-06-2012

Wat een mooie set! Ik heb deze aangesloten op een onkyo tx-nr 515. We hebben besloten om ook de Harman Kardon HTFS3 Speaker Stands aan te schaffen. Dit was een goede keus. Ze zijn niet alleen erg mooi en van hoge kwaliteit maar de speakers staan ook meteen op de juiste hoogte. We waren eerst van plan om de HKTS 16BQ van HK te kopen maar zijn door verkoper Robert van Saturn Groningen gewezen op deze set. Absoluut een goed advies!

Michiel-S 12-06-2012

Net in huis gehaald, gelukkig niet de adviesprijs betaald maar een fikse korting gekregen.

Aansluiten van de set ging vrij eenvoudig. De boxen hangen aan een HK avr 165. Helaas is de versterker nu de beperkende factor omdat er een ruis is zit die er niet in thuis hoort, wordt aan gewerkt.

Helaas is mijn huis niet perfect voor audio, dwz mijn zitpositie bij het luisteren is belabberd, vandaar voor geluid een 9. De kwaliteit komt vooral aar boven wanneer de volumeknop open gaat. Weinig vervorming en de bastoon is prettig naar wens in te stellen.

De speakers zijn best groot maar wel mooi vorm gegeven en staan leuk in mijn kamer.

De duurzaamheid van de standaards voelt iets fragiel aan, maar dit hoeft maar 1x los bij het aansluiten.

Al met al erg tevreden. Ik zal mijn best doen de review te updaten over een paar maanden.

Reinder 13-11-2011

Voor een paar weken terug heb ik de Marantz NR-1602 netwerk receiver gekocht en hier moest ook een 5.1 boxen set bij ik zat te twijfelen tussen de HKTS 16 en de HKTS 30 het is uiteindelijk de HKTS 30 geworden omdat deze betere tweeters heeft en in het midden beter is.

De HKTS 30 geeft een mooi helder open geluid bij muziek en de subwoofer geeft daarbij een mooie directe bas weer indien je hem goed afstelt.
Bij films met 5.1 geluid klinken de boxen ook heel erg goed, je hoort elk detail in de film, ook de subwoofer laat hier zijn kracht weer eens horen.

Ik geef het geluid echter geen 10 want er zullen ongetwijfeld 5.1 luidsprekers zijn die beter klinken maar daar moet je dan ook meer geld voor neerleggen.

Frvan 01-01-2011

Geluidskwaliteit is perfect, muurbevestigings systeem en aansluit mogelijkheid voor een dikkere luidspreker kabel, voor de satteliet speakers is voor verbetering vatbaar.
+ Set is compleet geleverd met voetjes voor plaatsing op een kast en muursteuntjes.
Afwerking is onberispelijk en speaker kabels van 0,75 zijn meedegeleverd, duidelijk handleiding en aansluit mogelijkheden zijn voorzien.