Heos Subwoofer | - Reviews

Type/soort
subwoofer

Tomas 24-11-2017

Geweldige Subwoofer als aanvulling op HEOS set

Deze Heos Subwoofer is een geweldige aanvulling op de HEOS product range. Ik heb hem zelf gekoppeld aan mijn HEOS Bar, welke van nature al een goede bass heeft, maar waar het geluid nu echt tot leven komt! Het koppelen met andere HEOS producten gaat overigens feilloos dankzij de Denon HEOS App. Hierin regel je ook dingen zoals balans en bass intensiteit.

Enige puntje van kritiek is misschien mijn klagende buren! De bass is zo intens dat ik de bass intensiteit om die reden via de App op ondergemiddeld heb gezet. Andere optie is natuurlijk verhuizen!

Ik raad dit product aan, aan een ieder die reeds over HEOS producten beschikt!

Pluspunten

• Koppeling met andere HEOS producten
  • Bass intensiteit
  • HEOS App

Minpunten

• Klagende buren

Jasper 25-11-2017

Mooi product, jammer van de vertraging (lipsync)

Ik wilde mijn AMP uitbreiden met een sub om meer gevoel in het geluid bij een film te krijgen. Product zit mooi ingepakt en na de installatie kon de sub niet gekoppeld worden. Ik kwam erachter dat een nog een update klaarstond en daarna hadden we geluid. Prachtige lage tonen die goed zijn in te stellen op de bestaande set en de ruimte middels filters. Jammer echter was de lipsync tijdens films die compleet ontspoorde. Bijna een seconde vertraging in het geluid, zo Kun je geen film kijken.... dat is blijkbaar een bekend fenomeen als je zaken gaat koppelen en had wel vermeld mogen worden bij de aankoop. Opgelost door de heos sub te vervangen door een Rell sub en die is aangesloten op de sub uitgang van de AMP. Dan heb je een directe koppeling zonder bijkomende vertraging.

• Instelmogelijkheden

Minpunten

• Slechte lipsync
  • Vertraging
  • Niet bruikbaar tot software update
  • Niet makkelijk te switchen tussen zones

Steven Himpe 24-11-2017

Doet wat het moet doen.

Soms weet je pas wat mist als je het niet meer hebt.
Hier is dat net hetzelfde. De soundbar is prima op zich, maar aangevuld met deze subwoofer is het af.
De kers op een mooie taart.

Pluspunten

• Draadloos
  • Schitterende sound

Minpunten

• Geen gevonden